Αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων ανοικτού κώδικα στη διδασκαλία και στην εξέταση μαθημάτων του τμήματος Ηλεκτρονικής.
Utilization of an open source learning management and assessment system in the educational procedure in the field of electronics.

View/ Open
Date
2009-10-05Author
Πασματζόγλου, Εμμανουήλ
Περάκης, Δημήτριος
Pasmatzoglou, Emmanuel
Perakis, Dimitrios
Metadata
Show full item recordAbstract
Στο πλαίσιο της παρούσας πτυχιακής εργασίας αναλύεται με λεπτομέρεια ο τρόπος χρήσης του διαδικτυακού εκπαιδευτικού συστήματος αξιολόγησης ανοιχτού κώδικα IMathAS1 και προτείνονται χαρακτηριστικά παραδείγματα εφαρμογής του με θέματα από το πεδίο της Ηλεκτρονικής. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στη δημιουργία διαφορετικών τύπων ερωτήσεων από τους πολλούς που υποστηρίζει το παραπάνω σύστημα. Οι δυνατότητές του είναι τέτοιες που το καθιστούν ως ένα αξιόλογο υποστηρικτικό εργαλείο διαχείρισης μάθησης για την σύγχρονη εκπαίδευση και αξιολόγηση των εκπαιδευόμενων όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, κυρίως δε των θετικών και τεχνολογικών κατευθύνσεων. In this thesis is analyzed in details the way of use of the open source internet educational learning management system IMathAS2 and various characteristic examples from the field of electronics are suggested for use in the educational procedure. A strong emphasis is given on the way that an instructor can build various types of questions that the above system supports in order to be used in assessments. Its features are so precious that make the system a valuable tool of the modern education mainly in the positive and the technological studies.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info