Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 41-49 από 49
-
Πράσινη επιχειρηματικότητα: περίπτωση σύγκρισης της πόλης του Ηρακλείου με τη πόλη της Ρόδου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-12-2014Η συγκεκριμένη εργασία επιλέχθηκε με σκοπό την διεξαγωγή συμπερασμάτων στα ερευνητικά ερωτήματα για την πράσινη επιχειρηματικότητα. Για την εκπόνηση της συγκεκριμένης εργασίας χρησιμοποιήθηκε πρωτογενής και δευτερογενής ... -
Πρότυπα και διαχείριση ποιότητας σε οινοποιεία.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-03-01Η τρέχουσα πτυχιακή εργασία με θέμα «Πρότυπα και Διαχείριση Ποιότητας σε οινοποιεία» έχει ως σκοπό να διερευνηθούν ποια πρότυπα εφαρμόζονται στα οινοποιεία, τις απαιτήσεις για την διαχείριση ποιότητας και οι αλλαγές που ... -
Σύστημα διαχείρισης ποιότητας ISO 9001:2008 σε εταιρεία ανακύκλωσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-17Στις επόμενες ενότητες γίνεται μια παρουσίαση του συστήματος διαχείρισης ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ΕΛΟΝ ΕΝ ISO 9001:2008 και της μεθοδολογίας που ακολουθείτε κατά την φάση ανάπτυξης έως την πιστοποίηση της εταιρείας. ... -
Συγκριτική αξιολόγηση ως εργαλείο ανάπτυξης και βελτίωσης της επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-07-2012Η εργασία αυτή εξετάζει και αναλύει τον όρο συγκριτική αξιολόγηση και το που και πως χρησιμοποιείτε καθώς και τα αποτελέσματα που επιφέρει η συγκριτική αξιολόγηση που συμβάλουν την βελτιστοποίηση των πρακτικών και διαδικασιών ... -
Συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων. Η ελληνική πραγματικότητα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2012Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται προσπάθεια προσέγγισης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο της Διαχείρισης των Σχέσεων Πελατών στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο με τη χρήση πληροφοριακών συστημάτων και πιο συγκεκριμένα των ... -
Συστήματα οργάνωσης και αποδοτικότητας επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-04-2015Το θέμα της πτυχιακής αυτής αποτελούν τα «Συστήματα οργάνωσης και αποδοτικότητας επιχειρήσεων» και έχει επιλεγεί με σκοπό να εξετάσει τους τρόπους με τους οποίους μία επιχείρηση μπορεί να γίνει περισσότερο ανταγωνιστική ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στις επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-02Στην παρούσα πτυχιακή εργασία ασχοληθήκαμε με το ηλεκτρονικό εμπόριο στις επιχειρήσεις στο Ηράκλειο Κρήτης. Η εξέλιξη της τεχνολογίας, η αλματώδης αύξηση του διαδικτύου, ο αυξημένος ανταγωνισμός καθώς και η κρίση που ... -
Χρήση συστημάτων διαχείρισης ποιότητας σε ξενοδοχειακές μονάδες της Θήρας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-06-2015Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας και η χρήση τους στις επιχειρήσεις γενικότερα και στα ξενοδοχεία ειδικότερα. Στο πρώτο κεφάλαιο θα γίνει εννοιολογική προσέγγιση του όρου ... -
Ψηφιακή επιχείρηση και διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-03-2015Η παρακάτω πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να ερευνήσει κατά πόσο μια ηλεκτρονική επιχείρηση και η διαφήμιση της μέσω κοινωνικών δικτύων συμβάλλει στο μάρκετινγκ, την προβολή των επιχειρήσεων καθώς και την προώθηση ...