Εμφάνιση απλής εγγραφής

Juvenile attitudes and behaviors, and consumer attitudes in adolescence. The effect of media and the phenomenon of "TRENDY".

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓκουμπέτη, Ηλιάναel
dc.creatorΚληματσίδα, Συρίγωel
dc.creatorΣκλαβούνου, Παρασκευήel
dc.creatorGkoumpeti, Ilianaen
dc.creatorKlimatsida, Syrigoen
dc.creatorSklavounou, Paraskeuien
dc.date.accessioned2016-03-15T12:46:10Z
dc.date.available2016-03-15T12:46:10Z
dc.date.issued2008-06-23T12:04:33Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1208
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία, έχει τίτλο: «Νεανικές στάσεις και συμπεριφορές και καταναλωτική στάση στην εφηβεία. Η επίδραση των Μ.Μ.Ε. και το φαινόμενο των TRENDY». Σε αυτό το εγχείρημά μας, θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε (θεωρητικά, υπό το πρίσμα του μάρκετινγκ και του μάνατζμεντ), τις έννοιες του καταναλωτή, του καταναλωτισμού και της καινοτομίας, τις οποίες στη συνέχεια, θα συσχετίσουμε με την επίδραση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στους σημερινούς νέους, στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Τέλος, θα ακολουθήσει η διεξαγωγή έρευνας προκειμένου να καταλήξουμε σε συγκεκριμένα συμπεράσματα και προτάσεις, σε ό,τι αφορά την καταναλωτική στάση ζωής κατά την περίοδο της εφηβείας. Ακόμη, πώς αυτή συνδέεται με τα Μ.Μ.Ε, τις επιρροές που ασκεί η διαφήμιση στην ψυχολογία του εφήβου, καθώς και το ρόλο της οικογένειας, της εκπαίδευσης και άλλων μορφών κοινωνικοποίησης.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΝεανικές στάσεις και συμπεριφορές και καταναλωτική στάση στην εφηβεία. Η επίδραση των Μ.Μ.Ε. και το φαινόμενο των "TRENDY".el
dc.titleJuvenile attitudes and behaviors, and consumer attitudes in adolescence. The effect of media and the phenomenon of "TRENDY".en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓκουμπέτη, Ηλιάναel
heal.creatorNameΚληματσίδα, Συρίγωel
heal.creatorNameΣκλαβούνου, Παρασκευήel
heal.creatorNameGkoumpeti, Ilianaen
heal.creatorNameKlimatsida, Syrigoen
heal.creatorNameSklavounou, Paraskeuien
heal.publicationDate2008-06-23T12:04:33Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1208
heal.abstractΗ παρούσα εργασία, έχει τίτλο: «Νεανικές στάσεις και συμπεριφορές και καταναλωτική στάση στην εφηβεία. Η επίδραση των Μ.Μ.Ε. και το φαινόμενο των TRENDY». Σε αυτό το εγχείρημά μας, θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε (θεωρητικά, υπό το πρίσμα του μάρκετινγκ και του μάνατζμεντ), τις έννοιες του καταναλωτή, του καταναλωτισμού και της καινοτομίας, τις οποίες στη συνέχεια, θα συσχετίσουμε με την επίδραση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στους σημερινούς νέους, στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Τέλος, θα ακολουθήσει η διεξαγωγή έρευνας προκειμένου να καταλήξουμε σε συγκεκριμένα συμπεράσματα και προτάσεις, σε ό,τι αφορά την καταναλωτική στάση ζωής κατά την περίοδο της εφηβείας. Ακόμη, πώς αυτή συνδέεται με τα Μ.Μ.Ε, τις επιρροές που ασκεί η διαφήμιση στην ψυχολογία του εφήβου, καθώς και το ρόλο της οικογένειας, της εκπαίδευσης και άλλων μορφών κοινωνικοποίησης.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΝεανικές στάσεις και συμπεριφορές και καταναλωτική στάση στην εφηβεία. Η επίδραση των Μ.Μ.Ε. και το φαινόμενο των "TRENDY".el
heal.titleJuvenile attitudes and behaviors, and consumer attitudes in adolescence. The effect of media and the phenomenon of "TRENDY".en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordνεανική στάση, εφηβεία, καταναλωτική στάσηel
heal.keywordjuvenile attitude, adolescence, consumer attitudeen
heal.advisorNameΔιαλυνάκη, Ελένηel
heal.advisorNameDialynaki, Elenien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)