Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Συγγραφέα "Ioannidis, Konstantinos"
-
Η επιρροή των αισθήσεων στη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς: Ζεγκίνογλου, Αντώνιος; Ιωαννίδης, Κωνσταντίνος
Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-09Στην εν λόγω πτυχιακή εργασία παρουσιάζονται τα υπάρχοντα μοντέλα συμπεριφοράς του καταναλωτή και η συσχέτιση του marketing με τις ανθρώπινες αισθήσεις. Η έννοια του πολυαισθητικού marketing βασίζεται στη δημιουργία δυνατών ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες