Εμφάνιση απλής εγγραφής

The aggressiveness of children aged 10-15 years in rural and urban areas of Crete.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔημητριάδη, Μαρίαel
dc.creatorΜανουσάκη, Μαρίαel
dc.creatorΜιχελάκη, Αικατερίνηel
dc.creatorΧατζημπάρμπα, Αικατερίνηel
dc.creatorDimitriadi, Mariaen
dc.creatorManousaki, Mariaen
dc.creatorMichelaki, Aikaterinien
dc.creatorChatzirmparmpa, Aikaterinien
dc.date.accessioned2016-03-15T12:46:35Z
dc.date.available2016-03-15T12:46:35Z
dc.date.issued2008-06-10T13:11:39Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1231
dc.description.abstractΗ παρούσα Πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην «Επιθετικότητα των παιδιών ηλικίας 10 –15 ετών στις αγροτικές και αστικές περιοχές της Κρήτης». Από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας βρέθηκε ότι έχουν αναπτυχθεί διάφορες θεωρίες γύρω από το θέμα της επιθετικότητας, περιβαλλοντικές και βιολογικές. Σε κάποιες η επιθετικότητα παρουσιάζεται ως ορμή/ένστικτο (Thomas Hobbes & Δαρβίνος-Ψυχοβιολογικές, S. Freud-Ψυχαναλυτική). Μια άλλη θεωρία ισχυρίζεται ότι η επιθετική συμπεριφορά δεν έχει αίτια εγγενή που προϋπάρχουν βιολογικά, αλλά γίνεται κατανοητή μόνο σαν σύμπτωμα ψυχικών διαταραχών(Adler). Μία προσέγγιση παρουσιάζει την επιθετική συμπεριφορά ως αποτέλεσμα μάθησης (J.Dollard-Ματαίωση, A.Bandura και ο R. Walters-Θεωρία της Μάθησης). Διερευνήθηκαν παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν την παιδική επιθετικότητα (κοινωνικό-οικονομικοί, δημογραφικοί, πολιτιστικοί). Εξετάσαμε το ρόλο των γονιών, των φίλων, του σχολείου, των συνομηλίκων, της τηλεόρασης και γενικότερα προσπαθήσαμε να εντοπίσουμε παράγοντες που συμβάλλουν και επηρεάζουν την ανάπτυξη και συμπεριφορά του παιδιού και κατ’ επέκταση την εμφάνιση ή μη επιθετικής συμπεριφοράς. Ακολουθεί το ερευνητικό μέρος της εργασίας, όπου παρατίθενται τα αποτελέσματα και η διαδικασία διεξαγωγής της έρευνας.. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνηθεί ο βαθμός της επιθετικότητας σύμφωνα με τις υποκλίμακες του ερωτηματολογίου της επιθετικότητας (σωματική, λεκτική, θυμός, εχθρότητα και έμμεση επιθετικότητα) αλλά και η συμπεριφορά των μαθητών και ο βαθμός διαταραχής αυτής σύμφωνα με τις υποκλίμακες του ερωτηματολογίου της συμπεριφοράς (διαταραχή συμπεριφοράς, υπερκινητικότητα, νεύρωση και εξελικτική διαταραχή) σε σχέση με την ηλικία, το φύλο, την τιμωρία από γονείς και δασκάλους, τις κοινωνικοοικονομικές συνθήκες και άλλες μεταβλητές. Το δείγμα της έρευνας ήταν 1177 μαθητές, από εικοσιένα δημοτικά σχολεία και δώδεκα γυμνάσια σε αγροτικές και αστικές περιοχές και από τους τέσσερις Νομούς της Κρήτης της Κρήτης.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ επιθετικότητα παιδιών ηλικίας 10-15 ετών σε αγροτικές κι αστικές περιοχές της Κρήτης.el
dc.titleThe aggressiveness of children aged 10-15 years in rural and urban areas of Crete.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔημητριάδη, Μαρίαel
heal.creatorNameΜανουσάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameΜιχελάκη, Αικατερίνηel
heal.creatorNameΧατζημπάρμπα, Αικατερίνηel
