Εμφάνιση απλής εγγραφής

Study of structures of Secondary Special Education and investigation of needs of their students. The example of the city in Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒελονάκη, Θεοπίστηel
dc.creatorΣταμέλος, Σπυρίδων-Γεώργιοςel
dc.creatorΦούρναρη, Χαρίκλειαel
dc.creatorVelonaki, Theopistien
dc.creatorStamelos, Spuridon-Georgiosen
dc.creatorFournari, Charikliaen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:49:12Z
dc.date.available2016-03-15T12:49:12Z
dc.date.issued2010-07-12T13:35:00Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1355
dc.description.abstractΓενικότερος σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή των αναγκών των σχολικών μονάδων τη Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής στο Δήμο Ηρακλείου. Οι επιμέρους στόχοι της μελέτης μας είναι: • Η καταγραφή του δυναμικού των σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής. • Η ποιοτική αυτοαξιολόγηση των παραπάνω μονάδων. • Η δημιουργία βάσης δεδομένων με τα βασικά χαρακτηριστικά των μαθητών που φοιτούν στις μονάδες. • Η καταγραφή των παρερχομένων υπηρεσιών, προγραμμάτων, δομών, πόρων του των σχολικών μονάδων. • Οι προτάσεις των ίδιων για την κάλυψη των εκφρασμένων αναγκών. Οι άξονες µε τους οποίους θα ασχοληθεί η παρούσα εργασία στο θεωρητικό μέρος είναι οι εξής: Πρώτο κεφάλαιο: αρχικά θα γίνει αναφορά στον ορισμό και στην ανάλυση του φαινόμενου της αναπηρίας. Δεύτερο κεφάλαιο: παρουσιάζεται ο θεσμός της Ειδικής Αγωγής. Πιο συγκεκριμένα, περιγράφεται η ιστορική εξέλιξη της Ειδικής Αγωγής, δίνεται ο ορισμός της και παρουσιάζονται βασικά σημεία που την χαρακτηρίζουν. Τρίτο κεφάλαιο: στο σημείο αυτό παρατίθενται ο ορισμός, η αιτιολογία, η θεραπευτική αντιμετώπιση της νοητικής υστέρησης και τα διάφορα χαρακτηριστικά της. Τέταρτο κεφάλαιο: γίνεται προσπάθεια ανάλυσης του όρου προσπελασιμότητα και τονίζεται η αναγκαιότητα δημιουργίας δικτύου στήριξης και πληροφόρησης. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο: παρουσιάζεται η έννοια του κοινωνικού κεφαλαίου και συναφής όροι προς αυτή, όπως τα κοινωνικά δίκτυα και η κοινωνική ανάπτυξη. Έπειτα θα ακολουθήσει το δεύτερο μέρος της εργασίας που σχετίζεται με την έρευνα. Αφού γίνει περιγραφή της μεθοδολογίας της έρευνας, θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜελέτη δομών Β΄/θμιας Ειδικής Αγωγής και διερεύνηση αναγκών των μαθητών τους. Το παράδειγμα της πόλης του Ηρακλείου.el
dc.titleStudy of structures of Secondary Special Education and investigation of needs of their students. The example of the city in Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒελονάκη, Θεοπίστηel
heal.creatorNameΣταμέλος, Σπυρίδων-Γεώργιοςel
heal.creatorNameΦούρναρη, Χαρίκλειαel
heal.creatorNameVelonaki, Theopistien
heal.creatorNameStamelos, Spuridon-Georgiosen
heal.creatorNameFournari, Charikliaen
heal.publicationDate2010-07-12T13:35:00Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1355
heal.abstractΓενικότερος σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή των αναγκών των σχολικών μονάδων τη Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής στο Δήμο Ηρακλείου. Οι επιμέρους στόχοι της μελέτης μας είναι: • Η καταγραφή του δυναμικού των σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής. • Η ποιοτική αυτοαξιολόγηση των παραπάνω μονάδων. • Η δημιουργία βάσης δεδομένων με τα βασικά χαρακτηριστικά των μαθητών που φοιτούν στις μονάδες. • Η καταγραφή των παρερχομένων υπηρεσιών, προγραμμάτων, δομών, πόρων του των σχολικών μονάδων. • Οι προτάσεις των ίδιων για την κάλυψη των εκφρασμένων αναγκών. Οι άξονες µε τους οποίους θα ασχοληθεί η παρούσα εργασία στο θεωρητικό μέρος είναι οι εξής: Πρώτο κεφάλαιο: αρχικά θα γίνει αναφορά στον ορισμό και στην ανάλυση του φαινόμενου της αναπηρίας. Δεύτερο κεφάλαιο: παρουσιάζεται ο θεσμός της Ειδικής Αγωγής. Πιο συγκεκριμένα, περιγράφεται η ιστορική εξέλιξη της Ειδικής Αγωγής, δίνεται ο ορισμός της και παρουσιάζονται βασικά σημεία που την χαρακτηρίζουν. Τρίτο κεφάλαιο: στο σημείο αυτό παρατίθενται ο ορισμός, η αιτιολογία, η θεραπευτική αντιμετώπιση της νοητικής υστέρησης και τα διάφορα χαρακτηριστικά της. Τέταρτο κεφάλαιο: γίνεται προσπάθεια ανάλυσης του όρου προσπελασιμότητα και τονίζεται η αναγκαιότητα δημιουργίας δικτύου στήριξης και πληροφόρησης. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο: παρουσιάζεται η έννοια του κοινωνικού κεφαλαίου και συναφής όροι προς αυτή, όπως τα κοινωνικά δίκτυα και η κοινωνική ανάπτυξη. Έπειτα θα ακολουθήσει το δεύτερο μέρος της εργασίας που σχετίζεται με την έρευνα. Αφού γίνει περιγραφή της μεθοδολογίας της έρευνας, θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΜελέτη δομών Β΄/θμιας Ειδικής Αγωγής και διερεύνηση αναγκών των μαθητών τους. Το παράδειγμα της πόλης του Ηρακλείου.el
heal.titleStudy of structures of Secondary Special Education and investigation of needs of their students. The example of the city in Heraklion.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΔευτεροβάθμια Ειδική Αγωγή, αναπηρία, Δήμος Ηρακλείου, ανάγκεςel
heal.keywordSecondary Special Education, disability, municipality of Heraklion, needsen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)