• Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών: Η περίπτωση του Ηρακλείου Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ψυλλάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παππάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-05-2009
    Ο τουρισμός αποτελεί ένα από τους κυριότερους κλάδους της οικονομίας κάθε τόπου και απαρτίζει ένα κομμάτι που έχει την ανάγκη μιας ιδιαίτερης οργάνωσης, ενημέρωσης και προώθησης με σκοπό την ευρύτερη τουριστική ανάπτυξη ...