Show simple item record

School dropout in students of Mylopotamos aged 15-18 and its relationship to delinquency.

Dublin Core metadata

dc.creatorΤρυφωνοπούλου, Εμμανουέλαel
dc.creatorΤσάβου, Χαρίκλειαel
dc.creatorΨυχούλη, Χριστίναel
dc.creatorTrifonopoulou, Emmanouelaen
dc.creatorTsavou, Charikleiaen
dc.creatorPsichouli, Christinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:41:33Z
dc.date.available2016-03-15T12:41:33Z
dc.date.issued2013-11-07T20:40:26Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1020
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια η περιοχή του Μυλοποτάμου, και ιδιαίτερα η κοινότητα των Ζωνιανών έγιναν γνωστές στο ευρύ κοινό, μέσα από τα δελτία ειδήσεων και τα έντυπα ΜΜΕ. Αφορμή για αυτήν την αρνητική δημοσιότητα αποτέλεσαν οι υψηλοί δείκτες εγκληματικότητας, αλλά και το ιδιότυπο καθεστώς ατιμωρησίας και ανεξέλεγκτης αυθαιρεσίας που επικρατούσε στην περιοχή. Υποψιαζόμαστε ότι τα υψηλά αυτά ποσοστά εγκληματικότητας δεν άφησαν ανεπηρέαστους τους ανήλικους κατοίκους της συγκεκριμένης επαρχίας, αλλά αντίθετα θεωρούμε ότι το συγκεκριμένο περιβάλλον ευνοεί σε πολύ μεγάλο βαθμό την ανάπτυξη παραβατικών συμπεριφορών από πολύ μικρές ηλικίες. Έχοντας αυτό το φαινόμενο ως αφετηρία του προβληματισμού μας, στην παρούσα εργασία επιδιώκουμε να διερευνήσουμε το εύρος της παραβατικής συμπεριφοράς που εμφανίζουν ανήλικοι ηλικίας 15- 18 ετών στην επαρχία του Μυλοποτάμου και να το συσχετίσουμε με το φαινόμενο της πρόωρης σχολικής διαρροής από τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η εργασία αυτή διαρθρώνεται σε δύο βασικά μέρη. Στο πρώτο μέρος παραθέτουμε το θεωρητικό πλαίσιο βάσει του οποίου θα διεξαχθεί και η έρευνα. Στο δεύτερο μέρος παραθέτουμε το ερευνητικό μέρος της εργασίας μας. Τα βασικά ερωτήματα που θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε μέσω της έρευνάς μας είναι τα εξής: Ποιο είναι το ποσοστό της σχολικής διαρροής τα τελευταία πέντε χρόνια στις συγκεκριμένες περιοχές; Πως σχετίζονται τα ποσοστά της σχολικής διαρροής με την παραβατική συμπεριφορά των ανηλίκων; Πώς σχετίζεται η σχολική διαρροή και η παραβατική συμπεριφορά με δημογραφικά δεδομένα όπως το φύλο των μαθητών/ τριών; Ποιες είναι οι απόψεις καθηγητών, αστυνομικών και παραγόντων τοπικής αυτοδιοίκησης της περιοχής για την εγκατάλειψη ή τη συνέχιση του σχολείου; Λαμβάνοντας υπ’ όψη μας τα παραπάνω και φιλοδοξώντας να απαντήσουμε με επάρκεια στα ερωτήματα, στο ερευνητικό σκέλος της εργασίας θα αναδείξουμε ποιοτικά στοιχεία της σχολικής διαρροής και της νεανικής παραβατικότητας. Το πρωτογενές υλικό της έρευνάς μας, θα προκύψει μέσω ημιδομημένων συνεντεύξεων βάθους με πρόσωπα που έχουν γνώση και σχετίζονται με την εκπαίδευση (Καθηγητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης), καθώς επίσης και με πρόσωπα που παίζουν έναν σημαίνοντα ρόλο στην τοπική κοινωνία, όπως εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης. Ως δεδομένα της έρευνας αξιοποιούνται επίσης και στοιχεία που μας παραθέτουν η τοπική Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπως επίσης και η τοπική ΕΛΜΕ. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παράθεση των συμπερασμάτων.el
dc.description.abstractπαραβατικότητα, μαθητής, σχολική διαρροήen
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣχολική διαρροή σε μαθητές του Μυλοπόταμου ηλικίας 15-18 ετών και η σχέση της με την παραβατικότητα.el
dc.titleSchool dropout in students of Mylopotamos aged 15-18 and its relationship to delinquency.en

