Εμφάνιση απλής εγγραφής

Use of new technologies at ages 6-18 years in Heraklion: Social impacts.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒούργα, Σωτηρίαel
dc.creatorΝτάμπου, Σπυριδούλαel
dc.creatorΠαντελιά, Ελένηel
dc.creatorΠαπαχριστοδούλου, Ευανθίαel
dc.creatorVourga, Sotiriaen
dc.creatorNtampou, Spiridoulaen
dc.creatorPantelia, Elenien
dc.creatorPapachristodoulou, Evanthiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:44:59Z
dc.date.available2016-03-15T12:44:59Z
dc.date.issued2013-11-10T20:43:26Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1164
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την χρήση των νέων τεχνολογιών στοχεύοντας σε παιδιά ηλικίας μεταξύ 6 έως 18 ετών. Σε αυτό το πλαίσιο διερευνήθηκαν οι προσωπικές - κοινωνικές επιπτώσεις που προκύπτουν από την αλόγιστη χρήση των νέων τεχνολογιών και η γνώμη που διαθέτουν σχετικά με τους κινδύνους που περικλείει αυτή η χρήση. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν μαθητές από τάξεις Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου στην πόλη του Ηρακλείου. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το διάστημα του εαρινού εξαμήνου το έτος 2011. Στο πρώτο μέρος αναφέρονται τα αναπτυξιακά στάδια στις ηλικίες 6 έως 18 ετών και οι ανάγκες των παιδιών στις αντίστοιχες ηλικίες. Επίσης αναλύονται οι νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση και στη διδασκαλία, καθώς και η χρήση τους ως μέσο ψυχαγωγίας με τις αντίστοιχες επιδράσεις που αυτή επιφέρει στον ελεύθερο χρόνο των παιδιών. Περιγράφονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της χρήσης της τεχνολογίας στους διάφορους τομείς που αυτή επιδρά, ενώ στη συνέχεια αναλύονται οι κίνδυνοι που εγκυμονεί η αλόγιστη δραστηριότητα των παιδιών με τα νέα τεχνολογικά μέσα. Ολοκληρώνοντας αναφέρονται οι κοινωνικές επιπτώσεις από τη χρήση της τεχνολογίας και ο ρόλος της Κοινωνικής Εργασίας στην πρόληψη σοβαρών επιπτώσεων στα παιδιά. Στο δεύτερο μέρος αναφέρεται ο σκοπός, η μεθοδολογία, τα αποτελέσματα και τα ερευνητικά ερωτήματα της έρευνας. Επίσης συμπεριλαμβάνονται τα συμπεράσματα και οι προβληματισμοί των σπουδαστριών, που προέκυψαν από τη μελέτη αυτού του αντικειμένου.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΧρήση νέων τεχνολογιών σε ηλικίες 6 έως 18 ετών στην πόλη του Ηρακλείου: Κοινωνικές επιπτώσεις.el
dc.titleUse of new technologies at ages 6-18 years in Heraklion: Social impacts.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒούργα, Σωτηρίαel
heal.creatorNameΝτάμπου, Σπυριδούλαel
heal.creatorNameΠαντελιά, Ελένηel
heal.creatorNameΠαπαχριστοδούλου, Ευανθίαel
heal.creatorNameVourga, Sotiriaen
heal.creatorNameNtampou, Spiridoulaen
heal.creatorNamePantelia, Elenien
heal.creatorNamePapachristodoulou, Evanthiaen
heal.publicationDate2013-11-10T20:43:26Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1164
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την χρήση των νέων τεχνολογιών στοχεύοντας σε παιδιά ηλικίας μεταξύ 6 έως 18 ετών. Σε αυτό το πλαίσιο διερευνήθηκαν οι προσωπικές - κοινωνικές επιπτώσεις που προκύπτουν από την αλόγιστη χρήση των νέων τεχνολογιών και η γνώμη που διαθέτουν σχετικά με τους κινδύνους που περικλείει αυτή η χρήση. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν μαθητές από τάξεις Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου στην πόλη του Ηρακλείου. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το διάστημα του εαρινού εξαμήνου το έτος 2011. Στο πρώτο μέρος αναφέρονται τα αναπτυξιακά στάδια στις ηλικίες 6 έως 18 ετών και οι ανάγκες των παιδιών στις αντίστοιχες ηλικίες. Επίσης αναλύονται οι νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση και στη διδασκαλία, καθώς και η χρήση τους ως μέσο ψυχαγωγίας με τις αντίστοιχες επιδράσεις που αυτή επιφέρει στον ελεύθερο χρόνο των παιδιών. Περιγράφονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της χρήσης της τεχνολογίας στους διάφορους τομείς που αυτή επιδρά, ενώ στη συνέχεια αναλύονται οι κίνδυνοι που εγκυμονεί η αλόγιστη δραστηριότητα των παιδιών με τα νέα τεχνολογικά μέσα. Ολοκληρώνοντας αναφέρονται οι κοινωνικές επιπτώσεις από τη χρήση της τεχνολογίας και ο ρόλος της Κοινωνικής Εργασίας στην πρόληψη σοβαρών επιπτώσεων στα παιδιά. Στο δεύτερο μέρος αναφέρεται ο σκοπός, η μεθοδολογία, τα αποτελέσματα και τα ερευνητικά ερωτήματα της έρευνας. Επίσης συμπεριλαμβάνονται τα συμπεράσματα και οι προβληματισμοί των σπουδαστριών, που προέκυψαν από τη μελέτη αυτού του αντικειμένου.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΧρήση νέων τεχνολογιών σε ηλικίες 6 έως 18 ετών στην πόλη του Ηρακλείου: Κοινωνικές επιπτώσεις.el
heal.titleUse of new technologies at ages 6-18 years in Heraklion: Social impacts.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordνέα τεχνολογία, διαδίκτυο, ηλεκτρονικός υπολογιστής, κινητό τηλέφωνο, τηλεόραση, βιντεοπαιχνίδιel
heal.keywordnew technology, internet, computer, mobile phone, television, video gameen
heal.advisorNameΠαπαδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePapadakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)