• Η συμβολή των παραδοσιακών προϊόντων της νήσου Λέσβου για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού προϊόντος: η περίπτωση του ούζου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λαμπαρδάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-05-2013
    Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι η ανάλυση της έννοιας και λειτουργίας του τουρισμού στις μέρες μας και κυρίως της ύπαρξης του τουρισμού στο νησί της Λέσβου, μέσω της συμβολής παραδοσιακών προϊόντων και με απώτερο στόχο ...
  • Μελέτη διερεύνησης τοπικών προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σωτήρη-Γέροντα, Ανθούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-07-02
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η γενική διερεύνηση των τοπικών προϊόντων, όσον αφορά τη διασφάλιση της ποιότητας τους, την ανάδειξη των ιδιαίτερων γνωρισμάτων των τόπων στους οποίους παράγονται, τις ορθές ...
  • Στρατηγικές ανάπτυξης κρητικών παραδοσιακών προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γιγουρτάκης, Χαρίλαος; Τζωρμπατζάκης, Ελευθέριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σταματόπουλος, Θεόδωρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-08-2013
    Ο σκοπός της εργασίας επικεντρώνεται στις στρατηγικές ανάπτυξης παραδοσιακών κρητικών προϊόντων. Παρακάτω θα τονιστούν, οι στρατηγικές θεωρίες που λειτουργούν παγκοσμίως για εξαγωγικές μονάδες. Θα προσπαθήσουμε να βρούμε ...
  • Το μάρκετινγκ των ελληνικών αγροτικών παραδοσιακών προϊόντων : Η περίπτωση της μέλισσας και των προϊόντων της.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χριστάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοκκινάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-09-2015
    Ο βασικός σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η εξέταση του ρόλου του μάρκετινγκ στα ελληνικά αγροτικά προϊόντα με ιδιαίτερη περίπτωση τα προϊόντα της μέλισσας. Για την επίτευξη του συγκεκριμένου σκοπού, η εργασία χωρίζεται ...