Εμφάνιση απλής εγγραφής

Sexual aggression of students of TEI in Crete anf factors that contribute to the manifestation.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαρδάλη, Βάια-Μαρίαel
dc.creatorΠαυλίδου, Αλεξάνδραel
dc.creatorPardali, Vaia-Mariaen
dc.creatorPavlidou, Alexandraen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:47:47Z
dc.date.available2016-03-15T12:47:47Z
dc.date.issued2013-11-12T15:02:08Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1287
dc.description.abstractΓενικά: Η σεξουαλική επιθετικότητα είναι ένα έγκλημα το οποίο πλήττει στην πλειοψηφία του όχι μόνο τους εφήβους και τις γυναίκες, αλλά είναι και ένα μεγάλο πρόβλημα δημόσιας υγείας σε ολόκληρο τον κόσμο. Οι έρευνες που έχουν γίνει στον Ελλαδικό χώρο είναι ελάχιστες έτσι ώστε να εκτιμούν το μέγεθος του προβλήματος, ειδικότερα στον χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η εξέταση της σεξουαλικής επιθετικότητας των σπουδαστών του Τ.Ε.Ι. Κρήτης. Επίσης επιδιώκεται και η εξέταση των παραγόντων που συμβάλλουν στην εμφάνιση της σεξουαλικής επιθετικότητας. Μεθοδολογία: Το δείγμα μας αποτέλεσαν 200 σπουδαστές του Τ.Ε.Ι. Κρήτης στο Ηράκλειο. Για την υλοποίηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο, το οποίο εξέταζε τα κοινωνικο-δημογραφικά χαρακτηριστικά των συμμετεχόντων, τις στάσεις απέναντι στην σεξουαλική επιθετικότητα, τις εμπειρίες παιδικής και ενήλικης σεξουαλικής βίας και την συχνότητα εμφάνισης σεξουαλικής επιθετικής συμπεριφοράς. Αποτελέσματα: Από τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας προκύπτει ότι υπάρχει σημαντική σχέση ανάμεσα στις στάσεις προς την σεξουαλική επιθετικότητα με την συχνότητα εμφάνισης σεξουαλικής επιθετικότητας. Ειδικότερα βρέθηκε ότι όσο περισσότερο αυξάνονται οι υποστηρικτικές στάσεις ως προς την σεξουαλική επιθετικότητα τόσο μεγαλύτερη είναι η εκδήλωση σεξουαλικώς επιθετικών συμπεριφορών. Επιπλέον, βρέθηκε στατιστικώς σημαντική διαφορά σε αυτούς που είχαν εξαναγκαστεί σε μη ολοκληρωμένη σεξουαλική πράξη πριν τα 14 με αυτούς που δεν είχαν εξαναγκαστεί ως προς την εκδήλωση σεξουαλικής επιθετικής συμπεριφοράς (p=0,027). Ακόμη, βρέθηκε ότι υπάρχει στατιστικώς σημαντική διαφορά σε αυτούς που έχουν εξαναγκάσει κάποιο άτομο σε σεξουαλική πράξη σε σχέση με αυτούς που δεν έχουν εξαναγκάσει ως προς την εκδήλωση σεξουαλικώς επιθετικών (p=0,002). Τέλος, παρατηρήθηκαν αρνητικές συσχετίσεις μεταξύ των κοινωνικο-δημογραφικών χαρακτηριστικών με τις στάσεις απέναντι στην σεξουαλική επιθετικότητα. Συμπεράσματα: Τα αποτελέσματα της μελέτης θα πρέπει να ληφθούν υπόψη στην όποια προσπάθεια πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου.el
dc.description.abstractGeneral: Sexual aggression is a crime that affects the majority of not only teenagers and women, but is also a great public health problem worldwide. The research done in Greece is minimal to appreciate the magnitude of the problem, particularly in the area of higher education. The purpose of this study is to examine the sexual aggression of students of the Technological Educational Institute of Crete and also to examine the factors that contribute to the onset of sexual aggression. Methods: Our sample involved 200 students of T.E.I. of Crete. A questionnaire was used, which dealt with the socio-demographic characteristics of participants, attitudes toward sexual aggression, childhood and adult experiences of sexual violence and the frequency of incidence engagement in acts of sexual aggression. Results: The results of this research show that there is a significant correlation between attitudes towards sexual aggressiveness and the frequency of engagement in acts of sexual aggression. In particular it was found that the more supportive attitudes towards sexual aggressiveness, the greater the involvement in sexually aggressive behaviors. Moreover, those who had been forced into an incomplete sexual act before the age of 14 years had higher involvement in sexually aggressive behaviours comparing to those who did not have similar experience (p = 0,027). Moreover, those who forced someone into sexual activity in the past had higher involvement in sexually aggressive behaviours comparing to those who did not (p = 0,002). Finally, there were negative correlations between various socio-demographic characteristics of the participants and the attitudes toward sexual aggression. Conclusions: The findings of the current study should be taken into account in any attempt to prevent and ameliorate the phenomenon.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ σεξουαλική επιθετικότητα των σπουδαστών του ΤΕΙ Κρήτης και παράγοντες που συμβάλλουν στην εκδήλωσή της.el
dc.titleSexual aggression of students of TEI in Crete anf factors that contribute to the manifestation.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαρδάλη, Βάια-Μαρίαel
