• Η αντίληψη του Έλληνα καταναλωτή για το HIV και η στάση του απέναντι στις διαφημιστικές εκστρατείες για τη νόσο αυτή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αγγελάκη, Αλεξάνδρα; Δασκαλάκη, Χαρούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014
    Η παρούσα μελέτη ασχολείται με τον ιό Hiv και την προσπάθεια ενημέρωσης των πολιτών, με σκοπό την πρόληψή του, μέσω του κοινωνικού μάρκετινγκ. Αρχικά, στο δεύτερο κεφάλαιο της έρευνας αναπτύσσονται σημαντικές έννοιες για ...
  • Η επίδραση ηχητικού υλικού στην οπτική αντίληψη του ανθρώπου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Καρατάσιος, Γεώργιος; Κωσταλάμπρος, Αντώνιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ανδρουλάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-06-2010
    Στα πλαίσια της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας θα εξετάσουμε την επιρροή ηχητικού υλικού στην οπτική αντίληψη του ανθρώπου. Πιο συγκεκριμένα, θα ερευνήσουμε πόσο διαφορετικά αντιλαμβάνεται ο άνθρωπος μια οπτική εικόνα ...