• Σχεδιασμός του συνολικού επικοινωνιακού πλέγματος και του τοπικού προγράμματος προβολής σε ένα τουριστικό προορισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Απάρτογλου, Μαριάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-03-2011
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύεται ο σχεδιασμός του συνολικού επικοινωνιακού πλέγματος και του τοπικού προγράμματος προβολής σε έναν τουριστικό προορισμό. Αναλυτικότερα, στο 1ο κεφάλαιο μελετάμε την σπουδαιότητα του ...