• Χαρακτηριστικά, διαδικασίες, όροι και συνηθείς πρακτικές του franchising στην χώρα μας. Μελέτη περίπτωσης: Multirama AEBE.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καλαφάτη, Αννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Στιβακτάκης, Αναστάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-12-2011
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τα χαρακτηριστικά, τις διαδικασίες, τους όρους και τις συνήθεις πρακτικές του franchising στην Ελλάδα γενικά, και ειδικά στα καταστήματα Multirama. Ως επιμέρους στόχοι της ...