Εμφάνιση απλής εγγραφής

Internet addiction, consequences of the Internet abuse in the life of the modern teenager and the importance of prevention of parent.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣαπουντζάκη, Μαρίαel
dc.creatorΣαπουντζάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorSapountzaki, Mariaen
dc.creatorSapountzakis, Nikolaosen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:42:31Z
dc.date.available2016-03-15T12:42:31Z
dc.date.issued2016-02-22T14:25:15Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1068
dc.description.abstractΗ εργασία επιχείρησε να μελετήσει τα βασικά χαρακτηριστικά της χρήσης νέων τεχνολογιών με έμφαση τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και στο διαδίκτυο σε Αθήνα και Χανιά. Σκοπός της εργασίας υπήρξε η διερεύνηση αυτών των χαρακτηριστικών ώστε να εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με τα προβλήματα που μπορούν να εμφανιστούν στην ομαλή ανάπτυξη των μαθητών. Εξετάστηκαν ζητήματα συμπεριφοράς και εθισμού τα οποία είναι άρρηκτα δεμένα με τη χρήση των υπολογιστών και το διαδίκτυο. Ως βασικό πλέον μέσο επικοινωνίας το διαδίκτυο διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στις κοινωνικές σχέσεις των ατόμων. Είναι πολλοί οι άνθρωποι που επικοινωνούν και διατηρούν τις κοινωνικές επαφές τους μέσω των υπηρεσιών που το διαδίκτυο προσφέρει. Ειδικά για τους μαθητές το διαδίκτυο χρησιμοποιείται όχι μόνο ως μέσο επικοινωνίας αλλά και ως μέσο ψυχαγωγίας. Ωστόσο η υπερβολική χρήση του διαδικτύου μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα τα οποία να έχουν αντίκτυπο στην κοινωνική και στην ψυχολογική ανάπτυξη των μαθητών. Μέσω της κατάχρησης δε του διαδικτύου σε αυτή την ηλικία διαμορφώνονται χαρακτήρες και προσωπικότητες ανθρώπων που στο μέλλον θα διαφέρουν κατά πολύ με τον τωρινό μέσο άνθρωπο. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε βασίστηκε στην ποσοτική ανάλυση των δεδομένων που ελήφθησαν από την πρωτογενή έρευνα που αναπτύχθηκε σε Αθήνα και Χανιά. Το κοινό μεθοδολογικό εργαλείο υπήρξε ένα ερωτηματολόγιο κλειστού δομημένου τύπου το οποίο διανεμήθηκε σε μαθητές ελλήνων αλλά και ξένων υπηκόων σε ελληνικά σχολεία της πρωτεύουσας και των Χανίων. Σχετικά με το πόσα παιδιά έχουν υποστεί διαδικτυακό εκφοβισμό το ποσοστό στα Χανιά (51,7%) ήταν μεγαλύτερο σε σχέση με αυτό της Αθήνας (48,3%). Φαίνεται λοιπόν πως στη συγκεκριμένη επαρχιακή πολύ παρατηρείται μεγαλύτερο φαινόμενο ‘’εκφοβισμού’’ σε σχέση με την πρωτεύουσα της Ελλάδος. Η καταχρηστική χρήση λοιπόν του ηλεκτρονικού υπολογιστή και του διαδικτύου και η δημιουργία πλήττουν σε σημαντικό βαθμό το κύρος του και κυρίως τις πολλαπλές θετικές διαστάσεις της χρήσης του. Επίσης μπορούν να προκαλέσουν σημαντικά προβλήματα στη διαδικασία μάθησης και ψυχαγωγίας των παιδιών και μαθητών. Και εν τέλει πλήττουν τη διαδικτυακή επικοινωνία καθώς τα φαινόμενα αυτά λειτουργούν ως αρνητικά παραδείγματα για τις τεχνολογικές εφαρμογές πληροφορικής που προάγουν εν γένει την επικοινωνία και την προβολή. Ως εκ τούτου απαιτούνται μια σειρά από πολιτικές βελτιώσεις με σκοπό την αντιμετώπιση του εθισμού των μαθητών στο διαδίκτυο.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕθισμός στο διαδίκτυο, επιπτώσεις από την κατάχρηση του διαδικτύου στη ζωή του σύγχρονου εφήβου και η σπουδαιότητα της πρόληψης από τον γονέα.el
dc.titleInternet addiction, consequences of the Internet abuse in the life of the modern teenager and the importance of prevention of parent.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣαπουντζάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameΣαπουντζάκης, Νικόλαοςel
