• Ικανοποίηση πελατών σε πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κανιαδάκη, Βασιλεία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκιαδάκης, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-11-2012
    Ο πελάτης-καταναλωτής αποκτά και στη χώρα µας συνείδηση της δύναμης του και απαιτεί ποιότητα στις υπηρεσίες και τα προϊόντα που αγοράζει, σωστή εξυπηρέτηση πριν, κατά τη διάρκεια και µετά την αγορά του προϊόντος καθώς, και ...