Εμφάνιση απλής εγγραφής

The relations of foreign parents with the Greek school.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαρυοφυλλάς, Παναγιώτηςel
dc.creatorΠέππα, Αθανασίαel
dc.creatorΣτεφάνου, Μιχαήλel
dc.creatorKariofyllas, Panagiotisen
dc.creatorPeppa, Athanasiaen
dc.creatorStefanou, Michaelen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:48:40Z
dc.date.available2016-03-15T12:48:40Z
dc.date.issued2008-2-28T16:56:13Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1326
dc.description.abstractΗ δεκαετία του 1990 ήταν μια κρίσιμη δεκαετία αναφορικά με το φαινόμενο της μετανάστευσης. Η χώρα μας δέχτηκε ένα μεγάλο αριθμό μεταναστών κυρίως από την ανατολική Ευρώπη. Επίσης ένα μεγάλο αριθμό αλλοδαπών μαθητών δέχτηκε και η ελληνική Εκπαίδευση. Πολλά τα ζητήματα που αναδείχτηκαν από τη νέα αυτή πραγματικότητα αναφορικά με την εκπαιδευτική αντιμετώπιση των αλλοδαπών μαθητών. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια εκπονήσαμε την πτυχιακή μας η οποία περιλαμβάνει την εξής θεματολογία. Στο πρώτο κεφάλαιο του θεωρητικού μας μέρους ασχοληθήκαμε με το φαινόμενο της μετανάστευσης. Κάναμε μία ιστορική αναδρομή σχετικά με την πορεία της μετανάστευσης ως φαινόμενο στην νότια Ευρώπη και στη συνέχεια μιλήσαμε για την Ευρωπαϊκή μεταναστευτική πολιτική. Εν τέλει δε αναφερθήκαμε στον τρόπο που αντιμετωπίζει η Ελλάδα τους μετανάστες ως χώρα υποδοχής του σύγχρονου μεταναστευτικού ρεύματος. Συγκεκριμένα, διεξήλθαμε τα δημογραφικά δεδομένα που αφορούν τους μετανάστες στην Ελλάδα και την θέση τους στην αγορά εργασίας, στις συνθήκες διαβίωσής τους, σύμφωνα με τα υπάρχοντα εμπειρικά δεδομένα που προέρχονται από εκπονήματα άλλων ερευνητών αναφερόμενα στον παραπάνω πληθυσμό. Στο δεύτερο κεφάλαιο ασχολούμαστε με την μετανάστευση και την εκπαίδευση. Μιλάμε για βασικές ιδεολογίες που υπάρχουν, όσον αφορά την εκπαιδευτική πολιτική για τους μετανάστες και ακολουθεί η Ελληνική ιδεολογία και θεωρία όπως αυτή εφαρμόζεται στην πράξη. Έμφαση δίνεται στον τρόπο που προσαρμόζονται και λειτουργούν οι αλλοδαποί μαθητές στο ελληνικό σχολείο, καθώς και στα εκπαιδευτικά μέτρα που έχουν θεσμοθετηθεί από το Υπουργείο Παιδείας, όπως η Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και το Ινστιτούτο Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (ΙΠΟΔΕ), για την καλύτερη προσαρμογή και ένταξη τους στο ελληνικό γίγνεσθαι. Το δεύτερο μέρος της εργασίας μας εριλαμβάνει την εμπειρική έρευνα.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟι σχέσεις των αλλοδαπών γονέων με το ελληνικό σχολείο.el
dc.titleThe relations of foreign parents with the Greek school.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαρυοφυλλάς, Παναγιώτηςel
heal.creatorNameΠέππα, Αθανασίαel
heal.creatorNameΣτεφάνου, Μιχαήλel
heal.creatorNameKariofyllas, Panagiotisen
heal.creatorNamePeppa, Athanasiaen
heal.creatorNameStefanou, Michaelen
heal.publicationDate2008-2-28T16:56:13Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1326
heal.abstractΗ δεκαετία του 1990 ήταν μια κρίσιμη δεκαετία αναφορικά με το φαινόμενο της μετανάστευσης. Η χώρα μας δέχτηκε ένα μεγάλο αριθμό μεταναστών κυρίως από την ανατολική Ευρώπη. Επίσης ένα μεγάλο αριθμό αλλοδαπών μαθητών δέχτηκε και η ελληνική Εκπαίδευση. Πολλά τα ζητήματα που αναδείχτηκαν από τη νέα αυτή πραγματικότητα αναφορικά με την εκπαιδευτική αντιμετώπιση των αλλοδαπών μαθητών. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια εκπονήσαμε την πτυχιακή μας η οποία περιλαμβάνει την εξής θεματολογία. Στο πρώτο κεφάλαιο του θεωρητικού μας μέρους ασχοληθήκαμε με το φαινόμενο της μετανάστευσης. Κάναμε μία ιστορική αναδρομή σχετικά με την πορεία της μετανάστευσης ως φαινόμενο στην νότια Ευρώπη και στη συνέχεια μιλήσαμε για την Ευρωπαϊκή μεταναστευτική πολιτική. Εν τέλει δε αναφερθήκαμε στον τρόπο που αντιμετωπίζει η Ελλάδα τους μετανάστες ως χώρα υποδοχής του σύγχρονου μεταναστευτικού ρεύματος. Συγκεκριμένα, διεξήλθαμε τα δημογραφικά δεδομένα που αφορούν τους μετανάστες στην Ελλάδα και την θέση τους στην αγορά εργασίας, στις συνθήκες διαβίωσής τους, σύμφωνα με τα υπάρχοντα εμπειρικά δεδομένα που προέρχονται από εκπονήματα άλλων ερευνητών αναφερόμενα στον παραπάνω πληθυσμό. Στο δεύτερο κεφάλαιο ασχολούμαστε με την μετανάστευση και την εκπαίδευση. Μιλάμε για βασικές ιδεολογίες που υπάρχουν, όσον αφορά την εκπαιδευτική πολιτική για τους μετανάστες και ακολουθεί η Ελληνική ιδεολογία και θεωρία όπως αυτή εφαρμόζεται στην πράξη. Έμφαση δίνεται στον τρόπο που προσαρμόζονται και λειτουργούν οι αλλοδαποί μαθητές στο ελληνικό σχολείο, καθώς και στα εκπαιδευτικά μέτρα που έχουν θεσμοθετηθεί από το Υπουργείο Παιδείας, όπως η Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και το Ινστιτούτο Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (ΙΠΟΔΕ), για την καλύτερη προσαρμογή και ένταξη τους στο ελληνικό γίγνεσθαι. Το δεύτερο μέρος της εργασίας μας εριλαμβάνει την εμπειρική έρευνα.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΟι σχέσεις των αλλοδαπών γονέων με το ελληνικό σχολείο.el
heal.titleThe relations of foreign parents with the Greek school.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμετανάστευση, αλλοδαπός μαθητή, γονείς, ελληνική εκπαίδευση, ελληνικό σχολείοel
heal.keywordmigration, foreign student, parents, greek education, greek schoolen
heal.advisorNameΠαπαχριστόπουλος, Νίκοςel
heal.advisorNamePapachristopoulos, Nikosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)