Αποτελέσματα 1881-1900 από 9332

  • Η συμβολή της παραδοσιακής ελληνικής γαστρονομίας στην ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κουργιαλιδάκη, Μαρία; Καμματά, Λεμονιά; Μπαλλά, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρακολευθεράκης, Ζαχαρίας
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-04-2009
    Το φαγητό είναι σημαντικό μέρος της κουλτούρας. Είναι μια σύνδεση με το παρελθόν, μια κληρονομιά παλαιότερων πολιτισμών. Πρόκειται για ταυτότητα. Αντανακλά την ζωή των ανθρώπων, τις φιλοδοξίες τους, την ιδεολογία τους. Ένα ...
  • Στρατηγική σχεδιασμού του μάρκετινγκ στο τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Φασουλά, Πελαγία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-06-2009
    Το μάρκετινγκ είναι ένα σύνολο επιχειρηματικών ενεργειών και δραστηριοτήτων που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις με κοινωνική υπευθυνότητα προκειμένου να διαπιστώσουν τις ανάγκες/επιθυμίες της αγοράς, ώστε στην συνέχεια να ...
  • Η ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού: η περίπτωση του θρησκευτικού τουρισμού στο Νομό Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λακιώτη, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-05-2009
    Ο Θρησκευτικός τουρισμός σχετίζεται με μνημεία και χώρους θρησκευτικής σημασίας, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της εθνικής κληρονομιάς. Οι βυζαντινές και οι μεταβυζαντινές εκκλησίες, οι επιβλητικοί καθεδρικοί ναοί, ...
  • Ασχολίες ελεύθερου χρόνου ανθρώπων ηλικίας 18-30 ετών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ατζιτζικάκη, Χρύση; Πλουμή, Ευτυχία; Φαραγκουλιτάκη, Ζαχαρένια
    Επιβλέπων καθηγητής: Ατσαλάκης, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-11-2008
    Ως σπουδαστές της σχολής τουριστικών επιχειρήσεων , που μεταξύ άλλων είναι μέσα στα πλαίσια των ενδιαφερόντων της, ο παραπάνω προβληματισμός, προσπαθήσαμε να καταγράψουμε και να ερμηνεύσουμε τα αποτελέσματα μιας έρευνας ...
  • Εφαρμογή ερευνητικής διαγνωστικής μεθόδου προσδιοριμού μορφών τουριστικής ανάπτυξης στο Νομό Τρικάλων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παππαγιάννη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-09-2008
    Κατά συνέπεια, αρχικός στόχος της παρούσας προσπάθειας, είναι η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης του Νομού, προκειμένου να γίνει διερεύνηση, εντοπισμός και κατανόηση των συγκριτικών του πλεονεκτημάτων. Επιχειρείται, ...
  • Οι δυνατότητες του συνεδριακού τουρισμού ως εναλλακτική μορφή ανάπτυξης στο νομό Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπαηλιάκης, Θεόφιλος
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-12-2008
    Ο Συνεδριακός τουρισμός είναι μια εξειδικευμένη μορφή παροχής τουριστικού προϊόντος.Είναι μια παρεχόμενη υπηρεσία που μπορεί να προσφέρει τη μέγιστη αξιοποίηση κάθε ξενοδοχειακού χώρου κατά τη διάρκεια ολόκληρης της ...
  • Προοπτικές ανάπτυξης του τουρισμού στην Κρήτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καρβελά, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-03-2009
    Η Παρούσα εργασία, έχει ως θέμα τις προοπτικές ανάπτυξης του τουρισμού στην Κρήτη . Ο τουρισμός είναι μία εκ των μεγαλύτερων (αν όχι η μεγαλύτερη), οικονομικών δραστηριοτήτων στην Κρήτη. Η εργασία αυτή, διαχωρίζεται σε ...
  • Ο θρησκευτικός τουρισμός στον νομό Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χιωτάκη, Ασπασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τερζάκης, Δημήτριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-02-2009
    Ο θρησκευτικός τουρισμός έπρεπε ήδη να υπάρχει και στη χώρα μας διότι έχει τόση θρησκευτικότητα, όση δεν υπάρχει σε όλο τον κόσμο, με τα χιλιάδες μικρά και μεγάλα ονομαστά μοναστήρια σε χώρους που θα επιθυμούσε ο καθένας ...
  • Η χρήση του διαδικτύου ως καναλιού διανομής στον τουριστικό τομέα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παρασκευά, Ελένη; Αϊλαμάκη, Νάντια
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-02-2009
    Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι ο εντοπισμός και η ανάλυση των δυνατοτήτων που δίνει το διαδίκτυο ως κανάλι διανομής στον τουριστικό τομέα. Ποιος είναι ο ρόλος της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στο διαδίκτυο; Τι ...
