• Χαρακτηριστικά των τηλεοπτικών διαφημίσεων που ενισχύουν την αναγνώριση των διαφημιζόμενων προϊόντων από τα παιδιά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Τσάμη, Ουρανία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-06-2013
    Κύριο αντικείμενο έρευνας της παρούσας εργασίας είναι οι τηλεοπτικές διαφημίσεις που απευθύνονται στο παιδικό κοινό. Σκοπός της έρευνας που διεξήχθη ήταν να αναδειχθούν τα χαρακτηριστικά εκείνα που καθιστούν μια διαφήμιση ...
  • Χρηματοδότηση ακινήτων μέσω του Real Estate: περιοχή μελέτης Δήμος Ηρακλείου

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Αλεξάκης, Δημήτρης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παξινός, Κοσμάς
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-06-2012
    Η εργασία αυτή εστιάζεται στα ακίνητα, που προορίζονται για οικογένειες. Χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο, που είναι και το θεωρητικό, προσπαθεί να παρουσιάσει τι ακριβώς είναι το Real estate, από ποιους παράγοντες επηρεάζεται ...