Εμφάνιση απλής εγγραφής

The effect of advertising on alcohol use, involved students of TEI of Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒαβούρη, Ελευθερίαel
dc.creatorΓαλανάκης, Μανούσοςel
dc.creatorΚαλούδη, Σοφία – Γεωργίαel
dc.creatorΠαναγή, Μηνάςel
dc.creatorVavouri, Eleftheriaen
dc.creatorGalanakis, Manousosen
dc.creatorKaloudi, Sofia-Georgiaen
dc.creatorPanagi, Minasen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:43:05Z
dc.date.available2016-03-15T12:43:05Z
dc.date.issued2015-05-15T14:38:25Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1085
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα μελετά το ρόλο της διαφήμισης, ως παράγοντα, που εμπλέκεται στη χρήση αλκοόλ. Πιο συγκεκριμένα, περιγράφει τον τρόπο και τον βαθμό που ο ρόλος της διαφήμισης επηρεάζει την κατανάλωση. Στην έρευνα συμμετείχαν 400 σπουδαστές από όλα τα τμήματα των σχολών του Τ.Ε.Ι. Ηρακλείου, Κρήτης. Η συλλογή δεδομένων της, βασίστηκε σε ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς με κλειστές ερωτήσεις, το οποίο διαμορφώθηκε κατόπιν βιβλιογραφικής αναζήτησης από παρόμοιες μελέτες, συσχετισμού με τα αντίστοιχα ερευνητικά ερωτήματα και προσωπικής κρίσης των ερευνητών, καθώς δεν υπάρχει σταθμισμένο εργαλείο για αυτό το σκοπό. Για την ανίχνευση της σχέσης μεταξύ της διαφήμισης και της χρήσης αλκοόλ διαμορφώθηκαν και εξετάστηκαν πέντε υποθέσεις, από τις οποίες άλλες επιβεβαιώθηκαν και άλλες απορρίφθηκαν. Ειδικότερα, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι δεν υπάρχει διαφορά στην κατανάλωση αλκοόλ ανάμεσα στα δύο φύλα. Αντιθέτως, φαίνεται ότι η συχνότητα παρακολούθησης θεαμάτων επηρεάζει τη χρήση αλκοολούχων ποτών. Επίσης, απορρίπτεται η υπόθεση ότι υπάρχουν δημιουργικές δραστηριότητες που θωρακίζουν το άτομο από τη χρήση, όπως και ότι η διαφήμιση επηρεάζει την κατανάλωση. Τέλος, το δείγμα υποστήριξε ότι τα Μ.Μ.Ε δεν μπορούν να ελέγξουν την χρήση οινοπνευματωδών.el
dc.description.abstractThe present study examines the role of advertising as a factor involved in alcohol use. More specifically, it describes the way and the extent to which the role of advertising affects consumption. The research involved 400 students from all parts of the faculties of the Technical Institute of Heraklion, Crete. The collection of survey data, was based on self-report questionnaire with closed questions, which was concluded after a literature search of similar studies, correlation with the corresponding research questions and the personal crisis of researchers, as there is no weighted tool for this purpose. To detect the link between advertising and alcohol use, we formed and examined five cases, some of which were confirmed and the other rejected. In particular, the results showed no difference in alcohol consumption between sexes. Instead, it seems that the frequency tracking performances affects the use of alcoholic beverages. In addition, the hypothesis that there are creative activities that shield the person from using, and that advertising affects consumption were rejected. In conclusion, the sample claimed that the media cannot control the use of alcohol.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ επίδραση της διαφήμισης στη χρήση αλκοόλ, στους σπουδαστές του Τ.Ε.Ι. Ηρακλείου.el
dc.titleThe effect of advertising on alcohol use, involved students of TEI of Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒαβούρη, Ελευθερίαel
heal.creatorNameΓαλανάκης, Μανούσοςel
heal.creatorNameΚαλούδη, Σοφία – Γεωργίαel
heal.creatorNameΠαναγή, Μηνάςel
heal.creatorNameVavouri, Eleftheriaen
heal.creatorNameGalanakis, Manousosen
heal.creatorNameKaloudi, Sofia-Georgiaen
heal.creatorNamePanagi, Minasen
heal.publicationDate2015-05-15T14:38:25Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1085
heal.abstractΗ παρούσα έρευνα μελετά το ρόλο της διαφήμισης, ως παράγοντα, που εμπλέκεται στη χρήση αλκοόλ. Πιο συγκεκριμένα, περιγράφει τον τρόπο και τον βαθμό που ο ρόλος της διαφήμισης επηρεάζει την κατανάλωση. Στην έρευνα συμμετείχαν 400 σπουδαστές από όλα τα τμήματα των σχολών του Τ.Ε.Ι. Ηρακλείου, Κρήτης. Η συλλογή δεδομένων της, βασίστηκε σε ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς με κλειστές ερωτήσεις, το οποίο διαμορφώθηκε κατόπιν βιβλιογραφικής αναζήτησης από παρόμοιες μελέτες, συσχετισμού με τα αντίστοιχα ερευνητικά ερωτήματα και προσωπικής κρίσης των ερευνητών, καθώς δεν υπάρχει σταθμισμένο εργαλείο για αυτό το σκοπό. Για την ανίχνευση της σχέσης μεταξύ της διαφήμισης και της χρήσης αλκοόλ διαμορφώθηκαν και εξετάστηκαν πέντε υποθέσεις, από τις οποίες άλλες επιβεβαιώθηκαν και άλλες απορρίφθηκαν. Ειδικότερα, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι δεν υπάρχει διαφορά στην κατανάλωση αλκοόλ ανάμεσα στα δύο φύλα. Αντιθέτως, φαίνεται ότι η συχνότητα παρακολούθησης θεαμάτων επηρεάζει τη χρήση αλκοολούχων ποτών. Επίσης, απορρίπτεται η υπόθεση ότι υπάρχουν δημιουργικές δραστηριότητες που θωρακίζουν το άτομο από τη χρήση, όπως και ότι η διαφήμιση επηρεάζει την κατανάλωση. Τέλος, το δείγμα υποστήριξε ότι τα Μ.Μ.Ε δεν μπορούν να ελέγξουν την χρήση οινοπνευματωδών.el
heal.abstractThe present study examines the role of advertising as a factor involved in alcohol use. More specifically, it describes the way and the extent to which the role of advertising affects consumption. The research involved 400 students from all parts of the faculties of the Technical Institute of Heraklion, Crete. The collection of survey data, was based on self-report questionnaire with closed questions, which was concluded after a literature search of similar studies, correlation with the corresponding research questions and the personal crisis of researchers, as there is no weighted tool for this purpose. To detect the link between advertising and alcohol use, we formed and examined five cases, some of which were confirmed and the other rejected. In particular, the results showed no difference in alcohol consumption between sexes. Instead, it seems that the frequency tracking performances affects the use of alcoholic beverages. In addition, the hypothesis that there are creative activities that shield the person from using, and that advertising affects consumption were rejected. In conclusion, the sample claimed that the media cannot control the use of alcohol.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΗ επίδραση της διαφήμισης στη χρήση αλκοόλ, στους σπουδαστές του Τ.Ε.Ι. Ηρακλείου.el
heal.titleThe effect of advertising on alcohol use, involved students of TEI of Heraklion.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαφήμιση, αλκοόλ, φοιτητής, Τ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.keywordadvertising, alcohol, university student, TEI of Creteen
heal.advisorNameΔιαλυνάκη, Ελένηel
heal.advisorNameDialynaki, Elenien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)