Εμφάνιση απλής εγγραφής

Coexistence elderly and children in the context of KAPI. The example of the program project "Communication bridge of generations, sharing emotions, experiences, thoughts...".

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑνδρεοπούλη, Μαλαματένιαel
dc.creatorΚανελλοπούλου, Κωνσταντίναel
dc.creatorΧαμαλάκη, Ευαγγελίαel
dc.creatorAndreopouli, Malamateniaen
dc.creatorKanellopoulou, Konstantinaen
dc.creatorChamalaki, Evangeliaen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:42:20Z
dc.date.available2016-03-15T12:42:20Z
dc.date.issued2010-07-20T10:48:08Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1059
dc.description.abstractΚύριος σκοπός της μελέτης αποτελεί η διερεύνηση των αποτελεσμάτων της λειτουργίας του προγράμματος, ¨Γέφυρα επικοινωνίας Γενεών Ανταλλαγή συναισθημάτων, εμπειριών, σκέψεων¨, μέσα από την πραγματοποίηση της διαδικασίας της αναλυτικής περιγραφής και εκτίμησής του και κατ΄ επέκταση η αποτελεσματικότητα προγραμμάτων που αφορούν στην επικοινωνία και στη συνεργασία μεταξύ ηλικιωμένων και παιδιών. Επίσης σημαντικό θα ήταν μία επόμενη μελλοντική εργασία να έχει στόχο τη συγκέντρωση υλικού δραστηριοτήτων που πιθανά να μπορεί να λειτουργήσει ως πρότυπο συνεργασίας μεταξύ ηλικιωμένων και παιδιών. Το θεωρητικό μέρος της παρούσας πτυχιακής εργασίας αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο θεωρήσαμε αναγκαίο να κάνουμε μια αναφορά στους ηλικιωμένους, στις ανάγκες και στα προβλήματα της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας, όπως και στη λειτουργία των ΔΟ.Κ.Α.Π.Η. και το ρόλο που κατέχουν για τους ηλικιωμένους. Στη συνέχεια στο δεύτερο κεφάλαιο αναφερόμαστε στην παιδική ηλικία, στις ανάγκες και τα προβλήματα της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας, στο ρόλο που παίζει το παιχνίδι στην ανάπτυξη των παιδιών, όπως επίσης και στο ρόλο της βιωματικής μάθησης. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναλυτική αναφορά στη λειτουργία του Προγράμματος ΄΄Γέφυρα επικοινωνίας γενεών, ανταλλαγή συναισθημάτων, σκέψεων, εμπειριών…΄΄ του Δ.Ο.Κ.Α.Π.Η. Φορτέτσας. Στο κεφάλαιο αυτό πραγματοποιήθηκε η ιστορική αναδρομή του Προγράμματος, ο σκοπός και οι στόχοι του, όπως και οι συνεργασίες που πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με τα Νηπιαγωγεία και τους άλλους φορείς. Στο τέταρτο κεφάλαιο περιγράφουμε την έννοια και την σημασία της αξιολόγησης, τα είδη αυτής, όπως και τους στόχους της και τους δείκτες αξιολόγησης. Tο ερευνητικό μέρος της πτυχιακής μας ακολουθεί του θεωρητικού. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στο σκοπό και στη μεθοδολογία της έρευνάς μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνά μας πραγματοποιήθηκε μέσα από συνεντεύξεις σε νηπιαγωγούς, σε παιδιά και στα μέλη της Επιτροπής Νηπιαγωγείου του ΔΟ.Κ.Α.Π.Η. Φορτέτσας που όλοι μαζί συνεργάστηκαν στα πλαίσια του Προγράμματος, από το 2002 έως και το 2007. Η εν λόγω έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω της ποιοτικής έρευνας συλλογής στοιχείων. Στο έκτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα αποτελέσματα της έρευνας. Στο έβδομο κεφάλαιο καταγράφονται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις που τέθηκαν από τις ερευνήτριες.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣυνύπαρξη ηλικιωμένων και παιδιών στο πλαίσιο των Κ.Α.Π.Η.. Το παράδειγμα του προγράμματος "Γέφυρα επικοινωνίας γενεών. ανταλλαγή συναισθημάτων, εμπειριών, σκέψεων...".el
dc.titleCoexistence elderly and children in the context of KAPI. The example of the program project "Communication bridge of generations, sharing emotions, experiences, thoughts...".en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑνδρεοπούλη, Μαλαματένιαel
