Πλοήγηση ΤΕΙ Κρήτης / Tei of Crete ανά Λέξεις κλειδιά "exports"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
H επίδραση της οικονομικής κρίσης στις εξωτερικές συναλλαγές της Ελλάδας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-29Το ισοζύγιο πληρωμών (BOP), επίσης γνωστό ως ισοζύγιο διεθνών πληρωμών, συνοψίζει όλες τις συναλλαγές που τα άτομα, οι εταιρείες και οι κυβερνητικές οργανώσεις μιας χώρας συμπληρώνουν με άτομα, εταιρείες και κρατικούς ... -
Εξαγωγές - έννοια, σημασία και η συμβολή των εξαγωγών στην ελληνική οικονομία.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-11-30Είναι γενικώς αποδεκτό ότι οι εξαγωγές μιας χώρας διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην οικονομία μιας χώρας και για αυτό το λόγο χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής. Έτσι θα μπορούσαμε να πούμε πως οι εξαγωγές αποτελούν το ... -
Εξελίξεις του ελληνικού εμπορικού ισοζυγίου την τελευταία δεκαπενταετία: 2000-2015.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-09-15Η παρούσα ερευνητική εργασία διαπραγματεύεται το Εμπορικό Ισοζύγιο της Ελλάδας την τελευταία δεκαπενταετία, συγκεκριμένα από το έτος 2000- 2015.Σκοπος είναι να αναλυθούν τα κυριότερα στοιχεία που το αποτελούν ώστε δοθεί ... -
Παραγωγικότητα, καινοτομία και εξαγωγές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), ΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτική
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-06-01Η άνοδος της οικονομικής ανάπτυξης σε νέες αναδυόμενες αγορές αλλάζει δραματικά την καθολική ρύθμιση των διεθνών σχέσεων και τη διανομή των κατασκευαστικών δραστηριοτήτων σε ολόκληρο τον κόσμο. Μέρος της οικονομικής ... -
Το διαδικτυακό μάρκετινγκ ως εργαλείο του εξαγωγικού εμπορίου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25Η συνεχής και αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας φέρνει στο προσκήνιο νέες ευκαιρίες για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών και τονίζει την αναγκαιότητα για χρήση αποδοτικότερων και «εξυπνότερων» μεθόδων μάρκετινγκ ...