Εμφάνιση απλής εγγραφής

The incentives which urged Social Work students to choose the profession of Social Worker at the Technological Institute of Crete.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛεμονάκη, Αριστέαel
dc.creatorΛιάκου, Μαρίαel
dc.creatorΜητράκη, Μαρία-Ελένηel
dc.creatorΜωραϊτάκη, Γεωργίαel
dc.creatorLemonaki, Aristeaen
dc.creatorLiakou, Mariaen
dc.creatorMitraki, Maria_Elenien
dc.creatorMoraitaki, Georgiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:45:04Z
dc.date.available2016-03-15T12:45:04Z
dc.date.issued2013-06-26T10:21:09Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1165
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των κινήτρων επιλογής των φοιτητών για την παρακολούθησή τους στο τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του ΑΤΕΙ Ηρακλείου Κρήτης, σύμφωνα με δείγμα σπουδαστών από όλα τα έτη του συγκεκριμένου τμήματος. Τα εν λόγω κίνητρα επηρεάζουν τόσο την εκπαίδευση τους στην ίδια τη σχολή, όσο και την επαγγελματική τους εξέλιξη. Βασιζόμενοι σε πρότερες έρευνες στόχος μας ήταν να επιβεβαιώσουμε κατά πόσον το φύλο, ο αλτρουισμός και η προσωπική εξέλιξη θεωρούνται σημαντικές παράμετροι για την επιλογή του επαγγέλματος της Κοινωνικής Εργασίας. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για την πραγματοποίηση της έρευνας βασίστηκε σε ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε σε αντίστοιχη έρευνα το 2001 από τη Δρ. Παπαδάκη Βασιλεία. Στην εργασία γίνονται αναφορές στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα, στον ορισμό της επιλογής επαγγέλματος, στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό, στον ορισμό του επαγγέλματος του Κοινωνικού Λειτουργού και της Κοινωνικής Εργασίας, σε προηγούμενες έρευνες που είχαν εκπονηθεί στο ίδιο θέμα καθώς και στην επίδραση της οικονομικής κρίσης όσον αφορά την επιλογή και τη συνέχιση της φοίτησης στο τμήμα αυτό. Μέσα από την ανάλυση και συζήτηση των ερωτηματολογίων προέκυψαν κάποια σημαντικά συμπεράσματα. Αξίες που στοχεύουν στην κοινωνική ευημερία, όπως η βελτίωση των κοινωνικών συνθηκών και η συμβολή στη βοήθεια των ανθρώπων, αποτελούν για την πλειοψηφία του δείγματος τα κίνητρα για την επιλογή φοίτησης στο τμήμα Κοινωνικής Εργασίας. Σημαντικός παράγοντας επιλογής φοίτησης στο τμήμα θεωρείται, επίσης, η δυνατότητα αυτοεκπλήρωσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων. Τέλος, η κοινωνικοοικονομική κατάσταση των σπουδαστών φάνηκε να επηρεάζει την επιλογή φοίτησης στο τμήμα Κοινωνικής Εργασίας. Θεωρούν, επίσης, ότι το ποσοστό ανεργίας επηρέασε την επαγγελματική αποκατάστασή τους ως Κοινωνικοί Λειτουργοί αλλά όχι την επιλογή φοίτησής τους. Επιπλέον, καθοριστικός παράγοντας επιλογής του συγκεκριμένου τμήματος φάνηκε να είναι το Εκπαιδευτικό σύστημα και οι προσδοκίες των γονέων, ενώ οι πηγές πληροφόρησης που είχαν οι σπουδαστές δε φάνηκαν χρήσιμες.el
dc.description.abstractThe purpose of the present dissertation is to investigate the incentives which urged Social Work students to choose the profession of Social Worker at the Technological Institute of Heraklion. The survey sample consisted of students of every year of study. Those incentives have influence on their educational achievements in this department as well as their professional progress in the field of Social Work. Based on prior researches we aimed to confirm whether sex, altruism and personal evolution are considered important parameters in order to choose the profession of Social Work. The research tool that used for carrying out the research was a questionnaire, which had been used in a similar research in 2001 by Dr. Papadaki Vasileia. References, regarding the Greek Educational system, how people choose their profession and particularly the profession of Social Work, the Vocational Guidance, the code of ethics of Social Work, previous studies about the same issue, as well as the impact of the economic crisis on choosing and continuing to study in that department, are given. The analysis of the questionnaires revealed some significant conclusions. Values that aim to social welfare, such as the improvement of social conditions and the contribution to helping people, lead to the choice of studying Social Work. The possibility of self-fulfillment and skills development is also considered to be a crucial factor in the choice of studying in this field. Concluding, the socio-economic situation of students seemed to be another important factor. They also believe that unemployment affects the profession of Social Work but not the choice of studying in this. In addition, determinant factor in the choice of studying is considered to be the Educational system and parents’ expectations. On the other hand, the information resources, that students addressed to, did not appear to be useful to them.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤα κίνητρα των σπουδαστών του τμήματος της Κοινωνικής Εργασίας του ΑΤΕΙ Κρήτης που τους ώθησαν στην επιλογή του επαγγέλματος του κοινωνικού λειτουργού.el
dc.titleThe incentives which urged Social Work students to choose the profession of Social Worker at the Technological Institute of Crete.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛεμονάκη, Αριστέαel
