Ρομποτικά εναντίων ανιρωπίνων έξυπνων συστημάτων για επιτραπέζια παιχνίδια.
Robot vs human intelligent system playing board games
Στοιχεία Dublin Core
dc.creator | Καράμπελας, Δημήτρης | el |
dc.creator | Σάσαρης, Κωνσταντίνος | el |
dc.creator | Χαραλαμπάκης, Κωνσταντίνος | el |
dc.creator | Karampelas, Dimitris | en |
dc.creator | Sasaris, Konstantinos | en |
dc.creator | Charalampakis, Konstantinos | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T13:00:50Z | |
dc.date.available | 2016-03-15T13:00:50Z | |
dc.date.issued | 2010-07-05T09:19:09Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12688/1794 | |
dc.description.abstract | Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός αυτόματου και ευέλικτου συστήματος συνδέοντας έναν υπολογιστή, μια κάμερα και έναν ρομποτικό βραχίονα. Ο άνθρωπος μπορεί να παίξει επιτραπέζια παιχνίδια ενάντια στο σύστημα (ρομπότ, κάμερα και υπολογιστή). | el |
dc.description.abstract | Tha aim of this dissertation was to create a full automated and flexible environment, connecting a computer, a camera and a robotic arm. The human has the ability to play board games against the system (robot, camera and computer). | en |
dc.language | el | |
dc.publisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.publisher | T.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Electronic Engineering | en |
dc.rights | Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.title | Ρομποτικά εναντίων ανιρωπίνων έξυπνων συστημάτων για επιτραπέζια παιχνίδια. | el |
dc.title | Robot vs human intelligent system playing board games | en |
Στοιχεία healMeta
heal.creatorName | Καράμπελας, Δημήτρης | el |
heal.creatorName | Σάσαρης, Κωνσταντίνος | el |
heal.creatorName | Χαραλαμπάκης, Κωνσταντίνος | el |
heal.creatorName | Karampelas, Dimitris | en |
heal.creatorName | Sasaris, Konstantinos | en |
heal.creatorName | Charalampakis, Konstantinos | en |
heal.publicationDate | 2010-07-05T09:19:09Z | |
heal.identifier.primary | http://hdl.handle.net/20.500.12688/1794 | |
heal.abstract | Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός αυτόματου και ευέλικτου συστήματος συνδέοντας έναν υπολογιστή, μια κάμερα και έναν ρομποτικό βραχίονα. Ο άνθρωπος μπορεί να παίξει επιτραπέζια παιχνίδια ενάντια στο σύστημα (ρομπότ, κάμερα και υπολογιστή). | el |
heal.abstract | Tha aim of this dissertation was to create a full automated and flexible environment, connecting a computer, a camera and a robotic arm. The human has the ability to play board games against the system (robot, camera and computer). | en |
heal.language | el | |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε. | el |
heal.academicPublisher | T.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Electronic Engineering | en |
heal.title | Ρομποτικά εναντίων ανιρωπίνων έξυπνων συστημάτων για επιτραπέζια παιχνίδια. | el |
heal.title | Robot vs human intelligent system playing board games | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.keyword | ρομποτική, αναγνώριση προσώπου | el |
heal.keyword | robotics, face recognition | en |
heal.advisorName | Σκουνάκης, Εμμανουήλ | el |
heal.advisorName | Skounakis, Emmanouil | en |
heal.academicPublisherID | teicrete | |
heal.fullTextAvailability | true | |
tcd.distinguished | false | |
tcd.survey | false |