heal.creatorNameΚανελλοπούλου, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameΧαμαλάκη, Ευαγγελίαel
heal.creatorNameAndreopouli, Malamateniaen
heal.creatorNameKanellopoulou, Konstantinaen
heal.creatorNameChamalaki, Evangeliaen
heal.publicationDate2010-07-20T10:48:08Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1059
heal.abstractΚύριος σκοπός της μελέτης αποτελεί η διερεύνηση των αποτελεσμάτων της λειτουργίας του προγράμματος, ¨Γέφυρα επικοινωνίας Γενεών Ανταλλαγή συναισθημάτων, εμπειριών, σκέψεων¨, μέσα από την πραγματοποίηση της διαδικασίας της αναλυτικής περιγραφής και εκτίμησής του και κατ΄ επέκταση η αποτελεσματικότητα προγραμμάτων που αφορούν στην επικοινωνία και στη συνεργασία μεταξύ ηλικιωμένων και παιδιών. Επίσης σημαντικό θα ήταν μία επόμενη μελλοντική εργασία να έχει στόχο τη συγκέντρωση υλικού δραστηριοτήτων που πιθανά να μπορεί να λειτουργήσει ως πρότυπο συνεργασίας μεταξύ ηλικιωμένων και παιδιών. Το θεωρητικό μέρος της παρούσας πτυχιακής εργασίας αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο θεωρήσαμε αναγκαίο να κάνουμε μια αναφορά στους ηλικιωμένους, στις ανάγκες και στα προβλήματα της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας, όπως και στη λειτουργία των ΔΟ.Κ.Α.Π.Η. και το ρόλο που κατέχουν για τους ηλικιωμένους. Στη συνέχεια στο δεύτερο κεφάλαιο αναφερόμαστε στην παιδική ηλικία, στις ανάγκες και τα προβλήματα της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας, στο ρόλο που παίζει το παιχνίδι στην ανάπτυξη των παιδιών, όπως επίσης και στο ρόλο της βιωματικής μάθησης. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναλυτική αναφορά στη λειτουργία του Προγράμματος ΄΄Γέφυρα επικοινωνίας γενεών, ανταλλαγή συναισθημάτων, σκέψεων, εμπειριών…΄΄ του Δ.Ο.Κ.Α.Π.Η. Φορτέτσας. Στο κεφάλαιο αυτό πραγματοποιήθηκε η ιστορική αναδρομή του Προγράμματος, ο σκοπός και οι στόχοι του, όπως και οι συνεργασίες που πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με τα Νηπιαγωγεία και τους άλλους φορείς. Στο τέταρτο κεφάλαιο περιγράφουμε την έννοια και την σημασία της αξιολόγησης, τα είδη αυτής, όπως και τους στόχους της και τους δείκτες αξιολόγησης. Tο ερευνητικό μέρος της πτυχιακής μας ακολουθεί του θεωρητικού. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στο σκοπό και στη μεθοδολογία της έρευνάς μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνά μας πραγματοποιήθηκε μέσα από συνεντεύξεις σε νηπιαγωγούς, σε παιδιά και στα μέλη της Επιτροπής Νηπιαγωγείου του ΔΟ.Κ.Α.Π.Η. Φορτέτσας που όλοι μαζί συνεργάστηκαν στα πλαίσια του Προγράμματος, από το 2002 έως και το 2007. Η εν λόγω έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω της ποιοτικής έρευνας συλλογής στοιχείων. Στο έκτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα αποτελέσματα της έρευνας. Στο έβδομο κεφάλαιο καταγράφονται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις που τέθηκαν από τις ερευνήτριες.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΣυνύπαρξη ηλικιωμένων και παιδιών στο πλαίσιο των Κ.Α.Π.Η.. Το παράδειγμα του προγράμματος "Γέφυρα επικοινωνίας γενεών. ανταλλαγή συναισθημάτων, εμπειριών, σκέψεων...".el
heal.titleCoexistence elderly and children in the context of KAPI. The example of the program project "Communication bridge of generations, sharing emotions, experiences, thoughts...".en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπρόγραμμα "Γέφυρα επικοινωνίας γενεών, ανταλλαγή συναισθημάτων, εμπειριών, σκέψεων", ηλικιωμένος, Κ.Α.Π.Η. Φορτέτσαςel
heal.keywordproject "Communication bridge of generations, sharing emotions, experiences, thoughts"eldery, KAPI of Fortetsaen
heal.advisorNameΟικονόμου, Κατερίναel
heal.advisorNameOikonomou, Katerinaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)