heal.creatorNameSapountzaki, Mariaen
heal.creatorNameSapountzakis, Nikolaosen
heal.publicationDate2016-02-22T14:25:15Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1068
heal.abstractΗ εργασία επιχείρησε να μελετήσει τα βασικά χαρακτηριστικά της χρήσης νέων τεχνολογιών με έμφαση τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και στο διαδίκτυο σε Αθήνα και Χανιά. Σκοπός της εργασίας υπήρξε η διερεύνηση αυτών των χαρακτηριστικών ώστε να εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με τα προβλήματα που μπορούν να εμφανιστούν στην ομαλή ανάπτυξη των μαθητών. Εξετάστηκαν ζητήματα συμπεριφοράς και εθισμού τα οποία είναι άρρηκτα δεμένα με τη χρήση των υπολογιστών και το διαδίκτυο. Ως βασικό πλέον μέσο επικοινωνίας το διαδίκτυο διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στις κοινωνικές σχέσεις των ατόμων. Είναι πολλοί οι άνθρωποι που επικοινωνούν και διατηρούν τις κοινωνικές επαφές τους μέσω των υπηρεσιών που το διαδίκτυο προσφέρει. Ειδικά για τους μαθητές το διαδίκτυο χρησιμοποιείται όχι μόνο ως μέσο επικοινωνίας αλλά και ως μέσο ψυχαγωγίας. Ωστόσο η υπερβολική χρήση του διαδικτύου μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα τα οποία να έχουν αντίκτυπο στην κοινωνική και στην ψυχολογική ανάπτυξη των μαθητών. Μέσω της κατάχρησης δε του διαδικτύου σε αυτή την ηλικία διαμορφώνονται χαρακτήρες και προσωπικότητες ανθρώπων που στο μέλλον θα διαφέρουν κατά πολύ με τον τωρινό μέσο άνθρωπο. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε βασίστηκε στην ποσοτική ανάλυση των δεδομένων που ελήφθησαν από την πρωτογενή έρευνα που αναπτύχθηκε σε Αθήνα και Χανιά. Το κοινό μεθοδολογικό εργαλείο υπήρξε ένα ερωτηματολόγιο κλειστού δομημένου τύπου το οποίο διανεμήθηκε σε μαθητές ελλήνων αλλά και ξένων υπηκόων σε ελληνικά σχολεία της πρωτεύουσας και των Χανίων. Σχετικά με το πόσα παιδιά έχουν υποστεί διαδικτυακό εκφοβισμό το ποσοστό στα Χανιά (51,7%) ήταν μεγαλύτερο σε σχέση με αυτό της Αθήνας (48,3%). Φαίνεται λοιπόν πως στη συγκεκριμένη επαρχιακή πολύ παρατηρείται μεγαλύτερο φαινόμενο ‘’εκφοβισμού’’ σε σχέση με την πρωτεύουσα της Ελλάδος. Η καταχρηστική χρήση λοιπόν του ηλεκτρονικού υπολογιστή και του διαδικτύου και η δημιουργία πλήττουν σε σημαντικό βαθμό το κύρος του και κυρίως τις πολλαπλές θετικές διαστάσεις της χρήσης του. Επίσης μπορούν να προκαλέσουν σημαντικά προβλήματα στη διαδικασία μάθησης και ψυχαγωγίας των παιδιών και μαθητών. Και εν τέλει πλήττουν τη διαδικτυακή επικοινωνία καθώς τα φαινόμενα αυτά λειτουργούν ως αρνητικά παραδείγματα για τις τεχνολογικές εφαρμογές πληροφορικής που προάγουν εν γένει την επικοινωνία και την προβολή. Ως εκ τούτου απαιτούνται μια σειρά από πολιτικές βελτιώσεις με σκοπό την αντιμετώπιση του εθισμού των μαθητών στο διαδίκτυο.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΕθισμός στο διαδίκτυο, επιπτώσεις από την κατάχρηση του διαδικτύου στη ζωή του σύγχρονου εφήβου και η σπουδαιότητα της πρόληψης από τον γονέα.el
heal.titleInternet addiction, consequences of the Internet abuse in the life of the modern teenager and the importance of prevention of parent.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordέφηβος, χρήση διαδικτύου, εθιστική συμπεριφορά, εθισμός στο διαδίκτυοel
heal.keywordadolescent, internet use, internet addiction, addictive behavioren
heal.advisorNameΠαπαδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePapadakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)