Εμφάνιση απλής εγγραφής

The relationship of momentary stress generated during the exam period with the final performance-rating.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔελήμπαση, Νικολέταel
dc.creatorDelimpasi, Nikoletaen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:53:42Z
dc.date.available2016-03-15T12:53:42Z
dc.date.issued2014-08-24T18:30:24Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1526
dc.description.abstractΕισαγωγή: Οι φοιτητές βιώνουν πολύ υψηλά και μη αναμενόμενα επίπεδα άγχους στη διάρκεια των εξετάσεων. Όμως, η ύπαρξη του άγχους μπορεί να έχει αρνητικές αλλά και θετικές επιδράσεις στην τελική βαθμολογία. Σκοπός: Η εκτίμηση της πιθανής σχέσης του στιγμιαίου και μόνιμου άγχους με την τελική βαθμολογία των μαθημάτων (εξεταστικής) σε πρωτοετείς φοιτητές Νοσηλευτικής του Τ.Ε.Ι. Κρήτης. Υλικό και μέθοδος: Στην παρούσα συγχρονική μελέτη, η μέση ηλικία των 145 συμμετεχόντων (18,6% φοιτητές και 81,4% φοιτήτριες) ήταν 19,2 ± 2,5. Η αξιολογημένη ελληνική έκδοση της κλίμακας State-Trait Anxiety Inventory for adults χρησιμοποιήθηκε για την εκτίμηση του παροδικού και μόνιμου άγχους σε τέσσερα (4) θεωρητικά μαθήματα. Ο υψηλός βαθμός αξιοπιστίας (Cronbach α=0,895) επέτρεψε την περαιτέρω ανάλυση με τη χρήση των μεθόδων χ2 και Student t για τον καθορισμό των στατιστικώς σημαντικών διαφορών, ενώ με τη μέθοδο Spearman και αυτήν της πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης ελέγχθηκαν οι συσχετίσεις τους άγχους με τις βαθμολογίες των μαθημάτων - (SPSS 19.0), σε επίπεδο σημαντικότητας p≤0,05. Αποτελέσματα: Οι φοιτήτριες πέτυχαν σημαντικά υψηλότερη συνολική βαθμολογία (5,2 έναντι 4,0, p=0.043) των φοιτητών. Η βαθμολογία των φοιτητών/τριών επηρεάστηκε σε σημαντικό βαθμό αρνητικά από το μόνιμο άγχος, ενώ δε σχετίσθηκε με το παροδικό και το συνολικό άγχος. Από τις βαθμολογίες των μαθημάτων διαπιστώνεται ότι τελικά υψηλότερο παροδικό και συνολικό άγχος σχετίζεται σημαντικά με χαμηλότερη βαθμολογία στην Κοινωνιολογία. Πρακτικά, οι βαθμοί που επιτυγχάνονται στην Κοινωνιολογία συνοδεύονται από σημαντικά μικρότερο άγχος σε σχέση με τις βαθμολογίες των υπόλοιπων τριών μαθημάτων. Συμπέρασμα: Το άγχος που δημιουργείται από τη διαδικασία της "εξεταστικής" δεν επηρεάζει την βαθμολογία, με εξαίρεση το μόνιμο άγχος που πιθανόν εκφράζει έξω-ακαδημαϊκές απαιτήσεις.el
dc.description.abstractIntroduction: Students tend to experience extremely high and unpredictable anxiety levels during exams. Stress can have both positive and negative effects on final grades. Purpose: The purpose of this study was to examine the possible correlation between both state and trait anxiety and the final grades of the courses examined at the end of the semester. The study was held among first-year students of the Department of Nursing,Technological Educational Institute of Crete. Materials and Methods: In this cross-sectional study, the average age of the 145 participants (18,6% male students and 81,4 female students) was 19,2 ± 2,5. The greek self-rating version of the State-Trait Anxiety Inventory for adults scale was used in order to examine state and trait anxiety at four academic courses. The high grade of reliability (Cronbach α=0,895) allowed further analysis via use of methods χ2 and Student t for the specification of statistically significant differences. Moreover, with Spearman method and multiple linear regression, the correlations between anxiety and course grades - (SPSS 19.0) were checked, in a significance level p≤0,05. Results: Female students achieved significantly higher total grades of male students. Grades of both male and female students were negatively affected in a significant way by trait anxiety, but they were not found to correlate with state and total anxiety. The course grades showed that higher trait and total anxiety is ultimately associated with lower grades in Sociology. In other words, grades achieved in Sociology are accompanied by significantly lower anxiety in comparison with grades of the rest three courses. Conclusion: Anxiety generated by the exam process does not affect grades, with the exception of trait anxiety, which probably reflects non academic demands.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Nursing Departmenten
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ σχέση του στιγμιαίου άγχους που δημιουργείται κατά την εξεταστική περίοδο με την τελική επίδοση-βαθμολογία.el
dc.titleThe relationship of momentary stress generated during the exam period with the final performance-rating.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔελήμπαση, Νικολέταel
heal.creatorNameDelimpasi, Nikoletaen
heal.publicationDate2014-08-24T18:30:24Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1526
heal.abstractΕισαγωγή: Οι φοιτητές βιώνουν πολύ υψηλά και μη αναμενόμενα επίπεδα άγχους στη διάρκεια των εξετάσεων. Όμως, η ύπαρξη του άγχους μπορεί να έχει αρνητικές αλλά και θετικές επιδράσεις στην τελική βαθμολογία. Σκοπός: Η εκτίμηση της πιθανής σχέσης του στιγμιαίου και μόνιμου άγχους με την τελική βαθμολογία των μαθημάτων (εξεταστικής) σε πρωτοετείς φοιτητές Νοσηλευτικής του Τ.Ε.Ι. Κρήτης. Υλικό και μέθοδος: Στην παρούσα συγχρονική μελέτη, η μέση ηλικία των 145 συμμετεχόντων (18,6% φοιτητές και 81,4% φοιτήτριες) ήταν 19,2 ± 2,5. Η αξιολογημένη ελληνική έκδοση της κλίμακας State-Trait Anxiety Inventory for adults χρησιμοποιήθηκε για την εκτίμηση του παροδικού και μόνιμου άγχους σε τέσσερα (4) θεωρητικά μαθήματα. Ο υψηλός βαθμός αξιοπιστίας (Cronbach α=0,895) επέτρεψε την περαιτέρω ανάλυση με τη χρήση των μεθόδων χ2 και Student t για τον καθορισμό των στατιστικώς σημαντικών διαφορών, ενώ με τη μέθοδο Spearman και αυτήν της πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης ελέγχθηκαν οι συσχετίσεις τους άγχους με τις βαθμολογίες των μαθημάτων - (SPSS 19.0), σε επίπεδο σημαντικότητας p≤0,05. Αποτελέσματα: Οι φοιτήτριες πέτυχαν σημαντικά υψηλότερη συνολική βαθμολογία (5,2 έναντι 4,0, p=0.043) των φοιτητών. Η βαθμολογία των φοιτητών/τριών επηρεάστηκε σε σημαντικό βαθμό αρνητικά από το μόνιμο άγχος, ενώ δε σχετίσθηκε με το παροδικό και το συνολικό άγχος. Από τις βαθμολογίες των μαθημάτων διαπιστώνεται ότι τελικά υψηλότερο παροδικό και συνολικό άγχος σχετίζεται σημαντικά με χαμηλότερη βαθμολογία στην Κοινωνιολογία. Πρακτικά, οι βαθμοί που επιτυγχάνονται στην Κοινωνιολογία συνοδεύονται από σημαντικά μικρότερο άγχος σε σχέση με τις βαθμολογίες των υπόλοιπων τριών μαθημάτων. Συμπέρασμα: Το άγχος που δημιουργείται από τη διαδικασία της "εξεταστικής" δεν επηρεάζει την βαθμολογία, με εξαίρεση το μόνιμο άγχος που πιθανόν εκφράζει έξω-ακαδημαϊκές απαιτήσεις.el
heal.abstractIntroduction: Students tend to experience extremely high and unpredictable anxiety levels during exams. Stress can have both positive and negative effects on final grades. Purpose: The purpose of this study was to examine the possible correlation between both state and trait anxiety and the final grades of the courses examined at the end of the semester. The study was held among first-year students of the Department of Nursing,Technological Educational Institute of Crete. Materials and Methods: In this cross-sectional study, the average age of the 145 participants (18,6% male students and 81,4 female students) was 19,2 ± 2,5. The greek self-rating version of the State-Trait Anxiety Inventory for adults scale was used in order to examine state and trait anxiety at four academic courses. The high grade of reliability (Cronbach α=0,895) allowed further analysis via use of methods χ2 and Student t for the specification of statistically significant differences. Moreover, with Spearman method and multiple linear regression, the correlations between anxiety and course grades - (SPSS 19.0) were checked, in a significance level p≤0,05. Results: Female students achieved significantly higher total grades of male students. Grades of both male and female students were negatively affected in a significant way by trait anxiety, but they were not found to correlate with state and total anxiety. The course grades showed that higher trait and total anxiety is ultimately associated with lower grades in Sociology. In other words, grades achieved in Sociology are accompanied by significantly lower anxiety in comparison with grades of the rest three courses. Conclusion: Anxiety generated by the exam process does not affect grades, with the exception of trait anxiety, which probably reflects non academic demands.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Nursing Departmenten
heal.titleΗ σχέση του στιγμιαίου άγχους που δημιουργείται κατά την εξεταστική περίοδο με την τελική επίδοση-βαθμολογία.el
heal.titleThe relationship of momentary stress generated during the exam period with the final performance-rating.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordάγχος φοιτητών, ψυχική υγείαel
heal.keywordstudent's stress, mental healthen
heal.advisorNameΚλεισιάρης, Χρήστοςel
heal.advisorNameKleisiaris, Christosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)