Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "special education"
Αποτελέσματα 1-10 από 10
-
Ανάγκες εκπαίδευσης για παιδιά με ήπια και μέτρια νοητική αναπηρία και η εκπαιδευτική πολιτική της Ελλάδας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-14Η ειδική αγωγή αποτελεί ένα σημαντικό μέρος του εκπαιδευτικού συστήματος και ενίοτε παρουσιάζει ελλείψεις ή/και παντός τύπου προβλήματα. Αυτές, φυσικά επηρεάζουν και τους μαθητές της ειδικής αγωγής. Η ειδική αγωγή, είναι ... -
Ανάγκες και προβλήματα των ατόμων με νοητική υστέρηση. Το παράδειγμα του σωματείου "Ροδαυγή" στο Ηράκλειο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-07-2015Η πτυχιακή μας εργασία έχει τίτλο «Ανάγκες και προβλήματα των ατόμων με νοητική υστέρηση. Το παράδειγμα του σωματείου «Ροδαυγή» στο Ηράκλειο». Η νοητική υστέρηση είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια ... -
Ανάληψη ηγετικών θέσεων στον εκπαιδευτικό κλάδο. Μελέτη σε γυναίκες εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε γενικά και ειδικά σχολεία του Δήμου Ρόδου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-22Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι, μέσα από τις απόψεις των γυναικών εκπαιδευτικών, να μελετηθούν οι παράγοντες που συμβάλλουν ή μη, στη διεκδίκηση τους σε ανώτερες διοικητικές θέσεις στον κλάδο της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ... -
Αντιλήψεις αποδοχής/απόρριψης από εκπαιδευτικούς, των παιδιών με μαθησιακές, συναισθηματικές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-03-29Στην παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνώνται οι αντιλήψεις αποδοχής/ απόρριψης από εκπαιδευτικούς, των παιδιών με μαθησιακές, συναισθηματικές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς. Τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν ήταν τα ... -
Διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού: απόψεις εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής και ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού για την εκπαίδευση των παιδιών και εφήβων στο Νομό Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-04-2015Ο σκοπός της έρευνας μας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις των Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού, όσον αφορά τις εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που πραγματοποιούν οι εν λόγω επαγγελματίες κατά ... -
Κατάθλιψη, δυσθυμία και στρες στις οικογένειες παιδιών που φοιτούν στο ειδικό σχολείο. Έρευνα σε γονείς νοητικά και μη καθυστερημένων παιδιών στα σχολεία του νομού Λασιθίου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Η πτυχιακή έχει ως θέµα: «Κατάθλιψη, δυσθυµία και στρες στις οικογένειες παιδιών που φοιτούν στο ειδικό σχολείο. Έρευνα σε γονείς νοητικά και µη καθυστερηµένων παιδιών στα σχολεία του νοµού Λασιθίου». Αφορµή για την επιλογή ... -
Κοινωνική εργασία με παιδιά και οικογένειες στην ειδική εκπαίδευση: δυσκολίες, προκλήσεις και προοπτικές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-03-28Ο ρόλος του κοινωνικού λειτουργού στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (εφεξής Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) και τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (εφεξής Κ.Ε.Δ.Δ.Υ.) είναι ιδιαίτερα σημαντικός καθώς αποτελεί το συνδετικό ... -
Ο θεσμός της παράλληλης στήριξης και των τμημάτων ένταξης για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-04-04Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα λειτουργούν οι θεσμοί της παράλληλης στήριξης (Π.Σ.) και των τμημάτων ένταξης (Τ.Ε.), προκειμένου να εφαρμοστεί η συνεκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Ε.Ε.Α.) με τους ... -
Στάσεις και αντιλήψεις των παιδαγωγών ειδικής αγωγής ως προς τη χρήση εκπαιδευτικών εφαρμογών στον Η/Υ για την εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-07-2014Στον τομέα της εκπαίδευσης βασικό ρόλο έχουν και οι παιδαγωγοί ειδικής αγωγής. Οι παιδαγωγοί είναι υπεύθυνοι για την εκπαίδευσή των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και είναι οι πρώτοι που θα αναγνωρίσουν την ... -
Στάση εκπαιδευτικών δημοτικών σχολείων απέναντι στις μαθησιακές δυσκολίες παιδιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της στάσης των εκπαιδευτικών Δημοτικών Σχολείων απέναντι στις Μαθησιακές Δυσκολίες. Ο βασικός προβληματισμός που μας οδήγησε στην επιλογή του προαναφερθέντος θέματος είναι το ερέθισμα ...