Εμφάνιση απλής εγγραφής

Exploring the needs of the student population for the creation of an counseling center in TEI of Crete.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧασάνδρα, Ήλιαel
dc.creatorΣυμεωνίδου, Συμέλλαel
dc.creatorΤσαραπατσάνη, Γκόλφωel
dc.creatorChasandra, Iliaen
dc.creatorSymeonidou, Symellaen
dc.creatorTsarapatsani, Golfoen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:44:46Z
dc.date.available2016-03-15T12:44:46Z
dc.date.issued2012-05-15T12:21:27Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1155
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διεξάγεται για να αναδείξει τις ανάγκες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές του ΤΕΙ Κρήτης, καθώς επίσης και την αναγκαιότητα δημιουργίας ενός Συμβουλευτικού Κέντρου Φοιτητών . Αποτελείται από δύο μέρη: το θεωρητικό και το ερευνητικό .Το θεωρητικό μέρος περιλαμβάνει 4 κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά φοιτητών της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στις ψυχοκοινωνικές ανάγκες και τα προβλήματά τους. Το δεύτερο κεφάλαιο έχει ως αντικείμενο την μελέτη της εξέλιξης της Εφαρμοσμένης Συμβουλευτικής Ψυχολογίας τα ζητήματα που εξετάζει ,η κοινωνική σημασία και στόχοι της, τα είδη Συμβουλευτικής Ψυχολογίας και τέλος τα στάδια της Συμβουλευτικής διαδικασίας. Το τρίτο κεφάλαιο εστιάζει στην εξελικτική πορεία των συμβουλευτικών κέντρων. Περιγράφονται τα χαρακτηριστικά του Συμβουλευτικού Κέντρου, και γίνεται η χαρτογράφηση στον ελληνικό χώρο των Συμβουλευτικών Κέντρων της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Επίσης αναλύονται οι εναλλακτικές μορφές Συμβουλευτικών Κέντρων, περιγράφονται τα Τηλεσυμβουλευτικά κέντρα, η Συμβουλευτική υπηρεσία μέσω διαδικτύου, η Συμβουλευτική ομηλίκων στο χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται στην οργάνωση της εκπαίδευσης στο ΤΕΙ Κρήτης και τις υπηρεσίες που αυτό παρέχει στους φοιτητές, στα προγράμματα σπουδών που εφαρμόζονται και τέλος στις προτάσεις που υποβλήθηκαν κατά καιρούς για τη δημιουργία συμβουλευτικού κέντρου στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό ίδρυμα. Στο ερευνητικό μέρος παρατίθενται: η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε, τα αποτελέσματα της μελέτης, η συζήτηση των αποτελεσμάτων και τα γενικά συμπεράσματα της εργασίας.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ διερεύνηση αναγκών του φοιτητικού πληθυσμού για την δημιουργία συμβουλευτικού κέντρου στο ΤΕΙ Κρήτης.el
dc.titleExploring the needs of the student population for the creation of an counseling center in TEI of Crete.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧασάνδρα, Ήλιαel
heal.creatorNameΣυμεωνίδου, Συμέλλαel
heal.creatorNameΤσαραπατσάνη, Γκόλφωel
heal.creatorNameChasandra, Iliaen
heal.creatorNameSymeonidou, Symellaen
heal.creatorNameTsarapatsani, Golfoen
heal.publicationDate2012-05-15T12:21:27Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1155
heal.abstractΗ παρούσα εργασία διεξάγεται για να αναδείξει τις ανάγκες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές του ΤΕΙ Κρήτης, καθώς επίσης και την αναγκαιότητα δημιουργίας ενός Συμβουλευτικού Κέντρου Φοιτητών . Αποτελείται από δύο μέρη: το θεωρητικό και το ερευνητικό .Το θεωρητικό μέρος περιλαμβάνει 4 κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά φοιτητών της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στις ψυχοκοινωνικές ανάγκες και τα προβλήματά τους. Το δεύτερο κεφάλαιο έχει ως αντικείμενο την μελέτη της εξέλιξης της Εφαρμοσμένης Συμβουλευτικής Ψυχολογίας τα ζητήματα που εξετάζει ,η κοινωνική σημασία και στόχοι της, τα είδη Συμβουλευτικής Ψυχολογίας και τέλος τα στάδια της Συμβουλευτικής διαδικασίας. Το τρίτο κεφάλαιο εστιάζει στην εξελικτική πορεία των συμβουλευτικών κέντρων. Περιγράφονται τα χαρακτηριστικά του Συμβουλευτικού Κέντρου, και γίνεται η χαρτογράφηση στον ελληνικό χώρο των Συμβουλευτικών Κέντρων της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Επίσης αναλύονται οι εναλλακτικές μορφές Συμβουλευτικών Κέντρων, περιγράφονται τα Τηλεσυμβουλευτικά κέντρα, η Συμβουλευτική υπηρεσία μέσω διαδικτύου, η Συμβουλευτική ομηλίκων στο χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται στην οργάνωση της εκπαίδευσης στο ΤΕΙ Κρήτης και τις υπηρεσίες που αυτό παρέχει στους φοιτητές, στα προγράμματα σπουδών που εφαρμόζονται και τέλος στις προτάσεις που υποβλήθηκαν κατά καιρούς για τη δημιουργία συμβουλευτικού κέντρου στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό ίδρυμα. Στο ερευνητικό μέρος παρατίθενται: η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε, τα αποτελέσματα της μελέτης, η συζήτηση των αποτελεσμάτων και τα γενικά συμπεράσματα της εργασίας.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΗ διερεύνηση αναγκών του φοιτητικού πληθυσμού για την δημιουργία συμβουλευτικού κέντρου στο ΤΕΙ Κρήτης.el
heal.titleExploring the needs of the student population for the creation of an counseling center in TEI of Crete.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσυμβουλευτική ψυχολογία, συμβουλευτικό κέντρο, φοιτητής, Τ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.keywordcounseling psychology, university student, TEI of Crete, counseling centeren
heal.advisorNameΚουκούλη, Σοφίαel
heal.advisorNameKoukouli, Sofiaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)