Εμφάνιση απλής εγγραφής

Design and testing of multilevel intervention to improve attitudes, behaviors and knowledge of the students as to intimate partner violence.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑποστολίδου, Αντωνίαel
dc.creatorΓιακουμάκη, Ευαγγελίαel
dc.creatorΤσαρακτσή, Σουλτάναel
dc.creatorApostolidou, Antoniaen
dc.creatorGiakoumaki, Evangeliaen
dc.creatorTsaraktsi, Soultanaen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:42:37Z
dc.date.available2016-03-15T12:42:37Z
dc.date.issued2014-07-12T19:55:57Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1070
dc.description.abstractΣκοπός της πολυεπίπεδης παρέμβασης ήταν η βελτίωση των στάσεων, των γνώσεων και των συμπεριφορών των φοιτητών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μέθοδος: Η παρέμβαση χρησιμοποίησε δύο ομάδες φοιτητών, την ομάδα παρέμβασης (φοιτητές ΤΕΙ Κρήτης, n=40) και την ομάδα ελέγχου (φοιτητές Πανεπιστημίου Κρήτης, n=40) και η αξιολόγησή της πραγματοποιήθηκε με ερωτηματολόγιο πριν και μετά την παρέμβαση. Η παρέμβαση περιελάμβανε ένα τρίωρο εκπαιδευτικό σεμινάριο, αποστολή μηνυμάτων ευαισθητοποίησης και ανάρτηση ενημερωτικού υλικού (πχ. αφίσες) σε κοινόχρηστους χώρους μόνο του ΤΕΙ. Αποτελέσματα: Η παρέμβαση συνάντησε μεγάλη αποδοχή από τους συμμετέχοντες και η πλειονότητα συμμετείχε ενεργά. Ως προς τις συμπεριφορές υποδοχής συντροφικής βίας, η ομάδα παρέμβασης συγκέντρωσε υψηλότερη βαθμολογία από την ομάδα ελέγχου κατά την πρώτη αλλά και τη δεύτερη συμπλήρωση, χωρίς όμως η διαφορά αυτή να είναι στατιστικά σημαντική (p=0,942 και p=0,881). Ως προς τις συμπεριφορές άσκησης συντροφικής βίας, η ομάδα παρέμβασης συγκέντρωσε υψηλότερη βαθμολογία από την ομάδα ελέγχου, χωρίς όμως η διαφορά αυτή να είναι στατιστικά σημαντική (p=0,582 και p=0,197). Η ομάδα παρέμβασης συγκέντρωσε υψηλότερη βαθμολογία από την ομάδα ελέγχου, ως προς τις στάσεις, με τη διαφορά αυτή να είναι στατιστικά σημαντική (p=0,174 και p=0,011). Όσον αφορά στις γνώσεις, στην πρώτη συμπλήρωση η πλειονότητα των συμμετεχόντων 28 (30%) άτομα από την ομάδα παρέμβασης και 32 (30%) άτομα από την ομάδα ελέγχου είχαν μέτρια γνώση χωρίς όμως η διαφορά αυτή να είναι στατιστικά σημαντική (p=0,402). Το ίδιο ίσχυε και κατά τη δεύτερη συμπλήρωση, 23 (25%) άτομα από την ομάδα παρέμβασης και 27 (25%) άτομα από την ομάδα ελέγχου είχαν μέτρια γνώση χωρίς όμως η διαφορά αυτή να είναι στατιστικά σημαντική (p=0,402). Μόνο ένα άτομο απάντησε σωστά σε όλες τις ερωτήσεις γνώσεων (ομάδα ελέγχου). Συμπεράσματα: Όσον αφορά στην ομάδα παρέμβασης, κατά την ανάλυση δεδομένων, παρατηρήθηκε βελτίωση στις στάσεις, ενώ στις γνώσεις δεν σημειώθηκε καμία βελτίωση. Όσον αφορά στις συμπεριφορές, αν και υπήρξε βελτίωση, μάλλον δεν θεωρείται αποτέλεσμα της παρέμβασης, διότι βελτιώθηκαν και οι συμπεριφορές της ομάδας ελέγχου. Αντίθετα, οι στάσεις βελτιώθηκαν και στις δύο ομάδες, αλλά στην ομάδα παρέμβασης περισσότερο. Κρίνεται απαραίτητη η ενίσχυση της γνώσης των φοιτητών για τη σημασία και την αναγνώριση της συντροφικής βίας.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣχεδιασμός και δοκιμή πολυεπίπεδης παρέμβασης για την βελτίωση των στάσεων, συμπεριφορών και γνώσεων των φοιτητών ως προς τη συντροφική βία.el
dc.titleDesign and testing of multilevel intervention to improve attitudes, behaviors and knowledge of the students as to intimate partner violence.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑποστολίδου, Αντωνίαel