heal.creatorNameΠαυλίδου, Αλεξάνδραel
heal.creatorNamePardali, Vaia-Mariaen
heal.creatorNamePavlidou, Alexandraen
heal.publicationDate2013-11-12T15:02:08Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1287
heal.abstractΓενικά: Η σεξουαλική επιθετικότητα είναι ένα έγκλημα το οποίο πλήττει στην πλειοψηφία του όχι μόνο τους εφήβους και τις γυναίκες, αλλά είναι και ένα μεγάλο πρόβλημα δημόσιας υγείας σε ολόκληρο τον κόσμο. Οι έρευνες που έχουν γίνει στον Ελλαδικό χώρο είναι ελάχιστες έτσι ώστε να εκτιμούν το μέγεθος του προβλήματος, ειδικότερα στον χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η εξέταση της σεξουαλικής επιθετικότητας των σπουδαστών του Τ.Ε.Ι. Κρήτης. Επίσης επιδιώκεται και η εξέταση των παραγόντων που συμβάλλουν στην εμφάνιση της σεξουαλικής επιθετικότητας. Μεθοδολογία: Το δείγμα μας αποτέλεσαν 200 σπουδαστές του Τ.Ε.Ι. Κρήτης στο Ηράκλειο. Για την υλοποίηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο, το οποίο εξέταζε τα κοινωνικο-δημογραφικά χαρακτηριστικά των συμμετεχόντων, τις στάσεις απέναντι στην σεξουαλική επιθετικότητα, τις εμπειρίες παιδικής και ενήλικης σεξουαλικής βίας και την συχνότητα εμφάνισης σεξουαλικής επιθετικής συμπεριφοράς. Αποτελέσματα: Από τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας προκύπτει ότι υπάρχει σημαντική σχέση ανάμεσα στις στάσεις προς την σεξουαλική επιθετικότητα με την συχνότητα εμφάνισης σεξουαλικής επιθετικότητας. Ειδικότερα βρέθηκε ότι όσο περισσότερο αυξάνονται οι υποστηρικτικές στάσεις ως προς την σεξουαλική επιθετικότητα τόσο μεγαλύτερη είναι η εκδήλωση σεξουαλικώς επιθετικών συμπεριφορών. Επιπλέον, βρέθηκε στατιστικώς σημαντική διαφορά σε αυτούς που είχαν εξαναγκαστεί σε μη ολοκληρωμένη σεξουαλική πράξη πριν τα 14 με αυτούς που δεν είχαν εξαναγκαστεί ως προς την εκδήλωση σεξουαλικής επιθετικής συμπεριφοράς (p=0,027). Ακόμη, βρέθηκε ότι υπάρχει στατιστικώς σημαντική διαφορά σε αυτούς που έχουν εξαναγκάσει κάποιο άτομο σε σεξουαλική πράξη σε σχέση με αυτούς που δεν έχουν εξαναγκάσει ως προς την εκδήλωση σεξουαλικώς επιθετικών (p=0,002). Τέλος, παρατηρήθηκαν αρνητικές συσχετίσεις μεταξύ των κοινωνικο-δημογραφικών χαρακτηριστικών με τις στάσεις απέναντι στην σεξουαλική επιθετικότητα. Συμπεράσματα: Τα αποτελέσματα της μελέτης θα πρέπει να ληφθούν υπόψη στην όποια προσπάθεια πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου.el
heal.abstractGeneral: Sexual aggression is a crime that affects the majority of not only teenagers and women, but is also a great public health problem worldwide. The research done in Greece is minimal to appreciate the magnitude of the problem, particularly in the area of higher education. The purpose of this study is to examine the sexual aggression of students of the Technological Educational Institute of Crete and also to examine the factors that contribute to the onset of sexual aggression. Methods: Our sample involved 200 students of T.E.I. of Crete. A questionnaire was used, which dealt with the socio-demographic characteristics of participants, attitudes toward sexual aggression, childhood and adult experiences of sexual violence and the frequency of incidence engagement in acts of sexual aggression. Results: The results of this research show that there is a significant correlation between attitudes towards sexual aggressiveness and the frequency of engagement in acts of sexual aggression. In particular it was found that the more supportive attitudes towards sexual aggressiveness, the greater the involvement in sexually aggressive behaviors. Moreover, those who had been forced into an incomplete sexual act before the age of 14 years had higher involvement in sexually aggressive behaviours comparing to those who did not have similar experience (p = 0,027). Moreover, those who forced someone into sexual activity in the past had higher involvement in sexually aggressive behaviours comparing to those who did not (p = 0,002). Finally, there were negative correlations between various socio-demographic characteristics of the participants and the attitudes toward sexual aggression. Conclusions: The findings of the current study should be taken into account in any attempt to prevent and ameliorate the phenomenon.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΗ σεξουαλική επιθετικότητα των σπουδαστών του ΤΕΙ Κρήτης και παράγοντες που συμβάλλουν στην εκδήλωσή της.el
heal.titleSexual aggression of students of TEI in Crete anf factors that contribute to the manifestation.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσεξουαλική επιθετικότητα, παιδική ηλικία, σεξουαλική βία, φοιτητής τριτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
heal.keywordsexual aggression, childhood, sexual violence, higher education studenten
heal.advisorNameΠαπαδακάκη, Μαρίαel
heal.advisorNamePapadakaki, Mariaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)