Εμφάνιση απλής εγγραφής

The knowledge, attitudes and how to deal with cases of child abuse by their kindergarten teachers in Primary Education Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑραβαντινού-Καρλάτου, Αντωνίαel
dc.creatorΕυτυχίδη, Ρωξάνη-Αγγελικήel
dc.creatorΣταυρουλάκης, Μιχάληςel
dc.creatorAravantinou-Karlatou, Antoniaen
dc.creatorEftichidi, Roxani-Aggelikien
dc.creatorStavroulakis, Michalisen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:45:22Z
dc.date.available2016-03-15T12:45:22Z
dc.date.issued2013-11-09T16:01:30Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1177
dc.description.abstractΗ παιδική κακοποίηση έχει λάβει πλέον τεράστιες διαστάσεις και αυτό διαφαίνεται στις ερευνητικές μελέτες που έχουν διενεργηθεί έως τώρα. Απότοκο αυτής είναι όχι μόνο οι σημαντικές επιπτώσεις στο ίδιο το παιδί αλλά εξίσου στην οικογένεια και την κοινωνία. Γι’ αυτό, η όσον τον δυνατόν έγκαιρη αναγνώριση και αντιμετώπιση είναι σημαντική για να ελαχιστοποιήσει τόσο τις άμεσες όσο και τις έμμεσες μακροπρόθεσμες συνέπειες στο παιδί. Ο ρόλος λοιπόν των νηπιαγωγών στην πρόληψη και αντιμετώπιση του φαινομένου είναι καταλυτικός και σύμφωνα με το Νόμο 3500/06 η αναφορά πιθανών περιπτώσεων παιδικής κακοποίησης είναι υποχρεωτική. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση της ετοιμότητας των νηπιαγωγών να αναγνωρίσουν και να αντιμετωπίσουν την παιδική κακοποίηση.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟι γνώσεις, οι στάσεις και ο τρόπος αντιμετώπισης των περιπτώσεων παιδικής κακοποίησης από τους νηπιαγωγούς στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση νομού Ηρακλείου.el
dc.titleThe knowledge, attitudes and how to deal with cases of child abuse by their kindergarten teachers in Primary Education Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑραβαντινού-Καρλάτου, Αντωνίαel
heal.creatorNameΕυτυχίδη, Ρωξάνη-Αγγελικήel
heal.creatorNameΣταυρουλάκης, Μιχάληςel
heal.creatorNameAravantinou-Karlatou, Antoniaen
heal.creatorNameEftichidi, Roxani-Aggelikien
heal.creatorNameStavroulakis, Michalisen
heal.publicationDate2013-11-09T16:01:30Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1177
heal.abstractΗ παιδική κακοποίηση έχει λάβει πλέον τεράστιες διαστάσεις και αυτό διαφαίνεται στις ερευνητικές μελέτες που έχουν διενεργηθεί έως τώρα. Απότοκο αυτής είναι όχι μόνο οι σημαντικές επιπτώσεις στο ίδιο το παιδί αλλά εξίσου στην οικογένεια και την κοινωνία. Γι’ αυτό, η όσον τον δυνατόν έγκαιρη αναγνώριση και αντιμετώπιση είναι σημαντική για να ελαχιστοποιήσει τόσο τις άμεσες όσο και τις έμμεσες μακροπρόθεσμες συνέπειες στο παιδί. Ο ρόλος λοιπόν των νηπιαγωγών στην πρόληψη και αντιμετώπιση του φαινομένου είναι καταλυτικός και σύμφωνα με το Νόμο 3500/06 η αναφορά πιθανών περιπτώσεων παιδικής κακοποίησης είναι υποχρεωτική. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση της ετοιμότητας των νηπιαγωγών να αναγνωρίσουν και να αντιμετωπίσουν την παιδική κακοποίηση.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΟι γνώσεις, οι στάσεις και ο τρόπος αντιμετώπισης των περιπτώσεων παιδικής κακοποίησης από τους νηπιαγωγούς στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση νομού Ηρακλείου.el
heal.titleThe knowledge, attitudes and how to deal with cases of child abuse by their kindergarten teachers in Primary Education Heraklion.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπαιδική κακοποίηση, πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
heal.keywordchild abuse, first grade educationen
heal.advisorNameΠαπαδακάκη, Μαρίαel
heal.advisorNamePapadakaki, Mariaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)