healMeta

heal.creatorNameΤρυφωνοπούλου, Εμμανουέλαel
heal.creatorNameΤσάβου, Χαρίκλειαel
heal.creatorNameΨυχούλη, Χριστίναel
heal.creatorNameTrifonopoulou, Emmanouelaen
heal.creatorNameTsavou, Charikleiaen
heal.creatorNamePsichouli, Christinaen
heal.publicationDate2013-11-07T20:40:26Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1020
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια η περιοχή του Μυλοποτάμου, και ιδιαίτερα η κοινότητα των Ζωνιανών έγιναν γνωστές στο ευρύ κοινό, μέσα από τα δελτία ειδήσεων και τα έντυπα ΜΜΕ. Αφορμή για αυτήν την αρνητική δημοσιότητα αποτέλεσαν οι υψηλοί δείκτες εγκληματικότητας, αλλά και το ιδιότυπο καθεστώς ατιμωρησίας και ανεξέλεγκτης αυθαιρεσίας που επικρατούσε στην περιοχή. Υποψιαζόμαστε ότι τα υψηλά αυτά ποσοστά εγκληματικότητας δεν άφησαν ανεπηρέαστους τους ανήλικους κατοίκους της συγκεκριμένης επαρχίας, αλλά αντίθετα θεωρούμε ότι το συγκεκριμένο περιβάλλον ευνοεί σε πολύ μεγάλο βαθμό την ανάπτυξη παραβατικών συμπεριφορών από πολύ μικρές ηλικίες. Έχοντας αυτό το φαινόμενο ως αφετηρία του προβληματισμού μας, στην παρούσα εργασία επιδιώκουμε να διερευνήσουμε το εύρος της παραβατικής συμπεριφοράς που εμφανίζουν ανήλικοι ηλικίας 15- 18 ετών στην επαρχία του Μυλοποτάμου και να το συσχετίσουμε με το φαινόμενο της πρόωρης σχολικής διαρροής από τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η εργασία αυτή διαρθρώνεται σε δύο βασικά μέρη. Στο πρώτο μέρος παραθέτουμε το θεωρητικό πλαίσιο βάσει του οποίου θα διεξαχθεί και η έρευνα. Στο δεύτερο μέρος παραθέτουμε το ερευνητικό μέρος της εργασίας μας. Τα βασικά ερωτήματα που θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε μέσω της έρευνάς μας είναι τα εξής: Ποιο είναι το ποσοστό της σχολικής διαρροής τα τελευταία πέντε χρόνια στις συγκεκριμένες περιοχές; Πως σχετίζονται τα ποσοστά της σχολικής διαρροής με την παραβατική συμπεριφορά των ανηλίκων; Πώς σχετίζεται η σχολική διαρροή και η παραβατική συμπεριφορά με δημογραφικά δεδομένα όπως το φύλο των μαθητών/ τριών; Ποιες είναι οι απόψεις καθηγητών, αστυνομικών και παραγόντων τοπικής αυτοδιοίκησης της περιοχής για την εγκατάλειψη ή τη συνέχιση του σχολείου; Λαμβάνοντας υπ’ όψη μας τα παραπάνω και φιλοδοξώντας να απαντήσουμε με επάρκεια στα ερωτήματα, στο ερευνητικό σκέλος της εργασίας θα αναδείξουμε ποιοτικά στοιχεία της σχολικής διαρροής και της νεανικής παραβατικότητας. Το πρωτογενές υλικό της έρευνάς μας, θα προκύψει μέσω ημιδομημένων συνεντεύξεων βάθους με πρόσωπα που έχουν γνώση και σχετίζονται με την εκπαίδευση (Καθηγητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης), καθώς επίσης και με πρόσωπα που παίζουν έναν σημαίνοντα ρόλο στην τοπική κοινωνία, όπως εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης. Ως δεδομένα της έρευνας αξιοποιούνται επίσης και στοιχεία που μας παραθέτουν η τοπική Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπως επίσης και η τοπική ΕΛΜΕ. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παράθεση των συμπερασμάτων.el
heal.abstractπαραβατικότητα, μαθητής, σχολική διαρροήen
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΣχολική διαρροή σε μαθητές του Μυλοπόταμου ηλικίας 15-18 ετών και η σχέση της με την παραβατικότητα.el
heal.titleSchool dropout in students of Mylopotamos aged 15-18 and its relationship to delinquency.en
heal.typebachelorThesis
heal.keyworddelinquency, studentel
heal.advisorNameΠαπακωνσταντής, Γεώργιοςel
heal.advisorNamePapakonstantis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)