Εμφάνιση απλής εγγραφής

School delinquency in primary education. The role of the school and the family.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΘανοπούλου, Μαρία-Άνναel
dc.creatorΡήγα, Παναγιώταel
dc.creatorΤσαρούχα, Γεωργίαel
dc.creatorThanopoulou, Maria-Annaen
dc.creatorRiga, Panagiotaen
dc.creatorTsaroucha, Georgiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:42:39Z
dc.date.available2016-03-15T12:42:39Z
dc.date.issued2014-07-12T21:34:23Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1071
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται θέματα που αφορούν, τη σχολική παραβατικότητα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, το ρόλο της οικογένειας και του σχολείου, όσο και τους τρόπους αντιμετώπισης αυτής της συμπεριφοράς και από τους δύο παράγοντες (σχολείο και οικογένεια). Στο θεωρητικό μέρος γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση των πιο πάνω τόσο στην ελληνική, όσο και στη ξενόφωνη βιβλιογραφία, ενώ στο ερευνητικό μέρος μέσω ποιοτικών συνεντεύξεων από δείγμα 6 γονέων και 3 εκπαιδευτικών, αναλύονται, οι ρόλοι της οικογένειας και του σχολείου σύμφωνα με την παραβατική συμπεριφορά, η έννοια της παραβατικότητας, καθώς και οι τρόποι αντιμετώπισης αυτής της συμπεριφοράς.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣχολική παραβατικότητα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ο ρόλος του σχολείου και της οικογένειας.el
dc.titleSchool delinquency in primary education. The role of the school and the family.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΘανοπούλου, Μαρία-Άνναel
heal.creatorNameΡήγα, Παναγιώταel
heal.creatorNameΤσαρούχα, Γεωργίαel
heal.creatorNameThanopoulou, Maria-Annaen
heal.creatorNameRiga, Panagiotaen
heal.creatorNameTsaroucha, Georgiaen
heal.publicationDate2014-07-12T21:34:23Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1071
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται θέματα που αφορούν, τη σχολική παραβατικότητα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, το ρόλο της οικογένειας και του σχολείου, όσο και τους τρόπους αντιμετώπισης αυτής της συμπεριφοράς και από τους δύο παράγοντες (σχολείο και οικογένεια). Στο θεωρητικό μέρος γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση των πιο πάνω τόσο στην ελληνική, όσο και στη ξενόφωνη βιβλιογραφία, ενώ στο ερευνητικό μέρος μέσω ποιοτικών συνεντεύξεων από δείγμα 6 γονέων και 3 εκπαιδευτικών, αναλύονται, οι ρόλοι της οικογένειας και του σχολείου σύμφωνα με την παραβατική συμπεριφορά, η έννοια της παραβατικότητας, καθώς και οι τρόποι αντιμετώπισης αυτής της συμπεριφοράς.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΣχολική παραβατικότητα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ο ρόλος του σχολείου και της οικογένειας.el
heal.titleSchool delinquency in primary education. The role of the school and the family.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπαραβατικότητα, παραβατική συμπεριφορά, οικογένειαel
heal.keyworddelinquency, delinquent behavior, familyen
heal.advisorNameΛιμνιάτη, Κατερίναel
heal.advisorNameLimniati, Katerinaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)