Πλοήγηση ΤΕΙ Κρήτης / Tei of Crete ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος"
Αποτελέσματα 1-9 από 9
-
Διαχείριση κινδύνων σε περιόδους οικονομικής ύφεσης. Μελέτη περίπτωσης Shell.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-03-27Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της φοίτησης στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Κρήτης (Παράρτημα Αγίου Νικολάου). Στόχος της εργασίας είναι να αναδείξει γεγονότα που έχουν συμβεί στο χρονικό της ... -
Διερεύνηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή σε περιόδους οικονομικής ύφεσης: Η περίπτωση της ελληνικής οικονομίας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-09-2015Στην παρούσα εργασία θα επιδιώξουμε να περιγράψουμε με σαφήνεια το πώς συμπεριφέρεται ο καταναλωτής σε περιόδους κρίσης. Κεντρικός πυλώνας της μελέτης μας θα είναι η ανάδειξη της συμπεριφοράς του καταναλωτή στην Ελλάδα. ... -
Διερεύνηση της τυπολογίας του «νεόπτωχου» Έλληνα καταναλωτή. Μια κριτική αποτίμηση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να αναλύσει τον τρόπο που επιδρά η σημερινή οικονομική κρίση στη συμπεριφορά και την ψυχολογία του Έλληνα καταναλωτή και να περιγράψει τον τύπο της νέας τάξης του «νεόπτωχου», αναλύοντας ... -
Επισκόπηση των οικονομικών και πολιτικών εξελίξεων στην ελληνική οικονομία από το 1980 έως και το 2010.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-13Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στο να περιγράψει τις οικονομικές και τις πολιτικές εξελίξεις που έλαβαν χώρα στην Ελλάδα από το 1980 έως και το 2010, από την έναρξη δηλαδή μιας νέας πολιτικά εποχής πολιτικά για την Ελλάδα και ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη: Ηθικό επιχειρείν ή μέσο εξαγνισμού;
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-03-2012Με τον όρο εταιρική κοινωνική ευθύνη νοείται η προσπάθεια των επιχειρήσεων να ενσωματώσουν τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές τους ανησυχίες στις δραστηριότητες και στις επαφές τους με τα ενδιαφερόμενα μέρη (stakeholders). ... -
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη: Από την ηθική της επιχείρησης στον κοινωνικό συμβολισμό. Η περίπτωση της Wind.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-03-2012Σκοπός της παρούσας πτυχιακής αποτελεί η εννοιολογική και κριτική διερεύνηση της έννοιας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ως την από τις πλέον σημαντικότερες αναλυτικές κατηγορίες του σύγχρονου μάρκετινγκ. Σύμφωνα με τη ... -
Ο ρόλος και η σημασία του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ): η περίπτωση της Κύπρου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-11-2011Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι αφενός η θεωρητική διερεύνηση του ρόλου και της σημασίας του μάρκετινγκ στη λειτουργία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και αφετέρου η εμπειρική εφαρμογή των θεωρητικών αναλυτικών κατηγοριών ... -
Οικονομική Κρίση και Μάρκετινγκ: Επιθανάτιος ρόγχος ή ευκαιρία για αναθεώρηση;
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-07-2013Στην παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρείται μία σε βάθος ανάλυση της επίδρασης της οικονομικής κρίσης στην επιστήμη του Μάρκετινγκ με σκοπό την εξαγωγή όσο το δυνατόν ασφαλέστερων συμπερασμάτων για το αν οι επιπτώσεις αυτές ... -
Στρατηγικές και τεχνικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην εποχή της οικονομικής κρίσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2015Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να μελετηθεί κατά πόσο έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Αρχικά αναλύεται ο όρος «οικονομική κρίση» και γίνεται μια εκτενής αναφορά στη χρηματοπιστωτική ...