Εμφάνιση απλής εγγραφής

What makes mature adults want to learn.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαύκα, Εμμανουέλαel
dc.creatorΚωνσταντοπούλου, Αγγελικήel
dc.creatorKafka, Emmanouelaen
dc.creatorKonstantopoulou, Angelikien
dc.date.accessioned2016-03-15T12:48:23Z
dc.date.available2016-03-15T12:48:23Z
dc.date.issued2015-07-31T10:37:07Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1313
dc.description.abstractΗ εκπαίδευση του ανθρώπου, είτε σε τυπική, είτε σε άτυπη μορφή, θεωρήθηκε, ήδη από την αρχαιότητα, απαραίτητη για τη νοητική, πνευματική και ψυχική ανάπτυξη του ατόμου, ενώ για τη θεσμοθέτηση και την αποτελεσματικότητά της έχουν πραγματοποιηθεί πολυάριθμες προσπάθειες σε παγκόσμιο επίπεδο. Στη σημερινή εποχή, οι θεσμοί όπως η εκπαίδευση κρίνονται απαραίτητοι για την προσωπική καλλιέργεια του ανθρώπου και θεωρούνται θεμελιώδεις για την εύρυθμη λειτουργία μιας κοινωνίας. Μια σύγχρονη κοινωνία αποτελεί ένα πολύπλοκο κοινωνικό σύστημα, το οποίο βρίσκεται σε μια κατάσταση διαρκούς μεταβολής. Ο θεσμός της εκπαίδευσης αποτελεί αποδέκτη των πιέσεων για αλλαγή, που ασκούνται από άλλους κοινωνικούς, τεχνολογικούς και οικονομικούς θεσμούς, αλλά ταυτόχρονα και πηγή πίεσης προς άλλους θεσμούς. Σαν αποτέλεσμα, οι σημερινοί άνθρωποι δεν θα πρέπει να είναι παθητικοί δέκτες των αλλαγών αυτών και των κοινωνικών πιέσεων, αλλά θα πρέπει να ασκούν οι ίδιοι επίδραση στον κόσμο και να γίνουν φορείς που συμβάλλουν στις διαδικασίες της κοινωνικής αλλαγής (Jarvis, 2004). Από τη Βιομηχανική Επανάσταση και έπειτα, η οποία συνοδεύτηκε από ραγδαίες κοινωνικές αλλαγές, η διαδικασία της μάθησης και της εκπαίδευσης έλαβε νέες διαστάσεις και έπαψε, σταδιακά, να περιορίζεται στην παιδική και εφηβική ηλικία. Στη σημερινή εποχή, η εκπαίδευση θεωρείται αναπόσπαστο μέρος της ζωής του ανθρώπου, και έχει λάβει χαρακτήρα όχι απλά συνεχιζόμενο, αλλά και δια βίου. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η αναζήτηση και καταγραφή του συνόλου των παραγόντων που είναι πιθανό να επηρεάσουν την εμπλοκή και την πορεία στη μαθησιακή διαδικασία των ώριμων ενηλίκων. Από την ομαδοποίηση των απαντήσεων προέκυψε ότι η μάθηση των ώριμων ενηλίκων κατευθύνεται από εξωτερικά και εσωτερικά κίνητρα, χαρακτηρίζεται από ποικίλα οφέλη, αλλά και εμπόδια και εξαρτάται εν μέρει από παράγοντες όπως ο φορέας υλοποίησης και οι ανάγκες του εκάστοτε ώριμου ενήλικα για περαιτέρω επιμόρφωση.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤι κάνει τους ώριμους ενήλικες να θέλουν να μάθουν.el
dc.titleWhat makes mature adults want to learn.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαύκα, Εμμανουέλαel
heal.creatorNameΚωνσταντοπούλου, Αγγελικήel
heal.creatorNameKafka, Emmanouelaen
heal.creatorNameKonstantopoulou, Angelikien
heal.publicationDate2015-07-31T10:37:07Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1313
heal.abstractΗ εκπαίδευση του ανθρώπου, είτε σε τυπική, είτε σε άτυπη μορφή, θεωρήθηκε, ήδη από την αρχαιότητα, απαραίτητη για τη νοητική, πνευματική και ψυχική ανάπτυξη του ατόμου, ενώ για τη θεσμοθέτηση και την αποτελεσματικότητά της έχουν πραγματοποιηθεί πολυάριθμες προσπάθειες σε παγκόσμιο επίπεδο. Στη σημερινή εποχή, οι θεσμοί όπως η εκπαίδευση κρίνονται απαραίτητοι για την προσωπική καλλιέργεια του ανθρώπου και θεωρούνται θεμελιώδεις για την εύρυθμη λειτουργία μιας κοινωνίας. Μια σύγχρονη κοινωνία αποτελεί ένα πολύπλοκο κοινωνικό σύστημα, το οποίο βρίσκεται σε μια κατάσταση διαρκούς μεταβολής. Ο θεσμός της εκπαίδευσης αποτελεί αποδέκτη των πιέσεων για αλλαγή, που ασκούνται από άλλους κοινωνικούς, τεχνολογικούς και οικονομικούς θεσμούς, αλλά ταυτόχρονα και πηγή πίεσης προς άλλους θεσμούς. Σαν αποτέλεσμα, οι σημερινοί άνθρωποι δεν θα πρέπει να είναι παθητικοί δέκτες των αλλαγών αυτών και των κοινωνικών πιέσεων, αλλά θα πρέπει να ασκούν οι ίδιοι επίδραση στον κόσμο και να γίνουν φορείς που συμβάλλουν στις διαδικασίες της κοινωνικής αλλαγής (Jarvis, 2004). Από τη Βιομηχανική Επανάσταση και έπειτα, η οποία συνοδεύτηκε από ραγδαίες κοινωνικές αλλαγές, η διαδικασία της μάθησης και της εκπαίδευσης έλαβε νέες διαστάσεις και έπαψε, σταδιακά, να περιορίζεται στην παιδική και εφηβική ηλικία. Στη σημερινή εποχή, η εκπαίδευση θεωρείται αναπόσπαστο μέρος της ζωής του ανθρώπου, και έχει λάβει χαρακτήρα όχι απλά συνεχιζόμενο, αλλά και δια βίου. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η αναζήτηση και καταγραφή του συνόλου των παραγόντων που είναι πιθανό να επηρεάσουν την εμπλοκή και την πορεία στη μαθησιακή διαδικασία των ώριμων ενηλίκων. Από την ομαδοποίηση των απαντήσεων προέκυψε ότι η μάθηση των ώριμων ενηλίκων κατευθύνεται από εξωτερικά και εσωτερικά κίνητρα, χαρακτηρίζεται από ποικίλα οφέλη, αλλά και εμπόδια και εξαρτάται εν μέρει από παράγοντες όπως ο φορέας υλοποίησης και οι ανάγκες του εκάστοτε ώριμου ενήλικα για περαιτέρω επιμόρφωση.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΤι κάνει τους ώριμους ενήλικες να θέλουν να μάθουν.el
heal.titleWhat makes mature adults want to learn.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordενήλικος, εκπαίδευση ενηλίκων, δια βίου μάθηση, συνεχιζόμενη εκπαίδευσηel
heal.keywordadult, adult education, lifelong learning, continuing educationen
heal.advisorNameΚούτρα, Κλειώel
heal.advisorNameKoutra, Kleioen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)