Εμφάνιση απλής εγγραφής

Environmental education: Registration of programs in the secondary schools education in the prefecture of Heraklion the period 1997-2002.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚυριακίδου, Ανδρούλαel
dc.creatorΠέτρου, Θέκλαel
dc.creatorKuriakidou, Androulaen
dc.creatorPetrou, Theklaen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:47:14Z
dc.date.available2016-03-15T12:47:14Z
dc.date.issued2008-2-28T16:56:13Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1257
dc.description.abstractΣτις μέρες είναι έντονο το φαινόμενο της οικολογικής κρίσης και των διαρκώς αυξανόμενων οικολογικών προβλημάτων. Έτσι είναι αναγκαία η διαμόρφωση ενός κώδικα συμπεριφοράς κάθε ανθρώπου για θέματα και προβλήματα που αφορούν την ποιότητα του περιβάλλοντος και κατ' επέκταση την αντιμετώπιση της οικολογικής κρίσης. Για το σκοπό αυτό κρίνεται αναγκαία η συμφιλίωση του περιβάλλοντος με την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη. Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση μπορεί αναμφίβολα να συμβάλλει προς αυτήν την κατεύθυνση. Η εργασία μας αρχίζει με την Α΄ Ενότητα, η οποία αποτελεί το θεωρητικό μας μέρος. Στο πρώτο Κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός της οικολογίας καθώς επίσης πραγματοποιείται και μια σύνδεση με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Ακολούθως στο Κεφάλαιο 2 αναφερόμαστε εκτενέστερα στους ορισμούς, την έννοια και τους στόχους που διέπουν την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Γίνεται μια ιστορική αναδρομή της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο Διεθνή και Ελλαδικό χώρο καθώς επίσης αναφέρονται οι αρετές και οι δυσκολίες εφαρμογής της. Το Κεφάλαιο 3 αναφέρεται στην υλοποίηση των περιβαλλοντικών προγραμμάτων και πως αυτά εντάσσονται στο αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου. Επιπλέον, στο Κεφάλαιο αυτό αναφέρουμε πολύ συνοπτικά ορισμένα Ευρωπαϊκά προγράμματα που εφαρμόζονται στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Στο Κεφάλαιο 4 αναφέρεται στο ρόλο της Παιδαγωγικής Ομάδας και στις μεθόδους που εφαρμόζονται στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Τέλος, στο 5ο Κεφάλαιο κάναμε μια προσπάθεια να εντάξουμε το ρόλο του Κοινωνικού Λειτουργού στην εφαρμογή και την υλοποίηση περιβαλλοντικών προγραμμάτων. Στη συνέχεια ακολουθεί η Β΄ Ενότητα της εργασίας, η οποία χωρίζεται σε δυο μέρη και αποτελεί το ερευνητικό μέρος της εργασίας μας.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠεριβαλλοντική εκπαίδευση: Καταγραφή προγραμμάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση του νομού Ηρακλείου την περίοδο 1997-2002.el
dc.titleEnvironmental education: Registration of programs in the secondary schools education in the prefecture of Heraklion the period 1997-2002.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚυριακίδου, Ανδρούλαel
heal.creatorNameΠέτρου, Θέκλαel
heal.creatorNameKuriakidou, Androulaen
heal.creatorNamePetrou, Theklaen
heal.publicationDate2008-2-28T16:56:13Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1257
heal.abstractΣτις μέρες είναι έντονο το φαινόμενο της οικολογικής κρίσης και των διαρκώς αυξανόμενων οικολογικών προβλημάτων. Έτσι είναι αναγκαία η διαμόρφωση ενός κώδικα συμπεριφοράς κάθε ανθρώπου για θέματα και προβλήματα που αφορούν την ποιότητα του περιβάλλοντος και κατ' επέκταση την αντιμετώπιση της οικολογικής κρίσης. Για το σκοπό αυτό κρίνεται αναγκαία η συμφιλίωση του περιβάλλοντος με την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη. Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση μπορεί αναμφίβολα να συμβάλλει προς αυτήν την κατεύθυνση. Η εργασία μας αρχίζει με την Α΄ Ενότητα, η οποία αποτελεί το θεωρητικό μας μέρος. Στο πρώτο Κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός της οικολογίας καθώς επίσης πραγματοποιείται και μια σύνδεση με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Ακολούθως στο Κεφάλαιο 2 αναφερόμαστε εκτενέστερα στους ορισμούς, την έννοια και τους στόχους που διέπουν την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Γίνεται μια ιστορική αναδρομή της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο Διεθνή και Ελλαδικό χώρο καθώς επίσης αναφέρονται οι αρετές και οι δυσκολίες εφαρμογής της. Το Κεφάλαιο 3 αναφέρεται στην υλοποίηση των περιβαλλοντικών προγραμμάτων και πως αυτά εντάσσονται στο αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου. Επιπλέον, στο Κεφάλαιο αυτό αναφέρουμε πολύ συνοπτικά ορισμένα Ευρωπαϊκά προγράμματα που εφαρμόζονται στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Στο Κεφάλαιο 4 αναφέρεται στο ρόλο της Παιδαγωγικής Ομάδας και στις μεθόδους που εφαρμόζονται στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Τέλος, στο 5ο Κεφάλαιο κάναμε μια προσπάθεια να εντάξουμε το ρόλο του Κοινωνικού Λειτουργού στην εφαρμογή και την υλοποίηση περιβαλλοντικών προγραμμάτων. Στη συνέχεια ακολουθεί η Β΄ Ενότητα της εργασίας, η οποία χωρίζεται σε δυο μέρη και αποτελεί το ερευνητικό μέρος της εργασίας μας.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΠεριβαλλοντική εκπαίδευση: Καταγραφή προγραμμάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση του νομού Ηρακλείου την περίοδο 1997-2002.el
heal.titleEnvironmental education: Registration of programs in the secondary schools education in the prefecture of Heraklion the period 1997-2002.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπεριβαλλοντική εκπαίδευση, Ηράκλειοel
heal.keywordenviromental education, Heraklionen
heal.advisorNameΠροµπονάς, Μιχάληςel
heal.advisorNamePromponas, Michalisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)