• Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών των νοτίων προαστίων Αττικής στο διαδίκτυο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χρυσανθακοπούλου, Παναγιώτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-11-15
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών των Νοτίων Προαστίων Αττικής στο διαδίκτυο» πραγματεύεται ένα επίκαιρο θέμα, την ραγδαία εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και των ηλεκτρονικών ...
  • Η διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Ρέθυμνο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μοσχάκη, Άννα-Μαρία; Παπαδάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-06-19
    Η αύξηση της χρήση του διαδικτύου έχει προκαλέσει νέους τρόπους παραγωγής και κατανάλωσης. Όλο και περισσότερα καταστήματα δημιουργούν online υπηρεσίες, στα οποία όλο και περισσότεροι καταναλωτές πραγματοποιούν τις αγορές ...
  • Η διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στην Αττική.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μακριάς, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-07-02
    Το διαδίκτυο έχει αποκτήσει καθεστώς ως δυναμική εμπορική πλατφόρμα, κάτι περισσότερο από μια πλούσια πηγή επικοινωνίας. Έχει εντείνει την πολυπλοκότητα της απλής πράξης αγοράς. Οι παραδοσιακές αγορές από ιδιώτες έχουν ...
  • Η διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών της Μαδρίτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γιαννακοπούλου, Μελίντα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-17
    Το ηλεκτρονικό επιχειρείν έχει εισέλθει παγκόσμια στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Υπάρχουν πλέον ηλεκτρονικά καταστήματα κάθε είδους και για κάθε ανάγκη που μπορεί να έχει ένας καταναλωτής. Διαθέτουν τα προϊόντα και ...
  • Η διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαθιουδάκη, Στυλιανή
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-21
    Η εργασία αυτή επικεντρώθηκε στην μελέτη καταναλωτικής συμπεριφοράς, ικανοποίησης, εμπιστοσύνης αφοσίωσης πελατών της περιοχής του Ηρακλείου Κρήτης όσον αφορά τα ηλεκτρονικά καταστήματα και αγορές που πραγματοποιούν καθώς ...
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο και η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών-Μελέτη περίπτωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαυροκουκουλάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αυγελή, Βασιλική
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-21
    Η εξέλιξη του Παγκοσμίου Ιστού και του Διαδικτύου έχουν αλλάξει τον τρόπο ζωής και έχουν φέρει επανάσταση σε πολλές πτυχές της ζωής σε όλο τον κόσμο. Μια από τις σημαντικότερες πτυχές του διαδικτύου που αναδύεται αποτελεί ...
  • Μια εξερευνητική έρευνα των σύγχρονων στρατηγικών προώθησης και του μάρκετινγκ στις Β2Β ελληνικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κουτελιέρη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-02-2013
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τις στρατηγικές προώθησης του βιομηχανικού μάρκετινγκ, που ακολουθούν οι ελληνικές επιχειρήσεις και η εξάρτησή τους από την αγοραστική συμπεριφορά των ...
  • Τεχνικές προώθησης πωλήσεων και αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών: Η περίπτωση των καταναλωτών του Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Τζενάκη, Ευδοξία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αυγελή, Βασιλική
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015
    Η πτυχιακή θα παρουσιάσει σε θεωρητικό επίπεδο τις τεχνικές προώθησης, επικεντρώνοντας στις τεχνικές προώθησης πωλήσεων, όπως επίσης και τις θεωρίες που διέπουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, προσπαθώντας να ...