• Οφέλη και πρακτικές προώθησης επιχειρήσεων εστίασης με τη χρήση διαδικτυακού μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καπετανάκη, Ευανθία
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-25
    Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται όλο και περισσότερο η ανάπτυξη της διαφήμισης μέσω διαδικτύου αφού το διαδίκτυο έχει εισέλθει δυναμικά στις ζωές των χρηστών και πλέον αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους. ...