heal.creatorNameDimitriadi, Mariaen
heal.creatorNameManousaki, Mariaen
heal.creatorNameMichelaki, Aikaterinien
heal.creatorNameChatzirmparmpa, Aikaterinien
heal.publicationDate2008-06-10T13:11:39Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1231
heal.abstractΗ παρούσα Πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην «Επιθετικότητα των παιδιών ηλικίας 10 –15 ετών στις αγροτικές και αστικές περιοχές της Κρήτης». Από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας βρέθηκε ότι έχουν αναπτυχθεί διάφορες θεωρίες γύρω από το θέμα της επιθετικότητας, περιβαλλοντικές και βιολογικές. Σε κάποιες η επιθετικότητα παρουσιάζεται ως ορμή/ένστικτο (Thomas Hobbes & Δαρβίνος-Ψυχοβιολογικές, S. Freud-Ψυχαναλυτική). Μια άλλη θεωρία ισχυρίζεται ότι η επιθετική συμπεριφορά δεν έχει αίτια εγγενή που προϋπάρχουν βιολογικά, αλλά γίνεται κατανοητή μόνο σαν σύμπτωμα ψυχικών διαταραχών(Adler). Μία προσέγγιση παρουσιάζει την επιθετική συμπεριφορά ως αποτέλεσμα μάθησης (J.Dollard-Ματαίωση, A.Bandura και ο R. Walters-Θεωρία της Μάθησης). Διερευνήθηκαν παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν την παιδική επιθετικότητα (κοινωνικό-οικονομικοί, δημογραφικοί, πολιτιστικοί). Εξετάσαμε το ρόλο των γονιών, των φίλων, του σχολείου, των συνομηλίκων, της τηλεόρασης και γενικότερα προσπαθήσαμε να εντοπίσουμε παράγοντες που συμβάλλουν και επηρεάζουν την ανάπτυξη και συμπεριφορά του παιδιού και κατ’ επέκταση την εμφάνιση ή μη επιθετικής συμπεριφοράς. Ακολουθεί το ερευνητικό μέρος της εργασίας, όπου παρατίθενται τα αποτελέσματα και η διαδικασία διεξαγωγής της έρευνας.. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνηθεί ο βαθμός της επιθετικότητας σύμφωνα με τις υποκλίμακες του ερωτηματολογίου της επιθετικότητας (σωματική, λεκτική, θυμός, εχθρότητα και έμμεση επιθετικότητα) αλλά και η συμπεριφορά των μαθητών και ο βαθμός διαταραχής αυτής σύμφωνα με τις υποκλίμακες του ερωτηματολογίου της συμπεριφοράς (διαταραχή συμπεριφοράς, υπερκινητικότητα, νεύρωση και εξελικτική διαταραχή) σε σχέση με την ηλικία, το φύλο, την τιμωρία από γονείς και δασκάλους, τις κοινωνικοοικονομικές συνθήκες και άλλες μεταβλητές. Το δείγμα της έρευνας ήταν 1177 μαθητές, από εικοσιένα δημοτικά σχολεία και δώδεκα γυμνάσια σε αγροτικές και αστικές περιοχές και από τους τέσσερις Νομούς της Κρήτης της Κρήτης.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΗ επιθετικότητα παιδιών ηλικίας 10-15 ετών σε αγροτικές κι αστικές περιοχές της Κρήτης.el
heal.titleThe aggressiveness of children aged 10-15 years in rural and urban areas of Crete.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεπιθετικότητα, διαταραχή συμπεριφοράς, θυμός, εχθρότητα, νεύρωση, υπερκινητικότητα, εξελικτική διαταραχή, αστική περιοχή, αγροτική περιοχή, φύλο, τιμωρία, σχολική επίδοση, επαγγελματική προσδοκίαel
heal.keywordaggression, behavioral disorder, anger, hostility, neurosis, hyperactivity, developmental disorder, urban area, rural area, gender, punishment, school performance, professional expectationen
heal.advisorNameΠαττακού, Βασιλικήel
heal.advisorNamePattakou, Vasilikien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)