• Διαφορές ως προς τις στάσεις, τις πεποιθήσεις και την υποδοχή συμπεριφορών κακοποίησης ανάμεσα στους ηλικιωμένους των αγροτικών και τους ηλικιωμένους των αστικών περιοχών του νομού Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Ανδρεαδάκη, Μαρία; Μπαρκαλάκη, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδακάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2014
    Η κακοποίηση των ηλικιωμένων είναι ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο κοινωνικό ζήτημα με σημαντικές επιπτώσεις για το θύμα αλλά και για την οικογένεια του. Πρόκειται για ένα σύνθετο πρόβλημα που είναι δύσκολο να προσδιοριστεί, καθώς ...
  • Η επιθετικότητα των γυναικών στην συντροφική σχέση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Τσοπάνη, Κλεοπάτρα; Τσιλιμπάρη, Αλεξάνδρα; Σαμπάνη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζαμαλούκα, Γεωργία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-04-2008
    Οι άνδρες δέχονται συντροφική βία εξίσου με αυτή των γυναικών γεγονός που επιβεβαιώνει ότι οι γυναίκες δεν είναι τα μοναδικά θύματα οικογενειακής βίας. Όπως φαίνεται από την έρευνα μας η χαμηλή αυτοεκτίμηση συνεπάγεται ...
  • Η συντροφική κακοποίηση ατόμων με προβλήματα όρασης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Γκόλια, Αντωνία; Μανιουδάκη, Σοφία; Μπαντιά, Ερωφίλη
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδακάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-07-2014
    βία κατά των ατόμων με προβλήματα όρασης αποτελεί ένα κοινωνικό φαινόμενο με σημαντικές επιπτώσεις για ο θύμα αλλά και ευρύτερες προεκτάσεις ψυχολογικές, ιατρικές, νομικές, οικονομικές και κοινωνιολογικές. Στην Ελλάδα η ...
  • Σχεδιασμός και δοκιμή πολυεπίπεδης παρέμβασης για την βελτίωση των στάσεων, συμπεριφορών και γνώσεων των φοιτητών ως προς τη συντροφική βία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Αποστολίδου, Αντωνία; Γιακουμάκη, Ευαγγελία; Τσαρακτσή, Σουλτάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδακάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-07-2014
    Σκοπός της πολυεπίπεδης παρέμβασης ήταν η βελτίωση των στάσεων, των γνώσεων και των συμπεριφορών των φοιτητών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μέθοδος: Η παρέμβαση χρησιμοποίησε δύο ομάδες φοιτητών, την ομάδα παρέμβασης (φοιτητές ...