• O ρόλος των δημοσίων σχέσεων μέσα σε ένα δημόσιο οργανισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δοϊτσίνης, Γιώργος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαστεφανάκη, Σοφία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-03-2012
    Σκοπός του φοιτητή στη παρούσα πτυχιακή εργασία, είναι να αναλύσει την λειτουργία των δημοσίων σχέσεων στις μέρες μας και ποια τα οφέλη που προσφέρουν για τις επιχειρήσεις και τους δημόσιους οργανισμούς αντίστοιχα. Για το ...
  • Δημόσιες σχέσεις σε αθλητικές εγκαταστάσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σταρράς, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καραγιαννίδης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-12-2014
    Στο πλαίσιο της εργασίας θα γίνει προσπάθεια ανάλυσης βασικών αρχών των δημοσίων σχέσεων αλλά και οι βασικές λειτουργίες που διέπουν μια αθλητική εγκατάσταση. Στη συνέχεια θα προσπαθήσουμε να δούμε κατά πόσο μπορούν οι ...
  • Δημόσιες σχέσεις στις βιομηχανικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπακατσάκη, Πηνελόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαλύτη, Χρυσούλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Οι επιχειρήσεις άσχετα με την παρούσα τους κατάσταση, ωφελούνται από της δημόσιες σχέσεις, μια καλή δημόσια εικόνα μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση να αντεπεξέλθει στις δύσκολες περιόδους. Μια άσχημη δημόσια εικόνα, είναι ...
  • Δημόσιες σχέσεις στις τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πεζανάκη, Θεονύμφη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-10-2013
    Στόχος της εργασίας είναι να καταδειχθεί ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στον τουρισμό.
  • Δημόσιες σχέσεις στο τουρισμό και ειδικότερα στις ξενοδοχειακές μονάδες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βερνάδος, Παντελής
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-05-2008
    Η πρώτη επίσημη και επώνυμη εφαρμογή των Δ.Σ. στη χώρα μας έγινε το 1951, όταν ο Ε.Ο.Τ. προκήρυξε διαγωνισμό για την ανάθεση ενός εξαμηνιαίου προγράμματος διαφημίσεων και Δ.Σ. Πέρασαν 55 χρόνια από την εισαγωγή του θεσμού ...
  • Δημόσιες σχέσεις στους σύγχρονους οργανισμούς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Φάντης, Μόσχος; Γιωργάς-Σπανός, Αντρέας
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-01-2015
    Σύμφωνα με τον Warren Buffet «Χρειάζονται 20 χρόνια να κτίσεις τη φήμη σου και μόλις 5 λεπτά για να την καταστρέψεις». Για αυτόν ακριβώς το λόγο οι δημόσιες σχέσεις βοηθούν την κοινωνία στην λήψη αποφάσεων και στη λειτουργία, ...
  • Εταιρική κοινωνική ευθύνη και δημόσιες σχέσεις. Μελέτη περιπτώσεων σε επιχειρήσεις του Ν. Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Φραγκιαδουλάκης, Μχάλης
    Επιβλέπων καθηγητής: Στιβακτάκης, Αναστάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-11-2010
    Οι όροι της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και των Δημοσίων Σχέσεων πηγάζουν από τα αρχαία χρόνια. Η εταιρική κοινωνική ευθύνη για τις σημερινές επιχειρήσεις είναι κάτι καινούργιο που απασχολεί ιδιαίτερα τα στελέχη τους τα ...
  • Εφαρμογή των δημοσίων σχέσεων στον τουρισμό, μελέτη περίπτωσης των πολυτελών ξενοδοχείων της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κατσαράν, Ιρένε; Παπαδάκης, Σταύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-06-2015
    Οι δημόσιες σχέσεις, αποτελούν σε κάθε περίπτωση, κύριο παράγοντα προς μελέτη και ανάλυση, για την ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Οι δημόσιες σχέσεις εφαρμόζονται παντού ...
  • Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα μέσω των δημόσιων σχέσεων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαμάκα, Αικατερίνη–Μαρία; Λάγιου, Βασιλική
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2015
    Αντικείμενο μελέτης της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας αποτελεί η ανάλυση τριών εννοιών: του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, των δημοσίων σχέσεων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στα επόμενα τρία κεφάλαια που θα ακολουθήσουν ...
  • Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις δημόσιες σχέσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαδοπούλου, Χαρίκλεια; Σκυλλά, Καλοτίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-10-2015
    Στην διπλωματική εργασία με θέμα «Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις δημόσιες σχέσεις», επιχειρείται αρχικά μια σε βάθος ανάλυση των δύο βασικών όρων του θέματος, δηλαδή των «κοινωνικών δικτύων» και των «δημοσίων ...
