Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Καπανταϊδάκης, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 1-20 από 46
-
Social media marketing στο χώρο των καλλυντικών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-09Σε αυτή την πτυχιακή εργασία, ερευνούμε την επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά των καλλυντικών προϊόντων. Εξετάζουμε συνοπτικά την πορεία ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και την παράλληλη εξέλιξη του ... -
Social media marketing στον χώρο των φαρμακευτικών καλλυντικών. Μελέτη περίπτωσης: η εταιρία Natura Siberica.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου του μάρκετινγκ στο περιβάλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όσον αφορά στον κλάδο των φαρμακευτικών καλλυντικών. Για την μελέτη του εν λόγω αντικειμένου ... -
Ανάπτυξη mobile εφαρμογής γεωγραφικού προσδιορισμού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-12-20Η παρακάτω πτυχιακή διαπραγματεύεται την δημιουργία και το τρόπο υλοποίησης εφαρμογής υπηρεσίας γεωγραφικού προσδιορισμού, με την χρήση κινητού τηλεφώνου ή κινητής συσκευής η οποία θα είναι διαθέσιμη για λειτουργικά συστήματα ... -
Ανάπτυξη διαδραστικής HTML5 διαφήμισης μέσω της πλατφόρμας GOOGLE WEB DESIGNER.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-10-2015To Google Web Designer (GWD), είναι ένα αξιόλογο ειδικευμένο εργαλείο για προγραμματισμό σε HTML5 το οποίο πρόσφατα μεταφέρθηκε και σε Linux. Ενσωματώνει μια σειρά από εργαλεία για προσαρμογή κειμένου (text), 3D αντικείμενων, ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής γεωγραφικού προσδιορισμού για κινητές συσκευές για τον νομό Χανίων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-10-30Στην σημερινή εποχή, η τεχνολογία, χάρη στην ραγδαία της ανάπτυξη, έχει εισχωρήσει σε κάθε τομέα της καθημερινής ζωής του ανθρώπου με πολλούς τρόπους. Τα Smartphones αποτελούν ένα τεχνολογικό δημιούργημα το οποίο εξελίσσεται ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) για κινητές συσκευές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-28Η τεχνολογία ονόματι επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality) είναι πλέον διαδεδομένη στον 21ο αιώνα. Η χρήση της προϋποθέτει κινητές συσκευές και στόχο έχει την προσομοίωση τεχνητών αντικειμένων στο πραγματικό ... -
Ανάπτυξη ηλεκτρονικής πλατφόρμας Online κρατήσεων/ενοικιάσεων με χρήση συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (CMS).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-09-25Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η σχεδίαση και κατασκευή ηλεκτρονικής πλατφόρμας Online κρατήσεων/ενοικιάσεων με χρήση συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (CMS), ενός σύγχρονου συστήματος διαχείρισης ... -
Ανάπτυξη πύλης κοινωνικής δικτύωσης φοιτητών του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-24Ο άνθρωπος είναι ένα κοινωνικό ον. Από την εμφάνισή του, εντάχθηκε σε ομάδες με κοινά ενδιαφέροντα και σκοπούς και συνεχώς επιζητούσε την ένταξή του – αναγνώριση από ομάδες – φίλους. Τα πρώτα μέσα, καλλιέργησαν την ... -
Δημιουργία interactive διαφήμισης και μελέτη της επίδρασης της στην ψυχολογία του καταναλωτή.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-10-2015Η Interactive (διαδραστική) διαφήμιση είναι μια μορφή προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που αξιοποιεί τα τεχνολογικά επιτεύγματα και τα αναβαθμισμένα προγράμματα επεξεργασίας ήχου, εικόνας και βίντεο ώστε να προσφέρει ένα ... -
Δημιουργία mobile εφαρμογής ενημέρωσης προσφορών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-02Οι mobile εφαρμογές για "έξυπνες" συσκευές (smartphones) έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλείς στις μέρες μας γιατί δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να ικανοποιήσουν ψυχαγωγικές, επαγγελματικές ανάγκες και όχι μόνο. Το θέμα ... -
