Εμφάνιση απλής εγγραφής

Digital illiteracy.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓλέζου, Αρετήel
dc.creatorΚωστάλου, Κωνσταντίναel
dc.creatorΤζαμαγκιτζέ, Νάτιαel
dc.creatorGlezou, Aretien
dc.creatorKostalou, Konstantinaen
dc.creatorTzamagkitze, Natiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:45:06Z
dc.date.available2016-03-15T12:45:06Z
dc.date.issued2012-05-14T12:29:55Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1168
dc.description.abstractΣτη σημερινή εποχή τα Μέσα και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας όλων. Η γρήγορη τεχνολογική αυτή ανάπτυξη έχει καταφέρει να διαιωνίσει μια έννοια που προέρχεται από το παρελθόν, τον Αναλφαβητισμό, με αποτέλεσμα σήμερα παράλληλα με τον κλασικό αναλφαβητισμό να παρουσιαστεί και το φαινόμενο του ψηφιακού ή τεχνολογικού αναλφαβητισμού. Η ραγδαία εισβολή των τεχνολογιών αυτών στην καθημερινότητα διαφοροποίησε αρκετές παραμέτρους διαβίωσης και κατά συνέπεια μη έχοντας άλλη επιλογή ο άνθρωπος πρέπει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Εξαιτίας όμως των ανισοτήτων πρόσβασης στα διάφορα τεχνολογικά μέσα, αρχίζουν να υπάρχουν διαφορές στο βαθμό της γνώσης χειρισμού των νέων εργαλείων, μεταξύ των ατόμων. Το ψηφιακό αυτό χάσμα απασχολεί τις περισσότερες αναπτυγμένες χώρες του κόσμου οι οποίες προσπαθούν αν όχι να το εξαλείψουν, τουλάχιστον να το περιορίσουν. Τα αίτια του τεχνολογικού αναλφαβητισμού συνήθως έχουν να κάνουν με την ηλικία, το φύλο, την εκπαίδευση και τον τόπο κατοικίας (στις αστικές περιοχές παρουσιάζεται λιγότερο το φαινόμενο του ψηφιακού αναλφαβητισμού). Το σημαντικότερο αποτέλεσμα του φαινομένου είναι η δημιουργία ανισοτήτων στον χώρο της εύρεσης εργασίας, καθώς οι λιγότερο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία δεν μπορούν να είναι το ίδιο ανταγωνιστικοί, με κάποιους που χειρίζονται άπταιστα τις νέες τεχνολογίες. Λύση στο φαινόμενο του ψηφιακού αναλφαβητισμού είναι η ίση ευκαιρία πρόσβασης σε ψηφιακά εργαλεία και εξοπλισμό. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν εφαρμοστούν κάποια εκπαιδευτικά προγράμματα ώστε να εξοικειωθούν οι ομάδες που πρέπει με τις νέες τεχνολογίες. Στην Ελλάδα δυστυχώς εξακολουθεί να υπάρχει το πρόβλημα του αναλφαβητισμού σε πολλές περιοχές αν και πλήττει κυρίως αγροτικούς πληθυσμούς.el
dc.description.abstractIn nowadays in Media and Information and Communication Technology (ICT) have become an integral part of everyday life for all. The rapid technological development that has managed to perpetuate a notion derived from the quoted, illiteracy, and today alongside the classic illiteracy occur and the phenomenon of the digital or technological literacy. The rapid invasion of these technologies in everyday life diversified several parameters and therefore having no other choice man must adapt to new realities. However, due to inequality of access to various technological means, they begin to differ in the degree of knowledge to handle new tools among individuals. This digital divide concern in most developing countries of the world are trying to, if not eliminate, at least to limit it. The causes of technological illiteracy usually have to do with age, sex, education and place of residence (urban shown less global digital divide). The most important result of this phenomenon is the creation an isolation field of employment, as less familiar with technology may not be as competitive, with some fluent handling the new technologies. Solution to the global digital divide is an equal opportunity of access to digital tools and equipment. This can only be applied if some educational programs to familiarize the teams to the new technologies. In Greece, unfortunately, there remains the problem of illiteracy in many areas but mainly affects rural populations.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΨηφιακός αναλφαβητισμός.el
dc.titleDigital illiteracy.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓλέζου, Αρετήel