  • Η σημασία των δημοσίων σχέσεων στην ανάπτυξη των σύγχρονων επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μητσίλιος, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Κομποράκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η επικοινωνία των σημερινών ανθρώπων αναμεταξύ τους παρουσιάζει πολλές έλλειψης, ο άνθρωπος όμως αισθάνεται την ανάγκη να επικοινωνεί με τους συνάνθρωπους του. Ο θεσμός των Δημόσιων Σχέσεων δημιουργήθηκε, με την επιστημονικοί ...
  • Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γρινιεζάκη, Εμμανουέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κομποράκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ο όρος « δημόσιες σχέσεις » σχετίζεται κυρίως με την έννοια της εικόνας της επιχείρησης προς τα έξω και την επικοινωνία τόσο με τους πελάτες , το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο όσο με τους υπαλλήλους και τους συνεργάτες της . ...
  • Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χρονοπούλου, Ευγενία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κομποράκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Σ' αυτή την επικοινωνιακή κοινωνία, οι συναινετικές διαδικασίες κι αποφάσεις των οργανισμών θα χρειαστούν εντονότερα και αμεσότερα την εφαρμογή των αρχών του πνεύματος των Δημοσίων Σχέσεων για να γεφυρωθούν τα χάσματα και ...
  • Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στην επικοινωνιακή στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων στη Κρήτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κεφάλα, Σοφία; Σταυρουλάκη, Κατερίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-02-2009
    Ο αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της εφαρμογής του προγράμματος δημοσίων σχέσεων στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος στη περιφέρεια της Κρήτης. Ένα τέτοιο εγχείρημα παρουσιάζει ποικίλες ...
  • Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων και των νέων τεχνολογιών σε θέματα προβολής και διαχείρισης της ηλεκτρονικής φήμης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαραγκουδάκη, Βαλεντίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-15
    Δημόσιες Σχέσεις είναι η δόμηση επικοινωνίας μεταξύ ενός ατόμου ή ομάδας ατόμων με ένα ευρύ κοινό με σκοπό την δημιουργία αμοιβαίας εμπιστοσύνης και την εξυπηρέτηση κοινών συμφερόντων. Ο κλάδος των δημοσίων σχέσεων έχει ...
  • Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αβραμίδου, Ζωή; Μάλλιαρη, Αθηνά
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25
    Οι δημόσιες σχέσεις είναι ο ακρογωνιαίος λίθος στην επιτυχία των επιχειρήσεων και οργανισμών δεδομένου ότι επηρεάζουν και διαμορφώνουν την εμπιστοσύνη του κοινού. Η παρούσα πτυχιακή εργασία, αφού πρώτα ορίσει τι ακριβώς ...
  • Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στη συγκρότηση του επικοινωνιακού περιβάλλοντος των τουριστικών επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καραγιώργος, Νικόλαος; Νταργατζάκης, Ευάγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζουγανέλη, Στάθια
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Στόχος της εργασίας είναι να καταδειχθεί ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων ως μορφή επιχειρησιακής επικοινωνίας. Οι δημόσιες σχέσεις στη σύγχρονη αυτοματοποιημένη εποχή, αποτελούν πραγματική όαση στις σχέσεις μεταξύ των ατόμων ...
  • Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στην συγκρότηση του επικοινωνιακού περιβάλλοντος των τουριστικών επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κοντοπυράκης, Μιχάλης; Κρασανάκη, Αννα; Λαμπρικίδης, Λευτέρης
    Επιβλέπων καθηγητής: Αυγέλη, Βασιλική
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-09-2010
    Βρισκόμαστε σε μια εποχή που η ανάγκη της επικοινωνίας επεκτείνεται. Δημιουργείται η κοινωνία της πληροφορικής όπου όπως λέει ο Μ. Χατζημανώλης (1981) «η πολύπλευρη πληροφόρηση και κυκλοφορία των πληροφοριών είναι οι δυο ...
  • Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στον ελληνικό αθλητισμό σε περίοδο οικονομικής κρίσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Φανφάνης, Αθανάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-26
    Ο κρατικό- κεντρικός αθλητισμός που εφαρμόζεται στην Ελλάδα προσέφερε την άνεση στις Ομοσπονδίες ώστε να λειτουργούν με αναποτελεσματικό τρόπο καθώς επί χρόνια τις συντηρούσε προσφέροντας παράλογα υψηλές (για τις οικονομικές ...
  • Οι δημόσιες σχέσεις και η χρησιμότητα τους στις σύγχρονες επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κατσιάδα, Αγλαϊα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Στον 20 αιώνα ανήκει η τιμή του «γεννήτορα» των Δημοσίων Σχέσεων στη σημερινή τους μορφή. Στον αιώνα μας δημιουργήθηκαν τα αίτια οι προϋποθέσεις και οι συνθήκες, και σημειώθηκαν οι τεχνολογικές εξελίξεις, που οδήγησαν στην ...