Πλοήγηση ΤΕΙ Κρήτης / Tei of Crete ανά Λέξεις κλειδιά "ποδόσφαιρο"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Η διαντίδραση της θεαματικοποίησης της βίας. Η κερκίδα ως θεαματικοποιημένη βία (μελέτη των φιλάθλων του Ο.Φ.Η στο γήπεδο Θ. Βαρδινογιάννη).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Βασικός σκοπός αυτής της έρευνας, ήταν να μελετηθεί, η σχέση της βίας ως θέαμα (έτσι όπως αυτή προβάλλεται από τα Μ.Μ.Ε και επιδοκιμάζεται, γίνεται αποδεκτή από τους φιλάθλους) με την υιοθέτηση της βίαιης συμπεριφοράς από ... -
Μοντελοκεντρική ανάπτυξη διεπαφών σύγχρονης συνεργασίας: Η περίπτωση χρήσης του παιγνίου Soccer στο web.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-14Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων που απορρέουν από την υιοθέτηση της μοντελοκεντρικής μηχανικής διεπαφών για την ενοποιημένη ανάπτυξη πανταχού παρόντων διεπαφών. Πιο συγκεκριμένα, ... -
Μοντελοκεντρική ανάπτυξη πολυπεριβαλλοντολογικού σύγχρονου συνεργατικού παιγνίου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-09-2015Λόγω της πληθώρας των ετερογενών υπολογιστικών συσκευών που είναι διαθέσιμες και της συνεχής αύξησης των δυνατοτήτων τους, όπου οι χρήστες χρησιμοποιούν για ένα πλήθος εργασιών, δημιουργείται η ανάγκη της εξέλιξης των μέχρι ... -
Το social media marketing στο χώρο του ποδοσφαίρου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-22Στην παρούσα πτυχιακή διερευνάται η χρήση των social media ως εργαλείο marketing στο χώρο του ποδοσφαίρου. Αρχικά, γίνεται εκτενής αναφορά στο θεωρητικό πλαίσιο των social media ενώ στη συνέχεια, αναπτύσσονται θέματα που ...