• Μελέτη, σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση μηχανισμού παροχής εγγυημένης ποιότητας υπηρεσίας σε δίκτυα 802.16.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καραδήμας, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2009
    Ο βασικός στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας επικεντρώνεται στην παροχή δεδομένων εγγυημένης Ποιότητας Υπηρεσίας επιβεβαιώνοντας πειραματικά τις δικτυακές επιδόσεις του προτύπου IEEE802.16 (WiMAX) με χρήση μηχανισμών ...
  • Μελέτη, σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση συστήματος μετάδοσης διαδικτυακών και πολυμεσικών υπηρεσιών με τη χρήση πλατφόρμας επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Παπαδουράκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Η εξέλιξη του προτύπου επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης DVB-T και η εφαρμογή του πάνω σε επίγεια κανάλια είναι μία από τις πιο σημαντικές τεχνολογικές εξελίξεις στις ασύρματες τηλεπικοινωνίες. Μια πλατφόρμα DVB-T μπορεί να ...
  • Νεοφυής επιχειρηματικότητα και επιχειρηματικό περιβάλλον στην σύγχρονη κοινωνία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λαζάρου, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24
    Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον αποτελεί, δίχως αμφιβολία, ένα ανεπτυγμένο, πολύπλοκο και συνεχώς μεταβαλλόμενο μοντέλο οικονομικής δραστηριότητας. Οι συνεχείς αλλαγές καθώς και οι καταιγιστικές εξελίξεις στην παγκόσμια ...
  • Νευρομάρκετινγκ, η ψυχολογία του καταναλωτή και η σχέση με το digital marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Ζωγοπούλου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-17
    Για δεκαετίες, τα τμήματα μάρκετινγκ των επιχειρήσεων προσπαθούσαν να κατανοήσουν τα κίνητρα πίσω από την πρόθεση αγοράς που εκφράζει ο καταναλωτής. Τι κάνει ένα προϊόν να ξεχωρίζει και να το ζητάνε όλοι; Τι σκέφτονται και ...
  • Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων και των νέων τεχνολογιών σε θέματα προβολής και διαχείρισης της ηλεκτρονικής φήμης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαραγκουδάκη, Βαλεντίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-15
    Δημόσιες Σχέσεις είναι η δόμηση επικοινωνίας μεταξύ ενός ατόμου ή ομάδας ατόμων με ένα ευρύ κοινό με σκοπό την δημιουργία αμοιβαίας εμπιστοσύνης και την εξυπηρέτηση κοινών συμφερόντων. Ο κλάδος των δημοσίων σχέσεων έχει ...
  • Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στον ελληνικό αθλητισμό σε περίοδο οικονομικής κρίσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Φανφάνης, Αθανάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-26
    Ο κρατικό- κεντρικός αθλητισμός που εφαρμόζεται στην Ελλάδα προσέφερε την άνεση στις Ομοσπονδίες ώστε να λειτουργούν με αναποτελεσματικό τρόπο καθώς επί χρόνια τις συντηρούσε προσφέροντας παράλογα υψηλές (για τις οικονομικές ...
  • Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων για την βελτιστοποίηση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κυπριώτης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-05-2015
    Η εργασία αναπτύσσεται σε 2 μέρη. Στο πρώτο κομμάτι παρουσιάζεται η βιβλιογραφική έρευνα σχετικά με τα κοινωνικά δίκτυα και των στρατηγικών μάρκετινγκ που μπορούν να υλοποιηθούν με την χρήση αυτών. Το κομμάτι αυτό αναλύεται ...
  • Ο τουρισμός αντιμέτωπος με την βιομηχανία τρόμου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κόντη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25
    Η παγκόσμια τουριστική βιομηχανία αναπτύσσεται με σταθερά υψηλό ρυθμό την τελευταία δεκαετία στη σύγχρονη κοινωνία. Είναι ένας τρόπος ψυχαγωγίας που δίνει την δυνατότητα στον άνθρωπο να εξερευνήσει διάφορους προορισμούς ...
  • Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις τουριστικές προτιμήσεις των Ελλήνων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δικαίος, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-26
    Στην εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια να διερευνηθούν οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις διάφορες τουριστικές προτιμήσεις των Ελλήνων και να διαπιστωθεί πως διαμορφώνονται σχετικές επιλογές λαμβάνοντας υπόψη ένα ...
  • Προβολή και προώθηση αναδυόμενων παραγόμενων αγροτικών προϊόντων στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπότσογλου, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-11-2015
    Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθούν τα καταναλωτικά πρότυπα, οι συμπεριφορές, οι προτιμήσεις και τάσεις της αγοράς, αναφορικά με τα αγροτικά προϊόντα της Ελλάδας στην σύγχρονη εποχή. Συγκεκριμένα εκπονήθηκε ...