heal.creatorNameΛιάκου, Μαρίαel
heal.creatorNameΜητράκη, Μαρία-Ελένηel
heal.creatorNameΜωραϊτάκη, Γεωργίαel
heal.creatorNameLemonaki, Aristeaen
heal.creatorNameLiakou, Mariaen
heal.creatorNameMitraki, Maria_Elenien
heal.creatorNameMoraitaki, Georgiaen
heal.publicationDate2013-06-26T10:21:09Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1165
heal.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των κινήτρων επιλογής των φοιτητών για την παρακολούθησή τους στο τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του ΑΤΕΙ Ηρακλείου Κρήτης, σύμφωνα με δείγμα σπουδαστών από όλα τα έτη του συγκεκριμένου τμήματος. Τα εν λόγω κίνητρα επηρεάζουν τόσο την εκπαίδευση τους στην ίδια τη σχολή, όσο και την επαγγελματική τους εξέλιξη. Βασιζόμενοι σε πρότερες έρευνες στόχος μας ήταν να επιβεβαιώσουμε κατά πόσον το φύλο, ο αλτρουισμός και η προσωπική εξέλιξη θεωρούνται σημαντικές παράμετροι για την επιλογή του επαγγέλματος της Κοινωνικής Εργασίας. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για την πραγματοποίηση της έρευνας βασίστηκε σε ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε σε αντίστοιχη έρευνα το 2001 από τη Δρ. Παπαδάκη Βασιλεία. Στην εργασία γίνονται αναφορές στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα, στον ορισμό της επιλογής επαγγέλματος, στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό, στον ορισμό του επαγγέλματος του Κοινωνικού Λειτουργού και της Κοινωνικής Εργασίας, σε προηγούμενες έρευνες που είχαν εκπονηθεί στο ίδιο θέμα καθώς και στην επίδραση της οικονομικής κρίσης όσον αφορά την επιλογή και τη συνέχιση της φοίτησης στο τμήμα αυτό. Μέσα από την ανάλυση και συζήτηση των ερωτηματολογίων προέκυψαν κάποια σημαντικά συμπεράσματα. Αξίες που στοχεύουν στην κοινωνική ευημερία, όπως η βελτίωση των κοινωνικών συνθηκών και η συμβολή στη βοήθεια των ανθρώπων, αποτελούν για την πλειοψηφία του δείγματος τα κίνητρα για την επιλογή φοίτησης στο τμήμα Κοινωνικής Εργασίας. Σημαντικός παράγοντας επιλογής φοίτησης στο τμήμα θεωρείται, επίσης, η δυνατότητα αυτοεκπλήρωσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων. Τέλος, η κοινωνικοοικονομική κατάσταση των σπουδαστών φάνηκε να επηρεάζει την επιλογή φοίτησης στο τμήμα Κοινωνικής Εργασίας. Θεωρούν, επίσης, ότι το ποσοστό ανεργίας επηρέασε την επαγγελματική αποκατάστασή τους ως Κοινωνικοί Λειτουργοί αλλά όχι την επιλογή φοίτησής τους. Επιπλέον, καθοριστικός παράγοντας επιλογής του συγκεκριμένου τμήματος φάνηκε να είναι το Εκπαιδευτικό σύστημα και οι προσδοκίες των γονέων, ενώ οι πηγές πληροφόρησης που είχαν οι σπουδαστές δε φάνηκαν χρήσιμες.el
heal.abstractThe purpose of the present dissertation is to investigate the incentives which urged Social Work students to choose the profession of Social Worker at the Technological Institute of Heraklion. The survey sample consisted of students of every year of study. Those incentives have influence on their educational achievements in this department as well as their professional progress in the field of Social Work. Based on prior researches we aimed to confirm whether sex, altruism and personal evolution are considered important parameters in order to choose the profession of Social Work. The research tool that used for carrying out the research was a questionnaire, which had been used in a similar research in 2001 by Dr. Papadaki Vasileia. References, regarding the Greek Educational system, how people choose their profession and particularly the profession of Social Work, the Vocational Guidance, the code of ethics of Social Work, previous studies about the same issue, as well as the impact of the economic crisis on choosing and continuing to study in that department, are given. The analysis of the questionnaires revealed some significant conclusions. Values that aim to social welfare, such as the improvement of social conditions and the contribution to helping people, lead to the choice of studying Social Work. The possibility of self-fulfillment and skills development is also considered to be a crucial factor in the choice of studying in this field. Concluding, the socio-economic situation of students seemed to be another important factor. They also believe that unemployment affects the profession of Social Work but not the choice of studying in this. In addition, determinant factor in the choice of studying is considered to be the Educational system and parents’ expectations. On the other hand, the information resources, that students addressed to, did not appear to be useful to them.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΤα κίνητρα των σπουδαστών του τμήματος της Κοινωνικής Εργασίας του ΑΤΕΙ Κρήτης που τους ώθησαν στην επιλογή του επαγγέλματος του κοινωνικού λειτουργού.el
heal.titleThe incentives which urged Social Work students to choose the profession of Social Worker at the Technological Institute of Crete.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordκοινωνικός λειτουργός, εκπαίδευση, επάγγελμα, οικονομική κρίσηel
heal.keywordsocial work, education, profession, economic crisisen
heal.advisorNameΓκασούκα, Δήμητραel
heal.advisorNameGkasouka, Dimitraen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)