Δημιουργία και προώθησης ηλεκτρονικού καταστήματος για συμπληρώματα διατροφής.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-03Στην παρούσα εργασία γίνεται η αναζήτηση του κατάλληλου Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου, και με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου WooCommerce αναπτύσσεται ένα επαγγελματικό και ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα. ... -
Διαφήμιση in-game: πλεονεκτήματα, περιορισμοί και μέλλον για τους διαφημιστές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-10Η διαφήμιση παίζει καθοριστικό ρόλο στην καθημερινότητα μας καθώς μας περιτριγυρίζει, στην τηλεόραση, το διαδίκτυο, το ραδιόφωνο, κινηματογράφο, τα κινητά τηλέφωνα, τα περιοδικά. Με την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας ... -
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) στο mobile marketing. Ανάπτυξη mobile εφαρμογής για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία αναφέρεται στην διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) στο mobile marketing καθώς και στην ανάπτυξη μιας mobile εφαρμογής για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης. Αρχικά γίνεται μια ... -
Διερεύνηση απαιτήσεων λογισμικού για εφαρμογές του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-10-27Η ραγδαία εξέλιξη του internet τα τελευταία χρόνια σε συνδυασμό με τον παγκόσμιο ιστό έχουν δημιουργήσει μια νέα πραγματικότητα η οποία επηρεάζει και τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου ... -
Έξυπνες τηλεοράσεις (Smart TVs) και η ανάπτυξη εφαρμογών (apps) για αυτές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2015Η εξέλιξη της τηλεόρασης από τα πρώτα της βήματα μέχρι σήμερα έχει κάνει αξιοσημείωτα και σημαντικά βήματα. Με τα καινούρια τεχνολογικά δεδομένα οι τηλεοράσεις νέας γενιάς έχουν γίνει ακόμα πιο εξελιγμένες, ακόμα πιο ... -
Έξυπνες τηλεοράσεις και υλοποίηση εφαρμογών για αυτές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-10Η παρούσα πτυχιακή αναφέρεται στην εξέλιξη της τηλεόρασης με την πάροδο του χρόνου έως τη μετάβαση στις σύγχρονες «έξυπνες» τηλεοράσεις (Smart TVs). Επίσης υλοποιείται μια εφαρμογή (application) για μια Smart TV, συγκεκριμένα ... -
Η ασφάλεια συναλλαγών στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η περίπτωση των καταναλωτών στο νομό Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-02Τις τελευταίες δεκαετίες το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και οι κάθε φύσεως ηλεκτρονικές συναλλαγές έχουν εξαπλωθεί και καλύπτουν πολλούς τομείς με πιο βασικό εκείνο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η ασφάλεια και η εμπιστοσύνη ... -
Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση και πιστότητα των ηλεκτρονικών πελατών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-24Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα παρουσιάζει σημαντικές αυξητικές τάσεις, ιδιαίτερα μάλιστα τα τελευταία χρόνια, με την παράλληλη διάδοση των βασικών αρχών του διαδικτύου αλλά και τη συνακόλουθη πτώση στις αντίστοιχες ... -
Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην Ελλάδα. Μελέτη των πλατφορμών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης : Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ, Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ, ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-24Στο πλαίσιο της διοικητικής μεταρρύθμισης, σύμφωνα και με την υπαγόρευση αλλεπάλληλων Ευρωπαϊκών Οδηγιών, η χώρα μας σταδιακά εισάγεται στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση, στη χρήση δηλαδή, των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ... -
Η σημασία του responsive web design στη σχεδίαση σύγχρονων ιστοχώρων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-21Η πτυχιακή εργασία έχει να κάνει με την σημασία του responsive web design στη σχεδίαση των σύγχρονων ιστοσελίδων. Η εργασία διαπραγματεύεται την ιστορία του responsive web design το πως ξεκίνησαν όλα και την συνεχή σταδιακή ...