Εμφάνιση απλής εγγραφής

The relationship between father behavior and development of the role of gender in male students.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠηδαράκη, Ελένηel
dc.creatorΤσαχτσίρη, Μαρίαel
dc.creatorPidaraki, Elenien
dc.creatorTsachtsiri, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:49:21Z
dc.date.available2016-03-15T12:49:21Z
dc.date.issued2009-05-27T12:59:35Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1364
dc.description.abstractΗ διαμόρφωση και η διαπαιδαγώγηση του χαρακτήρα - και συγκεκριμένα ενός παιδιού - είναι αρκετά σοβαρή αλλά και δύσκολη υπόθεση. Κυρίως είναι κάτι για το οποίο δεν υπάρχουν πρότυπα ν' ακολουθήσουν οι γονείς ούτε κάποιες ρητές συμβουλές να εφαρμόσουν. Για τον κάθε γονιό η στάση που θα ακολουθήσει για να διαπαιδαγωγήσει όσο το δυνατόν καλύτερα τα παιδιά του, εξαρτάται από τις ηθικές αρχές με τις όποιες έχει μεγαλώσει και από τις ιδιαιτερότητες του χαρακτήρα του και η στάση αυτή πρέπει να ελίσσεται και να εναλλάσσεται ανάλογα με την προσωπικότητα του κάθε παιδιού καθώς και με τις ανάγκες της ηλικίας του. Παρακάτω γίνεται µια προσπάθεια να παρουσιαστεί η σημασία του πατρικού ρόλου και η συμβολή του πατέρα στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του παιδιού καθώς και οι διάφοροι ρόλοι που καλείται να παίξει ο άνδρας από τη στιγμή που αποφασίζει να γίνει πατέρας μέχρι και τη βρεφική ηλικία του παιδιού του.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ σχέση μεταξύ συμπεριφοράς πατέρα και της ανάπτυξης του ρόλου του φύλου σε άνδρες φοιτητές.el
dc.titleThe relationship between father behavior and development of the role of gender in male students.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠηδαράκη, Ελένηel
heal.creatorNameΤσαχτσίρη, Μαρίαel
heal.creatorNamePidaraki, Elenien
heal.creatorNameTsachtsiri, Mariaen
heal.publicationDate2009-05-27T12:59:35Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1364
heal.abstractΗ διαμόρφωση και η διαπαιδαγώγηση του χαρακτήρα - και συγκεκριμένα ενός παιδιού - είναι αρκετά σοβαρή αλλά και δύσκολη υπόθεση. Κυρίως είναι κάτι για το οποίο δεν υπάρχουν πρότυπα ν' ακολουθήσουν οι γονείς ούτε κάποιες ρητές συμβουλές να εφαρμόσουν. Για τον κάθε γονιό η στάση που θα ακολουθήσει για να διαπαιδαγωγήσει όσο το δυνατόν καλύτερα τα παιδιά του, εξαρτάται από τις ηθικές αρχές με τις όποιες έχει μεγαλώσει και από τις ιδιαιτερότητες του χαρακτήρα του και η στάση αυτή πρέπει να ελίσσεται και να εναλλάσσεται ανάλογα με την προσωπικότητα του κάθε παιδιού καθώς και με τις ανάγκες της ηλικίας του. Παρακάτω γίνεται µια προσπάθεια να παρουσιαστεί η σημασία του πατρικού ρόλου και η συμβολή του πατέρα στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του παιδιού καθώς και οι διάφοροι ρόλοι που καλείται να παίξει ο άνδρας από τη στιγμή που αποφασίζει να γίνει πατέρας μέχρι και τη βρεφική ηλικία του παιδιού του.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΗ σχέση μεταξύ συμπεριφοράς πατέρα και της ανάπτυξης του ρόλου του φύλου σε άνδρες φοιτητές.el
heal.titleThe relationship between father behavior and development of the role of gender in male students.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπατέρας, παιδί, προσωπικότητα, συμπεριφοράel
heal.keywordfather, child, personality, behavioren
heal.advisorNameΒάντσης, Δημήτριοςel
heal.advisorNameVantsis, Dimitriosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)