  • Προβολή και προώθηση των ελληνικών οίνων στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πολίτη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-08
    Γνωρίζοντας πόσο σημαντικές είναι οι εξαγωγές των ελληνικών προϊόντων τόσο για κάθε μεμονωμένη επιχείρηση όσο και για την Εθνική μας Οικονομία, πρέπει κατ’ αρχή να συνειδητοποιηθούν ποιες είναι οι στοιχειώδεις απαιτήσεις ...
  • Προώθηση ιστοσελίδων αξιοποιώντας τεχνικές internet marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σαβαλάν, Μαγδαληνή-Μαρίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Το θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι οι τεχνικές internet marketing και πώς αυτές εφαρμόζονται σε μια ιστοσελίδα, ώστε να βοηθήσουν στην προώθηση της επιχείρησης ηλεκτρονικά. Ο ερευνητικός στόχος είναι η διερεύνηση του ...
  • Προώθηση και μάρκετινγκ επιχειρήσεων με χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λιακόπουλος, Κωνσταντίνος; Μητσικουρίδης, Νικόλαος; Σαρρής, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-21
    Στην εργασία αυτή μελετάμε την έννοια του Social Media Μάρκετινγκ και τη σύνδεσή του με το χώρο των επιχειρήσεων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αναπτυχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια και αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι ...
  • Προώθηση προϊόντων και ανάπτυξη των επιχειρήσεων με την αξιοποίηση του social media marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ματράκα, Αθανασία-Αφροδίτη; Μπαλή, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-19
    Το Social Media Marketing αναφέρεται σε ένα νέου είδους marketing, που απευθύνεται κυρίως σε νεότερους καταναλωτές. Βασίζεται στον συνδυασμό πολλών διαφορετικών τάσεων, οι περισσότερες από τις οποίες προέρχονται από την ...
  • Στάσεις ελλήνων καταναλωτών ως προς τα ηλεκτρονικά τουριστικά πρακτορεία: μελέτη των e-lookers και των e- buyers.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βαρδάκης, Αντώνιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-10-19
    Στόχος της έρευνας είναι η εξέταση των στάσεων ως προς τα εικονικά τουριστικά πρακτορεία, όπως επίσης και των παραγόντων εκείνων που οδηγούν στην πραγματοποίηση, ή όχι, συναλλαγών. Για τη συλλογή και ανάλυση όλων των ...
  • Στρατηγικός σχεδιασμός τουριστικής ανάπτυξης Δήμου Ιεράπετρας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πλαγερά, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-11-01
    Ο Δήμος Ιεράπετρας, τόσο λόγο της γεωγραφικής του θέσης όσο και λόγο του εύκρατου κλίματος που επικρατεί, αποτελεί πόλο τουριστικής έλξης καθόλη τη διάρκεια του έτους. Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως κύριο σκοπό την ...
  • Συγκριτική μελέτη περιπτώσεων διαφήμισης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μήκα, Ελένη; Σαββουλίδου, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-13
    Ο κλάδος της διαφήμισης στη χώρα μας ιστορείται από το 1930, αλλά η εξελικτική του πορεία τοποθετείται στη μεταπολεμική δεκαετία του 1950. Στη δεκαετία του 1960 η διαφήμιση γνώρισε δυναμική άνοδο, με τη διάδοση των πρώτων ...
  • Συγκριτική μελέτη προτύπων και μηχανισμών συστημάτων ψηφιακής εκπομπής ευρείας κάλυψης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μπαϊμας, Βασίλης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-05-2010
    Ο στόχος της πτυχιακής εργασίας επικεντρώνεται στη βιβλιογραφική μελέτη των προτύπων επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης (DVB-T, DVB-T2), τα οποία δίνουν τη δυνατότητα μετάδοσης πολλαπλών τηλεοπτικών υπηρεσιών και διαδικτυακών ...
  • Συγκριτική μελέτη του e-Marketing και του e-Commerce στην Ελλάδα σε σχέση με τα Ευρωπαϊκά κράτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καστρινάκη, Δήμητρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-12-12
    Στην παρούσα εργασία μας αφού αναλύσουμε τους όρους ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) και ηλεκτρονικό marketing ( e-marketing), θα παρουσιάσουμε την χρήση και την επέκτασή τους στον ελληνικό επιχειρηματικό χώρο. Ταυτόχρονα ...
  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη δυναμικών διαδραστικών εφαρμογών διαδικτυακής πύλης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Λαμπράκη, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Η διπλωματική εστίασε στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη δυναμικών διαδραστικών εφαρμογών μιας Διαδικτυακής Πύλης με την χρήση της PHP μέσα σε αυτές. Εξετάστηκε ο τρόπος χρήσης της PHP με τη χρησιμοποίηση της Βάσης Δεδομένων ...