Το κοινωνικό και οικονομικό προφίλ της σύγχρονης οικογένειας και η σχέση του με τις διατροφικές συνήθειες του παιδιού.
The social and economic status of the modern family and its relationship with the nutrition habits of child.
View/ Open
Date
2008-2-28TAuthor
Δουλγεράκη, Αγγελική
Κόρακας, Παναγιώτης
Τσιακάλου, Ευαγγελία
Doulgeraki, Aggeliki
Korakas, Panagiotis
Tsiakalou, Evangelia
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα μελέτη προσπαθεί να ανιχνεύσει τη σχέση του κοινωνικοοικονομικού προφίλ της σύγχρονης οικογένειας με τις διατροφικές συνήθειες των παιδιών (ηλικίας από 11-13) επειδή έχει βρεθεί από προηγούμενες έρευνες ότι η εργασία, το εισόδημα και το μορφωτικό επίπεδο των γονέων επιδρά στις διατροφικές συνήθειες των παιδιών. Συγκεκριμένα επιδιώκει να διαπιστώσει κατά πόσο οι τρεις παραπάνω παράμετροι μπορούν να επηρεάσουν ή όχι τη διατροφή του παιδιού. Πρόκειται δηλαδή για μια μελέτη που προσπαθεί τόσο σε θεωρητικό όσο και σε ερευνητικό επίπεδο να συσχετίσει δυο πολύ βασικές έννοιες, τη διατροφή και την οικογένεια. Επιπλέον, σ' αυτή την εργασία θίγεται ακροθιγώς το θέμα της επίδρασης των σχολικών κυλικείων, των Μ.Μ.Ε και των fast-food στις διατροφικές επιλογές των παδιών, με σκοπό την απόκτηση σαφέστερης εικόνας της διατροφής των παιδιών της ηλικίας που μελετάμε. By the present study we aim at researching the relation between the socioeconomic status of the modern family and the nutrition habits of children (aged 11-13). Specifically, former studies have shown that the work, income, and educational level of parents affect the nutritional habits of their children. By this study we seek confirm whether those three factors can influence the child's nutrition or not. This study is about the correlation of two foundational concepts; nutrition and family, in a theoretical as well as experimental way. Moreover in the present research we superficially mention the influence of the school cafeterias, the Mass Media, and we aim at obtaining a clearer view to the nutrition of children of that specific studied.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info