heal.creatorNameΓιακουμάκη, Ευαγγελίαel
heal.creatorNameΤσαρακτσή, Σουλτάναel
heal.creatorNameApostolidou, Antoniaen
heal.creatorNameGiakoumaki, Evangeliaen
heal.creatorNameTsaraktsi, Soultanaen
heal.publicationDate2014-07-12T19:55:57Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1070
heal.abstractΣκοπός της πολυεπίπεδης παρέμβασης ήταν η βελτίωση των στάσεων, των γνώσεων και των συμπεριφορών των φοιτητών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μέθοδος: Η παρέμβαση χρησιμοποίησε δύο ομάδες φοιτητών, την ομάδα παρέμβασης (φοιτητές ΤΕΙ Κρήτης, n=40) και την ομάδα ελέγχου (φοιτητές Πανεπιστημίου Κρήτης, n=40) και η αξιολόγησή της πραγματοποιήθηκε με ερωτηματολόγιο πριν και μετά την παρέμβαση. Η παρέμβαση περιελάμβανε ένα τρίωρο εκπαιδευτικό σεμινάριο, αποστολή μηνυμάτων ευαισθητοποίησης και ανάρτηση ενημερωτικού υλικού (πχ. αφίσες) σε κοινόχρηστους χώρους μόνο του ΤΕΙ. Αποτελέσματα: Η παρέμβαση συνάντησε μεγάλη αποδοχή από τους συμμετέχοντες και η πλειονότητα συμμετείχε ενεργά. Ως προς τις συμπεριφορές υποδοχής συντροφικής βίας, η ομάδα παρέμβασης συγκέντρωσε υψηλότερη βαθμολογία από την ομάδα ελέγχου κατά την πρώτη αλλά και τη δεύτερη συμπλήρωση, χωρίς όμως η διαφορά αυτή να είναι στατιστικά σημαντική (p=0,942 και p=0,881). Ως προς τις συμπεριφορές άσκησης συντροφικής βίας, η ομάδα παρέμβασης συγκέντρωσε υψηλότερη βαθμολογία από την ομάδα ελέγχου, χωρίς όμως η διαφορά αυτή να είναι στατιστικά σημαντική (p=0,582 και p=0,197). Η ομάδα παρέμβασης συγκέντρωσε υψηλότερη βαθμολογία από την ομάδα ελέγχου, ως προς τις στάσεις, με τη διαφορά αυτή να είναι στατιστικά σημαντική (p=0,174 και p=0,011). Όσον αφορά στις γνώσεις, στην πρώτη συμπλήρωση η πλειονότητα των συμμετεχόντων 28 (30%) άτομα από την ομάδα παρέμβασης και 32 (30%) άτομα από την ομάδα ελέγχου είχαν μέτρια γνώση χωρίς όμως η διαφορά αυτή να είναι στατιστικά σημαντική (p=0,402). Το ίδιο ίσχυε και κατά τη δεύτερη συμπλήρωση, 23 (25%) άτομα από την ομάδα παρέμβασης και 27 (25%) άτομα από την ομάδα ελέγχου είχαν μέτρια γνώση χωρίς όμως η διαφορά αυτή να είναι στατιστικά σημαντική (p=0,402). Μόνο ένα άτομο απάντησε σωστά σε όλες τις ερωτήσεις γνώσεων (ομάδα ελέγχου). Συμπεράσματα: Όσον αφορά στην ομάδα παρέμβασης, κατά την ανάλυση δεδομένων, παρατηρήθηκε βελτίωση στις στάσεις, ενώ στις γνώσεις δεν σημειώθηκε καμία βελτίωση. Όσον αφορά στις συμπεριφορές, αν και υπήρξε βελτίωση, μάλλον δεν θεωρείται αποτέλεσμα της παρέμβασης, διότι βελτιώθηκαν και οι συμπεριφορές της ομάδας ελέγχου. Αντίθετα, οι στάσεις βελτιώθηκαν και στις δύο ομάδες, αλλά στην ομάδα παρέμβασης περισσότερο. Κρίνεται απαραίτητη η ενίσχυση της γνώσης των φοιτητών για τη σημασία και την αναγνώριση της συντροφικής βίας.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΣχεδιασμός και δοκιμή πολυεπίπεδης παρέμβασης για την βελτίωση των στάσεων, συμπεριφορών και γνώσεων των φοιτητών ως προς τη συντροφική βία.el
heal.titleDesign and testing of multilevel intervention to improve attitudes, behaviors and knowledge of the students as to intimate partner violence.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσυντροφική βία, σωματική κακοποίηση, σεξουαλική κακοποίηση, ψυχολογική κακοποίηση, εκπαιδευτικό πρόγραμμα, φοιτητήςel
heal.keywordintimate partner violence, physical abuse, sexual abuse, psychological abuse, educational program, university studenten
heal.advisorNameΠαπαδακάκη, Μαρίαel
heal.advisorNamePapadakaki, Mariaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)