• H σημασία του λογότυπου στη διαμόρφωση της μάρκας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Καμπιτάκη, Νικολέτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-17
    Στην οικονομία του σήμερα, οι μάρκες έρχονται αντιμέτωπες συνεχώς με μεγάλο ανταγωνισμό. Το γεγονός αυτό, δημιουργεί την ανάγκη να σχηματίσουν μία πλήρως αντιπροσωπευτική ταυτότητα, για να διαφοροποιηθούν και να αυξήσουν ...
  • Μελέτη σχεδιασμού έντυπης ηλεκτρονικής διαφήμισης με χρήση νέων τεχνολογιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αρουτίνοβα, Ευγενία; Λαζαράκη, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-11-21
    Το λογότυπο (logo) είναι τo ιδιαίτερο έμβλημα μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού, με το οποίο γνωστοποιεί την παρουσία, την ταυτότητα ή τα προϊόντα που προσφέρει . Ο σωστός σχεδιασμός του έχει ως σκοπό, την άμεση οπτική ...