  • Εναλλακτικές μορφές τουρισμού: θαλάσσιος τουρισμός και ανάπτυξη του στο Ν.Χανίων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τζαβάρα, Μαρία; Γιαννούτσου, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-04-2008
    Ο θαλάσσιος τουρισμός αναφέρεται στο σύνολο των τουριστικών δραστηριοτήτων, που διεξάγονται στο θαλάσσιο χώρο μιας χώρας υποδοχής και φιλοξενίας τουριστών. Αναμφίβολα ο θαλάσσιος τουρισμός αποτελεί μια από τις δυναμικότερες ...
  • Σύγχρονες μορφές τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μακράκης, Γεώργιος; Αλεξανδρίδη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Σπουρδαλάκη, Πηνελόπη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-01-2009
    Στη σύγχρονη κοινωνία όπου ο ανταγωνισμός σε όλα τα επίπεδα της βιομηχανίας και του εμπορίου βρίσκεται σε ιδιαίτερα μεγάλα επίπεδα η ανάπτυξη των σύγχρονων μορφών τουρισμού αποτελεί μια ποιοτική διέξοδο για την περεταίρω ...
  • Οινολογικός χάρτης κρασιών ονομασίας προέλευσης στην Κρήτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Φουντουλάκη, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Πεδιαδίτης, Π.
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-02-2009
    Το ελληνικό κρασί έκανε άλματα προόδου την τελευταία εικοσαετία και τα τελευταία χρόνια κάνει την εμφάνισή του σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού . Φορείς αυτής της προόδου υπήρξαν βασικά οι νέοι παραγωγοί που εμφανίστηκαν ...
  • Internet και ηλεκτρονικό εμπόριο για την εξυπηρέτηση τουριστικών υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαυρίκου, Χρυσούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Πεδιαδίτης, Παντελής
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-09-2009
    Ο στόχος μας λοιπόν στη συγκεκριμένη εργασία είναι να παρουσιάσουμε τις σύγχρονες εξελίξεις στο χώρο του τουρισμού όπως αυτές προκύπτουν από τις νέες τεχνολογίες καθώς και το μοντέλο του σύγχρονου ταξιδιώτη που αναζητά ...
  • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τουρισμός. Το Facebook ως εργαλείο μάρκετινγκ των ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιριών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καρύδη, Αγγελική; Καρύδη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-11-2013
    Ο όρος μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ή αλλιώς social media) αναφέρεται στα μέσα αλληλεπίδρασης ομάδων ανθρώπων μέσω διαδικτυακών κοινοτήτων που παρέχουν ως υπηρεσία την παραγωγή και δημοσίευση περιεχομένου απ’ τους ίδιους ...
  • Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού στη Παλαιόχωρα Χανίων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κορκίδη, Ζωή
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-05-2013
    Οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού, συζητούνται ευλόγως στους κύκλους της τουριστικής μας βιομηχανίας. Έχοντας σαν βάση το πλούσιο φυσικό κάλλος ανά την Ελλάδα, καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται για μια μεγάλη, και ευτυχώς, ...
  • Επαγγελματικός τουρισμός, προοπτικές ανάπτυξης στο νομό Ηρακλείου ως τόπο διεξαγωγής συνεδρίων και εκδηλώσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καρβουνάκη, Σοφία; Σεβαστού, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-08-2014
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία είχε ως αντικείμενο τον επαγγελματικό τουρισμό και τις προοπτικές ανάπτυξης στον Νομό Ηρακλείου ως τόπος διεξαγωγής εκδηλώσεων Ο J.MEDECIN αναφέρει ότι : “Τουρισμός είναι µια δραστηριότητα ευκαιρίας ...
  • Δημόσιες σχέσεις στις τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πεζανάκη, Θεονύμφη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-10-2013
    Στόχος της εργασίας είναι να καταδειχθεί ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στον τουρισμό.
  • Μελέτη του τουρισμού και συσχέτισή του με τον διεθνή αθλητισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πουλιδάκη, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ατσαλάκης, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-07-2013
    Αντικείμενο της παρούσης εργασίας είναι η μελέτη του τουρισμού και η συσχέτισή του με τον Διεθνή Αθλητισμό. Πρόκειται για μια νέα μορφή τουρισμού (αθλητικός τουρισμός), που έχει αρχίσει να παίρνει μεγάλες διαστάσεις , ενώ ...
  • Ο ρόλος και η σημασία του μάρκετινγκ στα τμήματα επισιτισμού των ξενοδοχειακών μονάδων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Διαλυνά, Ναντίν Σαμπρίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-07-2013
    Το πρώτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας ασχολείται με την εισαγωγή του αναγνώστη στο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Αφού γίνει μια αναφορά στα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και το κατά πόσο αυτά επηρεάζουν τη φύση και τη λειτουργία ...
  • Επιπτώσεις του μαζικού τουρισμού και η ανάγκη για αειοφορικό τουρισμό και εναλλακτικές μορφές τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δάνια, Φιλία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-05-2013
    Η παρούσα εργασία αποτελεί μια απόπειρα καταγραφής της πορείας του τουρισμού έως σήμερα στην Ελλάδα, των επιπτώσεων που προκλήθηκαν από την μαζικοποίηση του τουρισμού και της ανάγκης που εκφράζεται για στροφή στον αειφόρο ...