Αξιολόγηση των ικανοτήτων μελέτης και εξετάσεων των φοιτητών νοσηλευτικής.
Evaluation of study and examination skills of nursing students.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2010-10-04Συγγραφέας
Κολοβός, Σταύρος
Λαγιώτη, Χρυσούλα
Νύχας, Χαράλαμπος
Kolovos, Stauros
Lagioti, Chrysoula
Nychas, Charalampos
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Στην παρούσα έρευνα καταβάλλεται προσπάθεια να διερευνηθεί από θεωρητική και ερευνητική σκοπιά η αξιολόγηση του άγχους μελέτης και εξέτασης φοιτητών νοσηλευτικής με ποσοτικές μεταβλητές. Το άγχος είναι αναπόσπαστο συστατικό της ψυχοσωματικής ιατρικής, όπως και της ψυχιατρικής θεωρίας και πράξης. Το άγχος είναι ένα σήμα για ετοιμότητα, προειδοποιεί για επικείμενο κίνδυνο και καθιστά το άτομο ικανό να πάρει μέτρα ώστε να αντιμετωπίσει την απειλή. Όταν είναι εξεταστική περίοδος η ένταση και μερικές φορές το άγχος κορυφώνεται, είναι λοιπόν χρήσιμο να γνωρίζουμε κάποια βασικά πράγματα ώστε να μπορούμε να διανύουμε αυτή την περίοδο όσο πιο παραγωγικά και ανώδυνα γίνεται. Η σημαντικότητα του θέματος είναι να διερευνηθεί κατά πόσο το άγχος υπάρχει στους φοιτητές νοσηλευτικής του ΤΕΙ Κρήτης κατά τη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου και ποιές είναι οι επιπτώσεις της επίδρασης αυτής. Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι να καταγραφεί το άχγος τον φοιτητών κατά τη διάρκεια των εξετάσεων και το κατά πόσον το άγχος επηρεάζει την ψυχολογία των φοιτητών κατά τη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες