Εμφάνιση απλής εγγραφής

Undergraduate and prevantive nursing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑρμενάκη, Κατερίναel
dc.creatorΜαστοραντωνάκη, Μαρίαel
dc.creatorΣτιβακτάκη, Μαρίαel
dc.creatorArmenaki, Katerinaen
dc.creatorMastorantonaki, Mariaen
dc.creatorStivaktaki, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:54:26Z
dc.date.available2016-03-15T12:54:26Z
dc.date.issued2008-2-29T14:29:13Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1557
dc.description.abstractΗ σχέση της παιδείας με την υγεία επισημάνθηκε πολύ νωρίς, κατευθύνεται σε σημαντικό βαθμό για την οικονομικο-κοινωνική ιεράρχηση της νοσηρότητας και της θνησιμότητας στα περισσότερα νοσήματα. Το γεγονός ότι στις αναπτυγμένες χώρες του κόσμου ¼των κακοηθών νεοπλασιών αποδίδεται στο κάπνισμα και άλλο ¼ σε διατροφικές εκτροπές, σημαίνει ότι η υγειονομική παιδεία μπορεί να συμβάλλει περισσότερο παρά η θεραπευτική ιατρική στην αντιμετώπιση του προβλήματος του καρκίνου. Εξάλλου, η στεφανιαία νόσος της καρδιές αποδίδεται σε σημαντικά ποσοστό (ίσως 50%) σε παράγοντες που υπόκεινται σε διαφοροποίηση ή διορθωτική ανάταξη με μεθοδεύσεις υγειονομικής παιδείας (κάπνισμα, διατροφή, άσκηση). Τέλος, θεωρητικέςήκαιεμπειρίεςενδείξειςσυνδέοναρκετάαλλάνοσήματακαιπαθολογικέςκαταστάσεις( σακχαρώδηςδιαβήτης, αρτηριακήυπέρταση, ατυχήματα, κλπ. ) μεποικίλεςπαραμέτρουςτηςυγειονομικήςπαιδείας. Ουγειονομικός ρόλος της παιδείας δεν περιορίζεται όμως στην πρωτογενή πρόληψη. Η υγειονομική παιδεία αποτελεί προϋπόθεση για την αξιοποίηση των προγραμμάτων δευτερογενούς προλήψεως και για την συνειδητή συμμόρφωση στις εναλλκτικές τους επιταγές για την έγκαιρη επισήμανση των πρώιμων νοσολογικών συμπτωμάτων όπως τα «7 σημάδια του καρκίνου» για την διαμόρφωση ορθολογικής ζητήσεως και σύμμετρης αξιοποιήσεως των υγειονομικών υπηρεσιών και για την δημιουργία μίας ενημερωμένης και υπεύθυνης κοινής γνώμης σε θέματα που αφορούν την ρύπανση του περιβάλλοντος και τις διαδικασίες παροχής της υγειονομικής περιθάλψεως.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Nursing Departmenten
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠροπτυχιακή και προληπτική νοσηλευτική.el
dc.titleUndergraduate and prevantive nursing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑρμενάκη, Κατερίναel
heal.creatorNameΜαστοραντωνάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameΣτιβακτάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameArmenaki, Katerinaen
heal.creatorNameMastorantonaki, Mariaen
heal.creatorNameStivaktaki, Mariaen
heal.publicationDate2008-2-29T14:29:13Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1557
heal.abstractΗ σχέση της παιδείας με την υγεία επισημάνθηκε πολύ νωρίς, κατευθύνεται σε σημαντικό βαθμό για την οικονομικο-κοινωνική ιεράρχηση της νοσηρότητας και της θνησιμότητας στα περισσότερα νοσήματα. Το γεγονός ότι στις αναπτυγμένες χώρες του κόσμου ¼των κακοηθών νεοπλασιών αποδίδεται στο κάπνισμα και άλλο ¼ σε διατροφικές εκτροπές, σημαίνει ότι η υγειονομική παιδεία μπορεί να συμβάλλει περισσότερο παρά η θεραπευτική ιατρική στην αντιμετώπιση του προβλήματος του καρκίνου. Εξάλλου, η στεφανιαία νόσος της καρδιές αποδίδεται σε σημαντικά ποσοστό (ίσως 50%) σε παράγοντες που υπόκεινται σε διαφοροποίηση ή διορθωτική ανάταξη με μεθοδεύσεις υγειονομικής παιδείας (κάπνισμα, διατροφή, άσκηση). Τέλος, θεωρητικέςήκαιεμπειρίεςενδείξειςσυνδέοναρκετάαλλάνοσήματακαιπαθολογικέςκαταστάσεις( σακχαρώδηςδιαβήτης, αρτηριακήυπέρταση, ατυχήματα, κλπ. ) μεποικίλεςπαραμέτρουςτηςυγειονομικήςπαιδείας. Ουγειονομικός ρόλος της παιδείας δεν περιορίζεται όμως στην πρωτογενή πρόληψη. Η υγειονομική παιδεία αποτελεί προϋπόθεση για την αξιοποίηση των προγραμμάτων δευτερογενούς προλήψεως και για την συνειδητή συμμόρφωση στις εναλλκτικές τους επιταγές για την έγκαιρη επισήμανση των πρώιμων νοσολογικών συμπτωμάτων όπως τα «7 σημάδια του καρκίνου» για την διαμόρφωση ορθολογικής ζητήσεως και σύμμετρης αξιοποιήσεως των υγειονομικών υπηρεσιών και για την δημιουργία μίας ενημερωμένης και υπεύθυνης κοινής γνώμης σε θέματα που αφορούν την ρύπανση του περιβάλλοντος και τις διαδικασίες παροχής της υγειονομικής περιθάλψεως.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Nursing Departmenten
heal.titleΠροπτυχιακή και προληπτική νοσηλευτική.el
heal.titleUndergraduate and prevantive nursing.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπροληπτική ιατρική, νοσηλευτική εκπαίδευσηel
heal.keywordpreventive medicine, nursing educationen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)