heal.creatorNameΚωστάλου, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameΤζαμαγκιτζέ, Νάτιαel
heal.creatorNameGlezou, Aretien
heal.creatorNameKostalou, Konstantinaen
heal.creatorNameTzamagkitze, Natiaen
heal.publicationDate2012-05-14T12:29:55Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1168
heal.abstractΣτη σημερινή εποχή τα Μέσα και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας όλων. Η γρήγορη τεχνολογική αυτή ανάπτυξη έχει καταφέρει να διαιωνίσει μια έννοια που προέρχεται από το παρελθόν, τον Αναλφαβητισμό, με αποτέλεσμα σήμερα παράλληλα με τον κλασικό αναλφαβητισμό να παρουσιαστεί και το φαινόμενο του ψηφιακού ή τεχνολογικού αναλφαβητισμού. Η ραγδαία εισβολή των τεχνολογιών αυτών στην καθημερινότητα διαφοροποίησε αρκετές παραμέτρους διαβίωσης και κατά συνέπεια μη έχοντας άλλη επιλογή ο άνθρωπος πρέπει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Εξαιτίας όμως των ανισοτήτων πρόσβασης στα διάφορα τεχνολογικά μέσα, αρχίζουν να υπάρχουν διαφορές στο βαθμό της γνώσης χειρισμού των νέων εργαλείων, μεταξύ των ατόμων. Το ψηφιακό αυτό χάσμα απασχολεί τις περισσότερες αναπτυγμένες χώρες του κόσμου οι οποίες προσπαθούν αν όχι να το εξαλείψουν, τουλάχιστον να το περιορίσουν. Τα αίτια του τεχνολογικού αναλφαβητισμού συνήθως έχουν να κάνουν με την ηλικία, το φύλο, την εκπαίδευση και τον τόπο κατοικίας (στις αστικές περιοχές παρουσιάζεται λιγότερο το φαινόμενο του ψηφιακού αναλφαβητισμού). Το σημαντικότερο αποτέλεσμα του φαινομένου είναι η δημιουργία ανισοτήτων στον χώρο της εύρεσης εργασίας, καθώς οι λιγότερο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία δεν μπορούν να είναι το ίδιο ανταγωνιστικοί, με κάποιους που χειρίζονται άπταιστα τις νέες τεχνολογίες. Λύση στο φαινόμενο του ψηφιακού αναλφαβητισμού είναι η ίση ευκαιρία πρόσβασης σε ψηφιακά εργαλεία και εξοπλισμό. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν εφαρμοστούν κάποια εκπαιδευτικά προγράμματα ώστε να εξοικειωθούν οι ομάδες που πρέπει με τις νέες τεχνολογίες. Στην Ελλάδα δυστυχώς εξακολουθεί να υπάρχει το πρόβλημα του αναλφαβητισμού σε πολλές περιοχές αν και πλήττει κυρίως αγροτικούς πληθυσμούς.el
heal.abstractIn nowadays in Media and Information and Communication Technology (ICT) have become an integral part of everyday life for all. The rapid technological development that has managed to perpetuate a notion derived from the quoted, illiteracy, and today alongside the classic illiteracy occur and the phenomenon of the digital or technological literacy. The rapid invasion of these technologies in everyday life diversified several parameters and therefore having no other choice man must adapt to new realities. However, due to inequality of access to various technological means, they begin to differ in the degree of knowledge to handle new tools among individuals. This digital divide concern in most developing countries of the world are trying to, if not eliminate, at least to limit it. The causes of technological illiteracy usually have to do with age, sex, education and place of residence (urban shown less global digital divide). The most important result of this phenomenon is the creation an isolation field of employment, as less familiar with technology may not be as competitive, with some fluent handling the new technologies. Solution to the global digital divide is an equal opportunity of access to digital tools and equipment. This can only be applied if some educational programs to familiarize the teams to the new technologies. In Greece, unfortunately, there remains the problem of illiteracy in many areas but mainly affects rural populations.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΨηφιακός αναλφαβητισμός.el
heal.titleDigital illiteracy.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΠαπαδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePapadakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)