Εμφάνιση απλής εγγραφής

The phenomenon of school bullying, primary schools in the municipality of Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαρκανάκη, Μέλπωel
dc.creatorΚαφφετζή, Πολυξένηel
dc.creatorKarkanaki, Melpoen
dc.creatorKaffetzi, Polyxenien
dc.date.accessioned2016-03-15T12:42:02Z
dc.date.available2016-03-15T12:42:02Z
dc.date.issued2010-07-16T12:19:31Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1041
dc.description.abstractΟ σχολικός εκφοβισμός - bullying είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται σε πολλές χώρες του κόσμου και αναφέρεται στη χρήση βίας μεταξύ μαθητών ή συνομήλικων παιδιών. Αν και το φαινόμενο αυτό υπήρχε πάντα, το ενδιαφέρον των ερευνών ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια το καθιστούν ένα από τα σημαντικότερα και πιο πολυσυζητημένα κοινωνικά φαινόμενα. Η παρούσα εργασία απαρτίζεται από δύο κυρίως μέρη: το θεωρητικό και το ερευνητικό. Το θεωρητικό μέρος της εργασίας μας αποτελείται από έξι κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζει τους ορισμούς που έχουν διατυπωθεί για το σχολικό εκφοβισμό και την περιγραφή του φαινομένου αυτού, ενώ το δεύτερο τα είδη του σχολικού εκφοβισμού. Το τρίτο κεφάλαιο χαρτογραφεί το προφίλ των παιδιών ως θύματα και θύτες του σχολικού εκφοβισμού, ενώ στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρονται οι γενεσιουργοί παράγοντες του φαινομένου του bullying. Στο πέμπτο κεφάλαιο της εργασίας επιχειρείται να αναλυθούν οι επιπτώσεις που δημιουργεί το φαινόμενο, οι οποίες μπορεί να σχετίζονται με το το οικογενειακό και εκπαιδευτικό του περιβάλλον, τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας αλλά και την ευρύτερη κοινωνία. Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο περιγράφεται το σχολείο ως χώρος εκδήλωσης του συγκεκριμένου φαινομένου. Στη συνέχεια ακολουθεί το ερευνητικό μέρος. Η έρευνα μας διεξήχθη σε Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Ηρακλείου με στόχο τη διερεύνηση της ύπαρξης του φαινομένου στα σχολεία αυτά. Η έρευνα αυτή βασίζεται σε συγκεκριμένες ερευνητικές υποθέσεις και πραγματοποιήθηκε μέσω ποσοτικής έρευνας. Συγκεκριμένα, το ερευνητικό μέρος της παρούσας εργασίας αποτελείται από δύο κεφάλαια. Το έβδομο κεφάλαιο περιλαμβάνει το σκοπό και τη μεθοδολογία της έρευνάς μας, ενώ στο όγδοο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από την ανάλυση των ερωτηματολογίων, η συζήτηση των αποτελεσμάτων και συσχετίσεων, τα συμπεράσματα και οι προτάσεις μας.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού-bullying σε δημοτικά σχολεία του δήμου Ηρακλείου.el
dc.titleThe phenomenon of school bullying, primary schools in the municipality of Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαρκανάκη, Μέλπωel
heal.creatorNameΚαφφετζή, Πολυξένηel
heal.creatorNameKarkanaki, Melpoen
heal.creatorNameKaffetzi, Polyxenien
heal.publicationDate2010-07-16T12:19:31Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1041
heal.abstractΟ σχολικός εκφοβισμός - bullying είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται σε πολλές χώρες του κόσμου και αναφέρεται στη χρήση βίας μεταξύ μαθητών ή συνομήλικων παιδιών. Αν και το φαινόμενο αυτό υπήρχε πάντα, το ενδιαφέρον των ερευνών ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια το καθιστούν ένα από τα σημαντικότερα και πιο πολυσυζητημένα κοινωνικά φαινόμενα. Η παρούσα εργασία απαρτίζεται από δύο κυρίως μέρη: το θεωρητικό και το ερευνητικό. Το θεωρητικό μέρος της εργασίας μας αποτελείται από έξι κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζει τους ορισμούς που έχουν διατυπωθεί για το σχολικό εκφοβισμό και την περιγραφή του φαινομένου αυτού, ενώ το δεύτερο τα είδη του σχολικού εκφοβισμού. Το τρίτο κεφάλαιο χαρτογραφεί το προφίλ των παιδιών ως θύματα και θύτες του σχολικού εκφοβισμού, ενώ στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρονται οι γενεσιουργοί παράγοντες του φαινομένου του bullying. Στο πέμπτο κεφάλαιο της εργασίας επιχειρείται να αναλυθούν οι επιπτώσεις που δημιουργεί το φαινόμενο, οι οποίες μπορεί να σχετίζονται με το το οικογενειακό και εκπαιδευτικό του περιβάλλον, τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας αλλά και την ευρύτερη κοινωνία. Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο περιγράφεται το σχολείο ως χώρος εκδήλωσης του συγκεκριμένου φαινομένου. Στη συνέχεια ακολουθεί το ερευνητικό μέρος. Η έρευνα μας διεξήχθη σε Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Ηρακλείου με στόχο τη διερεύνηση της ύπαρξης του φαινομένου στα σχολεία αυτά. Η έρευνα αυτή βασίζεται σε συγκεκριμένες ερευνητικές υποθέσεις και πραγματοποιήθηκε μέσω ποσοτικής έρευνας. Συγκεκριμένα, το ερευνητικό μέρος της παρούσας εργασίας αποτελείται από δύο κεφάλαια. Το έβδομο κεφάλαιο περιλαμβάνει το σκοπό και τη μεθοδολογία της έρευνάς μας, ενώ στο όγδοο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από την ανάλυση των ερωτηματολογίων, η συζήτηση των αποτελεσμάτων και συσχετίσεων, τα συμπεράσματα και οι προτάσεις μας.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΤο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού-bullying σε δημοτικά σχολεία του δήμου Ηρακλείου.el
heal.titleThe phenomenon of school bullying, primary schools in the municipality of Heraklion.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσχολικός εκφοβισμός, δημοτικό σχολείο, δήμος Ηρακλείουel
heal.keywordschool bullying, elementary school, municipality of Heraklionen
heal.advisorNameΟικονόμου, Κατερίναel
heal.advisorNameOikonomou, Katerinaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)