• Υλοποίηση ενός FPS 3D Adventure game σε Unreal Engine

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Τροχίδης-Ευθυμιάδης, Βασίλειος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-10-11
    Σε αυτή την εργασία θα δούμε πως μπορούμε να εφαρμόσουμε διάφορες τεχνικές για την δημιουργία ενός περιβάλλοντος για ένα τρισδιάστατο παιχνίδι, ώστε να πετύχουμε μια πολύ καλή ποιότητα στα γραφικά και στην δημιουργία του ...
  • Ανάπτυξη τρισδιάστατου εικονικού εξομοιωτή πτήσης σε περιβάλλον iPhone.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μιρζογιάν, Βαγκράμ
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-12-2010
    Ο σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός τρισδιάστατου παιχνιδιού τύπου Flight Simulator σε περιβάλλον iPhone με χρήση iPhoneSDK Xcode και μιας game – engine όπως SIO2, Unity 3D, Stone 3D κλπ. Τα γραφικά του ...
  • Δημιουργία 3D game σε περιβάλλον Unity Game Engine και χρήση του Kinect για την αλληλεπίδραση με τους χαρακτήρες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κορναράκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-01-2015
    Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των πιο πρόσφατων μεθόδων δημιουργίας ρεαλιστικών 3D μοντέλων, το εύρος των δυνατοτήτων που προσφέρει το Unity Game Engine και η σύνδεση του Microsoft Kinect με το engine αυτό, ...
  • Εικονικός χώρος και εκπαίδευση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Δαμιανάκη, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-01-2011
    Με την πάροδο των τελευταίων ετών, νέες τεχνολογίες τηλεπικοινωνιακών συστημάτων έχουν επιτύχει σημαντικά υψηλούς ρυθμούς μετάδοσης δεδομένων, αλλά έχουν ακόμα καταφέρει, και να καλύψουν απομακρυσμένες περιοχές. Έτσι κάθε ...
  • Παιχνίδι τύπου Survival σε Unity.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ματαλλιωτάκης, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-17
    Το ακόλουθο έγγραφο περιγράφει τη διαδικασία που ακολουθήθηκε για την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού τύπου «survival». Στα πλαίσια της εργασίας δημιουργήθηκαν τρισδιάστατα μοντέλα ανθρωπόμορφων χαρακτήρων τόσο για την ομάδα των ...
  • Παιχνίδια στο διαδίκτυο και σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις. Δημιουργία ενός πρότυπου παιχνιδιού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κυριακόπουλος, Κυριάκος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-02-2015
    Σκοπός της πτυχιακής είναι : α) η παρουσίαση των διαφόρων ειδών διαδικτυακών παιχνιδιών, της εξέλιξής του κάθε είδους μέσω της πάροδο του χρόνου και των παιχνιδιών, β) η παράθεση σύγχρονων τεχνολογιών και προβλημάτων στα ...