• Η διαντίδραση της θεαματικοποίησης της βίας. Η κερκίδα ως θεαματικοποιημένη βία (μελέτη των φιλάθλων του Ο.Φ.Η στο γήπεδο Θ. Βαρδινογιάννη).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Σαββάκης, Δημήτρης; Τσουράλη, Αναστασία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Βασικός σκοπός αυτής της έρευνας, ήταν να μελετηθεί, η σχέση της βίας ως θέαμα (έτσι όπως αυτή προβάλλεται από τα Μ.Μ.Ε και επιδοκιμάζεται, γίνεται αποδεκτή από τους φιλάθλους) με την υιοθέτηση της βίαιης συμπεριφοράς από ...
  • Μοντελοκεντρική ανάπτυξη διεπαφών σύγχρονης συνεργασίας: Η περίπτωση χρήσης του παιγνίου Soccer στο web.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Προβιδάκης, Αντώνιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ακουμιανάκης, Δημοσθένης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-14
    Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων που απορρέουν από την υιοθέτηση της μοντελοκεντρικής μηχανικής διεπαφών για την ενοποιημένη ανάπτυξη πανταχού παρόντων διεπαφών. Πιο συγκεκριμένα, ...
  • Μοντελοκεντρική ανάπτυξη πολυπεριβαλλοντολογικού σύγχρονου συνεργατικού παιγνίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Γαϊτάνης, Νικόλαος; Στρατάκης, Χαράλαμπος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ακουμιανάκης, Δημοσθένης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-09-2015
    Λόγω της πληθώρας των ετερογενών υπολογιστικών συσκευών που είναι διαθέσιμες και της συνεχής αύξησης των δυνατοτήτων τους, όπου οι χρήστες χρησιμοποιούν για ένα πλήθος εργασιών, δημιουργείται η ανάγκη της εξέλιξης των μέχρι ...
  • Το social media marketing στο χώρο του ποδοσφαίρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ασμάνης, Παναγιώτης; Σπανουδάκης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-22
    Στην παρούσα πτυχιακή διερευνάται η χρήση των social media ως εργαλείο marketing στο χώρο του ποδοσφαίρου. Αρχικά, γίνεται εκτενής αναφορά στο θεωρητικό πλαίσιο των social media ενώ στη συνέχεια, αναπτύσσονται θέματα που ...