Show simple item record

The training of blind people / people with visual disabilities: The case of Center for Education and Rehabilitation of the Blind.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚοτσιάτου, Αθανασίαel
dc.creatorΠαναγιώτου, Νικολέταel
dc.creatorKotsiatou, Athanasiaen
dc.creatorPanagiotou, Nikoletaen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:46:48Z
dc.date.available2016-03-15T12:46:48Z
dc.date.issued2008-2-28T16:56:13Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1239
dc.description.abstractΤο θέμα της πτυχιακής μας εργασίας είναι "η εκπαίδευση των τυφλών ατόμων / ατόμων με προβλήματα όρασης στην Ελλάδα - η περίπτωση του ΚΕΑΤ (Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών Ατόμων)". Η παρούσα εργασία αποτελείται από επτά (7) κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στους εννοιολογικούς προσδιορισμούς της αναπηρίας μέσα από το ιατρικό και κοινωνικό μοντέλο, στην ταξινόμηση όρων σχετικά με την αναπηρία και στις μορφές της αναπηρίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η κοινωνική διάσταση της αναπηρίας. Ακολουθούν τα υποκεφάλαια εννοιολογικός προσδιορισμός της εξίσωσης των ευκαιριών και της ισότιμης συμμετοχής, προϋποθέσεις για ισότιμη συμμετοχή των ατόμων με αναπηρίες, τομείς στόχων και μέτρα προώθησης για την ισότιμη συμμετοχή. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στην εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρίες καθώς και στα μοντέλα εκπαίδευσης τους. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται μία αναφορά στην ειδική εκπαίδευση / αγωγή στην Ελλάδα και στον τρόπο που παρέχεται στα πλαίσια της πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης. Ακολουθεί υποκεφάλαιο όπου συνοπτικά αναφέρονται οι ανισότητες και τα εμπόδια στην εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρίες στην Ελλάδα. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η τύφλωση ως φυσικό εμπόδιο μέσα από τα υποκεφάλαια ορισμός, αίτια της τύφλωσης και δυσκολίες των ατόμων με αναπηρίες της όρασης κατά την αναπτυξιακή διαδικασία. Το έκτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τον τρόπο που διαμορφώνεται η ειδική εκπαίδευση για άτομα με προβλήματα όρασης μέσα από τις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης. Το έβδομο κεφάλαιο παρουσιάζει το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών τη λειτουργία του, τις υπηρεσίες και τα προγράμματα του. Το επόμενο κεφάλαιο αφορά στη μεθοδολογία της έρευνας και στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων του Α΄ και Β΄ ερευνητικού μέρους της. Ακολουθούν τα συμπεράσματα και οι προτάσεις της πτυχιακής εργασίας, η βιβλιογραφία και τα παραρτήματα.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ εκπαίδευση των τυφλών ατόμων / ατόμων με αναπηρίες της όρασης: Η περίπτωση του (ΚΕΑΤ) Κέντρου Εκπαίδευσης και αποκατάστασης τυφλών.el
dc.titleThe training of blind people / people with visual disabilities: The case of Center for Education and Rehabilitation of the Blind.en

healMeta

heal.creatorNameΚοτσιάτου, Αθανασίαel
heal.creatorNameΠαναγιώτου, Νικολέταel
heal.creatorNameKotsiatou, Athanasiaen
heal.creatorNamePanagiotou, Nikoletaen
heal.publicationDate2008-2-28T16:56:13Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1239
heal.abstractΤο θέμα της πτυχιακής μας εργασίας είναι "η εκπαίδευση των τυφλών ατόμων / ατόμων με προβλήματα όρασης στην Ελλάδα - η περίπτωση του ΚΕΑΤ (Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών Ατόμων)". Η παρούσα εργασία αποτελείται από επτά (7) κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στους εννοιολογικούς προσδιορισμούς της αναπηρίας μέσα από το ιατρικό και κοινωνικό μοντέλο, στην ταξινόμηση όρων σχετικά με την αναπηρία και στις μορφές της αναπηρίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η κοινωνική διάσταση της αναπηρίας. Ακολουθούν τα υποκεφάλαια εννοιολογικός προσδιορισμός της εξίσωσης των ευκαιριών και της ισότιμης συμμετοχής, προϋποθέσεις για ισότιμη συμμετοχή των ατόμων με αναπηρίες, τομείς στόχων και μέτρα προώθησης για την ισότιμη συμμετοχή. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στην εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρίες καθώς και στα μοντέλα εκπαίδευσης τους. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται μία αναφορά στην ειδική εκπαίδευση / αγωγή στην Ελλάδα και στον τρόπο που παρέχεται στα πλαίσια της πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης. Ακολουθεί υποκεφάλαιο όπου συνοπτικά αναφέρονται οι ανισότητες και τα εμπόδια στην εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρίες στην Ελλάδα. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η τύφλωση ως φυσικό εμπόδιο μέσα από τα υποκεφάλαια ορισμός, αίτια της τύφλωσης και δυσκολίες των ατόμων με αναπηρίες της όρασης κατά την αναπτυξιακή διαδικασία. Το έκτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τον τρόπο που διαμορφώνεται η ειδική εκπαίδευση για άτομα με προβλήματα όρασης μέσα από τις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης. Το έβδομο κεφάλαιο παρουσιάζει το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών τη λειτουργία του, τις υπηρεσίες και τα προγράμματα του. Το επόμενο κεφάλαιο αφορά στη μεθοδολογία της έρευνας και στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων του Α΄ και Β΄ ερευνητικού μέρους της. Ακολουθούν τα συμπεράσματα και οι προτάσεις της πτυχιακής εργασίας, η βιβλιογραφία και τα παραρτήματα.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΗ εκπαίδευση των τυφλών ατόμων / ατόμων με αναπηρίες της όρασης: Η περίπτωση του (ΚΕΑΤ) Κέντρου Εκπαίδευσης και αποκατάστασης τυφλών.el
heal.titleThe training of blind people / people with visual disabilities: The case of Center for Education and Rehabilitation of the Blind.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτυφλός, άτομα με ειδικές ανάγκες, Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (Κ.Ε.Α.Τ)el
heal.keywordblind, people with disabilities, education, The Center for Education and Rehabilation for the Blind (CERB)en
heal.advisorNameΠαπαδάκη, Βασιλείαel
heal.advisorNamePapadaki, Vasileiaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)